Stationsstraat 26
6662BC Elst

Bol.com 14 9,4

Zahra beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering, vriendelijke bezorgers, uitstekend!

Marcel van Doorn beoordeelde op 2018-03-11

Het beddengoed dat ik bij Qouse besteld heb, werd zeer snel geleverd en heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker terug!

Robert beoordeelde op 2017-12-18

Zeer tevreden met de kwaliteit van de matrassen en bedden. Vooral voor deze lage prijzen!

Roos beoordeelde op 2017-09-29

Heel tevreden, fijne snelle service en goede producten.
Aanrader!

Kees beoordeelde op 2017-09-29

Ik ben heel tevreden met de goede spullen en de service van qouse

Piet beoordeelde op 2017-05-04

Zeer tevreden met geleverde stapelbedden en lockerkasten! P.s. transport flexibel en snel geregeld!

Jan beoordeelde op 2017-04-20

Opvallend scherpe prijzen, goede levering!

Manfred beoordeelde op 2017-04-14

Zeer tevreden. Het bestellen van de artikelen was zeer eenvoudig en de producten werden op tijd geleverd.