Schrijnwerkersweg 15
1784 PC Den Helder

8,7

Nieuweboer beoordeelde op 2018-02-27

Snel geleverd. Matten zijn fijn groot. En erg goedkoop.
Zeer tevreden dus!

Locatie de Kikkerkoning beoordeelde op 2017-06-09

Super snelle service. Maandag voor 1uur besteld, de volgende dag stond het om 9uur voor de deur. Perfect!!

Tevreden Gastouder beoordeelde op 2016-07-11

Snelle levering!
Pampers zijn voordeliger dan dat ik ze in de winkel koop (Dan bereken ik de luier prijs per stuk).
Ik was nog iets vergeten te bestellen, toen heb ik de klanten service gebeld en het werd professioneel en snel opgelost :) Klasse!

Klant15 beoordeelde op 2016-06-20

Twee producten besteld waarvan één niet op voorraad. Niet op de hoogte gebracht, zag pas bij bezorging van het voorradige artikel op de pakbon dat het andere in backorder stond.
Mail gestuurd naar de klantenservice: kon niet bezorgd worden.
Gebeld: er wordt opgenomen met alleen een voornaam. Tja, dat mijn e-mail naar het adres in de oderbevestiging niet is aangekomen is logisch, die doet het niet, ik had naar een ander adres moeten mailen (logisch toch?). Na een hoop gedoe is mijn bestelling in het systeem gevonden. Ja, de collega die daarover gaat (webshop bestellingen) is op vakantie. In het systeem staat dat hij mij gemaild heeft, maar dat is niet zo (heb voordat ik ging bellen mijn hele mailbox uitgekamd). Het product zal een week later geleverd worden, maar ik heb nu nog geen bevestiging van het vervoerbedrijf dat mijn bestelling onderweg is. We zullen zien.

UPDATE
Na 3 dagen heb ik de klantenservice gemaild en ik krijg diezelfde dag antwoord. Er zijn leverproblemen met het artikel. Ik kan kiezen, wachten of geld terug. Ik kies ervoor mijn geld terug te krijgen. Twaalf dagen na het mailcontact is het geld op mijn rekening gestort.

Reactie van Quick4Kids:
Geachte heer / mevrouw,
spijtig om te horen dat onze dienstverlening niet aan het verwachtingspatroon heeft voldaan. Dit is ook niet zoals wij ons bedrijf herkennen.
Graag kom ik met u in contact om u een passende oplossing aan te bieden om het goede gevoel terug te krijgen. U kunt mailen naar info@quick4kids.nl of bellen met 06-57570513 Groet,
John van't Westeinde ( directeur)

Ria de Jong beoordeelde op 2016-06-18

er was 1 artikel niet op voorraad, maar ik werd keurig gebeld of ik een vervangend artikel wilde hebben voor dezelfde prijs. Blij met mn Avent fles!

Wilens beoordeelde op 2016-06-17

Bestelling gedaan, na betaling bleek dat het product tijdelijk niet te leveren was. Ik kreeg de optie om te wachten op het product of de betaling terug te ontvangen. Bedrag volgende dag netjes teruggestort!

Super nette afhandeling! Kom graag terug

2016