Baandert 39
6136 EM Sittard

Simon beoordeelde op 2019-02-24

In tegenstelling tot andere beoordelaars heb ik een slechte ervaring met Qflash.
Via webshop een hotshoe besteld, kreeg i.t.t. tot webshopafbeelding een reeds gebruikte exemplaar, gelet op de overduidelijke gebruiksporen en de niet verzegelde doos toegezonden.
Bij het testen ging de flitser niet af en flitser en hotshoe kunnen niet van elkaar losgekoppeld worden. Opgegeven verklaring na contact: hotshoe zat in een doos met andere exemplaren en is niet gebruikt, doos kan wel gedeukt zijn. Blijkbaar is zonder controle vooraf de hotshoe verstuurd. Dat het hier een ondeugdelijk product betreft maakt het de heer Kriens niets uit.

Reactie van Qflash:
Hallo
Ik reageer niet vaak, maar hier wil ik iets aan toevoegen.
Omdat ik bepaalde artikelen via Ebay of Ali bestel, heb ik de verpakking niet voor het uitzoeken. Deze adapter zat in een heel klein doosje en dit doosje zat weer in een enveloppe. Vandaar het gedeukte doosje.
Niet gecontroleerd? Meneer heeft een Minolta flitser. Dit is een erg zeldzame flitser en die heb ik niet in huis om deze adapter te controleren.
Gebruikt / gebruikssporen?
Ik heb nog nooit een Minolta of Sony flitser gehad, dus gebruikt????

Als laatste. Ik heb een email gestuurd om de adapter te wisselen of de koop ongedaan te maken.
Maar meneer reageert niet meer.

Ton Kriens

Patrick Holderbeke - Persagentschap HOL bvba beoordeelde op 2018-10-23

Hoedje af voor de service ! Zelfs op zondag kreeg ik een antwoord op mijn mail en werd nadien prima geholpen door Ton. 100% tevreden en een aanrader bij uitstek ! Het ging hier enkel over een flitskabel, dus geen grote bestelling, en toch werd alle moeite gedaan om mij snel en adequaat in te lichten en te helpen.

Manfred Siebum beoordeelde op 2018-01-31

Deep Octa besteld via site. Ging wat fout met internetbankieren (DDos probleem waarschijnlijk). 's-Avonds gemaild en gelijk reactie terug gehad. Twee dagen later (i.p.v. 1 dag) pakketje binnen. Zeer tevreden. Hou deze site in de gaten voor leuke aanbiedingen!

Jan Brons beoordeelde op 2018-01-29

Deze keer vanwege de uitstekende service en prijzen een Diepe uitklapbare Softbox 16spaaks Ø120 cm (Bowens). besteld. Een top produkt voor een normale prijs. metalen ring waar de balijnen in moeten zijn delfde als die van de orginele van De Elinchrom Litemotiv. Het doek is misschien wat kwetsbaarder , maar als je er normaal mee omgaat gaat het denk ik best lang mee. Ik heb er in ieder geval waanzinnige fotos met modellen mee gemaakt. werd in een mooie draagtas geleverd.

J.G.Brons beoordeelde op 2017-08-24

De service is écht top. De producten idem dito. Het is maar afwachten wat je in huis krijg,..
Maar de bestelde geveerde statieven zijn van zware kwaliteit. écht degelijk. Veel beter dan wat ik nu heb.
Ook het zwarte achtergrond doek is van goede kwaliteit !!.
En gelijk de andere dag in huis. Ik ben heel tevreden .En dat alles voor een redelijke prijs.

Marco beoordeelde op 2017-08-22

Snelle, uitstekende, heel betaalbare service.
Bedankt Qflash !

Maria beoordeelde op 2017-06-27

Goed en duidelijk advies via chat en telefoon. Na vergelijken met andere aanbieders kwam ik uit op deze winkel als meest voordelig en beste aanbod. Daarna ook nog een snelle levering, ik ben dus zeer tevreden.

Fred Roland , Redlinefotografie Zoetermeer beoordeelde op 2017-02-16

Een bedrijf waar je op kan bouwen, In de middag rond 16.00 uur knalde een trafo uit een flitser ...total loss ....,Ton Kriens van Qflash gebeld en de volgende morgen was de nieuwe flitser al weer binnen en we konden gelijk door met de volgende fotoshoot.

Een geweldige samenwerking tussen bedrijven die aan de weg timmeren.

Peer Maas Fotografie beoordeelde op 2017-01-28

Goeie spullen voor een goeie prijs. Snelle levering.

Joost beoordeelde op 2017-01-21

Zeer tevreden over het product en de klanten service!

Persoonlijk contact en de zelfde persoon, dat vind ik persoonlijk erg fijn en niet dat je telkens iemand anders krijgt.

Mijn enige tip is dat het bestellen gebruikers vriendelijker kan met name de verplichte bedrijfnaam, dit kan klanten weg jagen

chris timmers beoordeelde op 2016-12-15

Dank Ton , vooral je service.
www.christimmersfotografie.nl

M van Iperen beoordeelde op 2016-11-01

Prima! Artikel besteld voor een goede prijs, Eenvoudig orderproces, volgende dag geleverd. Precies zoals het hoort.

Willy beoordeelde op 2016-09-19

Afgelopen week heb ik een 70cm beauty dish en een 70cm grid besteld.
Toen ik de spullen thuis kreeg zag ik een beschadiging op de grid.
Ik heb een foto van de beschadiging naar Ton gemailt en hij kwam persoonlijk vanuit Sittard bij mij in Veghel de grid wisselen!
Kijk, dat is wat je noemt een topservice!
Ik ben zeer tevreden over Qflash.

Wirowr beoordeelde op 2016-07-16

Heb inmiddels een aantal artikelen bij Qflash gekocht, en ben er zeer tevreden over.
Mooie producten voor een goede prijs. Snelle levering en een prima service, waarbij je ook snel antwoordt krijgt op je vragen. Zelf bij niet voorradig krijg je een email wanneer weer voorradig.
Mijn laatste aankoop, een Diepe uitklapbare Softbox 16spaaks Ø90 cm (Bowens) is echt fantastisch en dat voor die prijs. En supersnel geleverd.

Hans Wirtz beoordeelde op 2016-07-04

Qflash is een klantvriendelijke winkel, met een prima service
Ik heb een complete home studio gekocht, van Visastar 300 watt
Alles werkt prima ( Draadlos natuurlijk )
en ik heb ook een paar reportage flitsers ( Shany ) gelijk aan de canon Rx 600
ook deze werken erg goed, voor binnen en buiten, toppie
Voor mensen die Qflash nog niet kennen, loop eens spontaan naar binnen
De Heer Ton Krijns, staat altijd voor een gesprek of advies klaar voor u.

Raymond beoordeelde op 2016-06-15

Het assortiment is duidelijk ingedeeld en ruim. Bij vragen kun je deze stellen d.m.v. een chat, het antwoord volgt snel zelfs in de weekenden.

Debruyne gery beoordeelde op 2016-06-07

Vakkundig en eerlijk advies, zeer goede prijs-kwaliteit, stipt en snel.
Doet zo verder!

Jan Vanhaecke beoordeelde op 2016-03-05

Goede info voor starters zoals ik (zelfs een mailtje op zondag werd snel beantwoord)
Niettegenstaande de verre afstand tot West-Vlaanderen verliep ook de levering perfect & op het afgesproken tijdstip.

Henri beoordeelde op 2016-02-09

Wist niet dat er een winkel in de buurt was die dit allemaal had. Een overweldigend aanbod en goede service. Er wordt werkelijk de tijd genomen voor je en geluisterd naar wat je wil en wenst, daarop volgt een uitgebreid advies met voors en tegens. Ik ben echt zeer positief verrast door service, en vakmanschap, en prijs.

Frits beoordeelde op 2015-12-25

Goede service, snel verstuurd naar het goedkoopste tarief.
super winkel.