de Ynfeart 7-210
8447GM Heerenveen

9,1

Jan Beuze beoordeelde op 2018-10-19

Bestelling na 2 dagen binnen. Tussentijds mail gestuurd om zeker te weten of de bestelling op tijd binnen zou zijn maar nooit geen antwoord op.gehad!

Marko Renard beoordeelde op 2018-10-17

Heel tevreden. Na aankoop kreeg ik een mail dat de bezorging 2 á 3 dagen zou duren. Ondanks dat had ik de bestelling de eerstvolgende dag in huis. Duidelijke communicatie, snelle levering. De bestelling was enorm goed en netjes verpakt. Alles kwam in een grote doos met beschermvulling. De (3) bestelde Funko Pop(pen) waar daarnaast ook nog 's apart in een eigen doosje verpakt!
Kortom heel erg tevreden. Ga hier zeker nogmaals bestellen!

Rik Nagorka beoordeelde op 2018-10-16

Top service, goeie en vriendelijke klantenservice, snelle en goeie levering

Robin Broere beoordeelde op 2018-10-14

Tim Hoogenboom beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd!!

Rochelle Mulders beoordeelde op 2018-10-10

Orville Goedhart beoordeelde op 2018-10-09

Jentel Kets beoordeelde op 2018-10-08

Webwinks beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en zeer goed verpakt !

Nino Aantjes beoordeelde op 2018-10-08

Tamara Broekhof beoordeelde op 2018-10-04

Niks op aan te merken. Snelle verzenden. Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden. Tot de volgende keer.

Erwin Graaf beoordeelde op 2018-10-04

Super verpakt!! En top helemaal tevreden!

Geoffrey lecoq beoordeelde op 2018-10-04

Ervaring is zeer goed!
Heel nette prijzen
En zeer goed verpakt!

Michelle van den Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering en zeer netjes verpakt! Ik ben heel tevreden!

Rosanne Storms beoordeelde op 2018-10-02

Ilja Strijland beoordeelde op 2018-10-02

1e keer besteld, snelle levering en goed verpakt.

Evan Korenwinder beoordeelde op 2018-10-01

Top! Keurig verpakt en snelle levering!

Pui Wong beoordeelde op 2018-09-30

Natasja Sparringa beoordeelde op 2018-09-30

Naomi Dubbeld beoordeelde op 2018-09-30

Reactie van REBL:
Helaas was deze zending zoekgeraakt. Wij hebben geprobeerd dit zo correct mogelijk op te lossen door direct het aankoopbedrag terug te storen en u een kortingsbon aan te bieden voor een volgende bestelling. Helaas zie ik door deze 1-ster recensie dat u hier alsnog niet tevreden mee bent.

Helaas gebeurt het soms dat een zending zoekraakt. De manier waarop wij dit opgelost hebben is naar mijn idee de juiste en dus erg jammer dat u hier alsnog een negatieve recensie over plaatst.