Antillenweg 17
1339 KD Almere
036 8444805

Anoniem beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering en mijn vragen direct beantwoord. Bedankt

Daniel Osterwald beoordeelde op 2018-08-23

Vlotte bezorging en ook de vraag vooraf over het product werd snel beantwoord. Zeker een aanrader!

B. Mulder beoordeelde op 2018-08-23

Heel tevreden, doen wat ze beloven. Goed product, snel in huis en top service!

Martijn Bergman beoordeelde op 2018-08-23

Kwaliteit van producten waren boven verwachting! Toen ik een vraag over het product had werd ik erg goed geholpen. Mijn volgende bestelling zeker weer bij Qadgets!