RAVE SAFE Hearing Protection

RAVE SAFE Hearing Protection

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele gehoorbescherming die je zelf kan samenstellen.

Bij Rave Safe kies je een oordoppen-Startset die bij jouw budget en wensen past. Binnen de Startset heb je keuze uit verschillende kleuren oordopjes.

Rave Safe is uniek omdat we werken met verwisselbare filters, verschillende maten en kleuren. Zo stel je je Startset helemaal zelf samen.

Alle oordoppen zijn voorzien van garantie. De onderdelen van iedere Startset zijn los bij te bestellen, zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt, mocht je een onderdeel kwijtraken.

Jouw party essentials? Mobiel, pinpas en Rave Safe oordoppen.

Oordoppen, gehoorbescherming, partyplugs

Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Bo B.
    Review voor RAVE SAFE Hearing Protection

Ik hou echt van de Startset. Nu heb ik verschillende maten oordoppen en filters waarmee ik kan vari�ren tussen indoor en outdoor festivals. De oordoppen zitten goed, maar ik moest er wel even aan wennen. Over het algemeen ben ik blij dat ik ze gekocht heb en mijn gehoor voortaan kan beschermen.

• Youri van Zon

Ik ben super tevreden!
    Oordoppen besteld en ze zouden optijd binnen komen maar er lag een briefje van post niet “we hebben u gemist”. Een dag voor het festival...
    Contact opgenomen en tot de oplossing gekomen om op het festival te meeten met elkaar en kreeg ik een (nood) setje oordoppen om de dag door te komen

Super Service!

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Hé Youri, bedankt voor je review! Fijn dat we het op deze manier op hebben kunnen lossen. Tot volgend jaar op IMPACT Festival en veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Hoe beoordeel je RAVE SAFE Hearing Protection?

• Marlinde Visser
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Ik heb kleine oren, dus het was moeilijk om de juiste oordoppen te vinden. Op advies van de klantenservice een keuze gemaakt, en het is gelukt. Bedankt voor de service!

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Bedankt voor je review, Marlinde! Goed om te lezen dat je met onze oordoppen de juiste maat voor je gehoorgang hebt kunnen vinden. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Mariska Bakker
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Eindelijk oordoppen gevonden die klein genoeg zijn voor mijn oren. dus niet pijn doen.

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Bedankt voor je review, Mariska! Goed om te lezen dat je met onze oordoppen de juiste maat voor je gehoorgang hebt kunnen vinden. Laat vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren review een 5-sterren review kunnen maken. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• K. Nicolai
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Snelle levering, mooi verpakt, fijne oordoppen, goede service en niet duur!

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Bedankt voor je review! We doen ons uiterste best om je te voorzien van de beste oordoppen. Zo te lezen is dat gelukt! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Wilma Vermeulen

Besteld en snel in huis

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Bedankt voor je review, Wilma! Laat vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren review in het vervolg een 5-sterren review kunnen maken. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Dennis de Bruin
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Snelle levering , mooie verpakking en degelijk product.

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Dankjewel voor je review, Dennis! Nog veel veilige feestjes toegewenst. Laat ons vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren ervaring een 5-sterren ervaring kunnen maken in de toekomst ;)

• David Klaasen
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Binnen een dag na bestelling in huis en direct dat weekend gebruil van kunnen maken. Ik zeg: voor alle mensen een aanrader. (Met name festivalgangers)

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Bedankt voor je review, David! Super leuk om te lezen dat je onze producten en service zou aanbevelen. Nog veel veilige feestjes toegewenst!

• Carlos Pullen

Mooie verpakking, duidelijke gebruikswijze

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Hallo Carlos, bedankt voor je bestelling en review! Fijn om te horen dat de verpakking in de smaak valt en de handleiding duidelijk is. Nog veel veilige feestjes toegewenst!

• Nicolas Weigerding
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE Hearing Protection

Instructions and emails could habe been in english.

Antwoord van RAVE SAFE Hearing Protection

Hello Nicolas, we apologize if you have not received the English and/or German user manual. We will send them again to your e-mail address!