Schoutenstraat 21

Timon Otten beoordeelde op 2019-07-01

Stijn Ansink beoordeelde op 2019-06-14

Ofelia Lalaian beoordeelde op 2019-06-09

Jeffrey W beoordeelde op 2019-06-03

Geweldige zaak met zeer klantvriendelijke medewerkers.
Na een bestelling in de webshop bleek een artikel niet voorradig, waarop een duurder vervangend artikel voor dezelfde prijs werd aangeboden.
Tevens krijg je bij je bestelling een handgeschreven kaartje met een dank woord daarin.
Binnen twee dagen geleverd in een goede verpakking.
Blijf doorgaan met die persoonlijke benadering toppers!!!

Martin Ruitenberg beoordeelde op 2019-05-31

L van Wijngaarden beoordeelde op 2019-05-24