Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Buitenrustlaan 29
2012BL Haarlem
0652031091

7,3

Tim Vogelpoel beoordeelde op 2018-06-13

Goede ervaring, ik werd persoonlijk gebeld dat een item niet op voorraad was. Probleemloos kon worden gewisseld voor een ander item.

Xander Terpstra beoordeelde op 2018-04-30

Maat is niet goed, veel te klein!! Du’s nu zit ik met een duur shirt dat niet past

Pieter Duimelaar beoordeelde op 2018-01-19

Ik werd zeer correct opgebeld dat de winkel vanwege de feestdagen dicht was, maar dat er eventueel een noodprocedure in gang kon worden gezet. Het bestelde artikel was op dat moment niet leverbaar en men bood mij de keuze tussen wachten of een andere kleur accepteren. Keurig en corect afgehandeld, geheel in lijn met mijn eerdere ervaringen met de fysieke winkel. Zeer tevreden.