Bergstraat 51
5551 AW Valkenswaard

KvK 56342098

2016

Erik1966 zei op 2016-09-22

Makkelijk besteld en afgerekend, snelle en correcte bezorging,
dit wordt mijn vaste olijfolie, uitstekend voor salades en pasta's
oliefolie die je proeft, met een pikante nasmaak.
100% tevreden.

Marjolein van Eijk zei op 2016-05-11

Producten worden snel geleverd en er wordt snel op de mail gereageerd. Daarnaast verkopen ze uiteraard de beste biologische olijfolie die er is!

Marcel zei op 2015-04-21

Opnieuw besteld; heerlijke olijfolie en snel geleverd. Op eventuele vragen wordt adequaat gereageerd. Als de flessen leeg zijn, bestel ik weer....

jaouad zei op 2015-04-14

Ongetwijfeld een van de lekkerste en beste olijfolie die ik heb geproefd. De olijfolie heeft wel pittige nasmaak in de keel, je moet er dus wel van houden. De prijs is eigen wel te duur, anders zou ik deze olijfolie ongetwijfeld vaker kopen. Ze leven ook een blik van 5 liter voor 125, dat vind ik nog wel een prima prijsje. Maar een blik van 5 liter in is niet praktisch voor de gewone consument. Ook de levertijd wil me wat tegen.

Bart Leijendeckers zei op 2015-01-31

Prachtige olie :)
Ik wist niet dat er daadwerkelijk olijfolie bestond met deze smaak, als je deze geproefd heb koop je nooit meer olijfolie in de supermarkt.

Romijn zei op 2014-11-03

Zeer benaderbaar en service gericht. Heerlijke olijfolie.

M.Cossé zei op 2014-02-05

Pure kwaliteit! Niet de allergoedkoopste maar beslist de meest
smaakvolle. Olijfolie zoals olijfolie hoort te zijn. Goede levering

maarten zei op 2014-02-03

Lekkere en goede olijfolie en snel bezorgd

2014