Haverland 2
7722 SL Dalfsen

s. schipper beoordeelde op 2017-06-27

Ik ben zeer tevreden ermee, dank u wel voor de goede zorg

Annelies Vermeer beoordeelde op 2017-06-02

Had niet gedacht dat het zo goed zou zijn, geweldig! En heel vriendelijke service

JJV beoordeelde op 2017-05-05

Ik was gereserveerd over de watervitaliser, maar omdat Qua Vita een jaar tevredenheidsgarantie durft geven, heb ik 't aangeschaft en het is werkelijk een bijzonder product. Het water is meteen veel lekkerder, onze hond drinkt weer kraanwater ipv uit de sloot en het eczeem van mijn zoon was na twee weken verdwenen. Zeer tevreden over product en over de voorlichting en de service.