de Ynfeart 7-210
8447GM Heerenveen

9,1

Patrick Mos beoordeelde op 2018-08-16

Zeer snel afgehandeld en bezorgd. Ook de Funko pop was goed verpakt.

Nigel Westhoven beoordeelde op 2018-08-16

Levering zoals aangegeven op de website en keurig verpakt

Monique Brouwers beoordeelde op 2018-08-13

Michel Van gemert beoordeelde op 2018-08-12

Donna Vanhauteghem beoordeelde op 2018-08-10

Deborah Van Mierlo beoordeelde op 2018-08-08

Steef Vanherwaarden beoordeelde op 2018-08-06

Super bedrijf met snelle levering bij retour zending hebben ze netjes verwerk en opgelost

Reactie van REBL:
Beste Steef,

Ik zie dat je een product recensie hebt geplaatst bij onze algemene recensies. Het product is retour gezonden met duidelijke gebruikssporen. Deze is als coulance alsnog retour genomen. Ik vind het dan ook jammer om te zien dat hier alsnog een negatieve recensie wordt geplaatst.

Maureen Hubbard beoordeelde op 2018-08-06

Ben zeer tevreden, en goede service.

Jamsima Bulakaj beoordeelde op 2018-08-06

AR De Winter beoordeelde op 2018-08-04

Gideon Veldhuis beoordeelde op 2018-08-02

Mooie prijs, snel bezorgd. Helemaal toppie :-)

Ellen beoordeelde op 2018-08-01

Snel in huis, perfect verpakt. Zoals altijd weer tevreden.

Moos Janssen beoordeelde op 2018-07-31

Mijn bestelling heb ik zeer prettig gevonden, het pakketje was op tijd binnen, (zelfs eerder dan de verwachte tijd!) Hier ben ik erg tevreden over. Het pakketje is onbeschadigd aangekomen, dit is natuurlijk heel erg fijn!
Verder heb ik mijn bestelling prettig ontvangen!

Sander van Steenbergen beoordeelde op 2018-07-30

Geoffrey Mijlemans beoordeelde op 2018-07-30

Snel, met zorg ingepakt. Topservice. Een heel positieve ervaring om met dit bedrijf samen te werken

Janne van der Zwan beoordeelde op 2018-07-30

Producten goed verpakt en snel afgeleverd.

Daan Brandt beoordeelde op 2018-07-24

Goed verpakt enigzins rekening houdend met de mogelijke verzamelwaarde van de orginele verpakking van het product. Geen extra's en heb geen gebruik gemaakt op dit momen van de klantenservice dus kan die niet beoordelen. Product kwam overeen met de verwachte kwaliteit.

Ed Heemskerk beoordeelde op 2018-07-24

Kaylee Mol beoordeelde op 2018-07-23