ROBBERT Kennis

ROBBERT Kennis

In Hilversum is sinds 2009 modezaak Robbert Kennis van Mode gevestigd. Wandel je binnen, dan krijg je naast een kop koffie ook advies op maat. Je geeft aan voor welke gelegenheid het is en binnen no-time sta je klaar in een nieuwe, verfijnde outfit. Grote kans dat dát iets te maken heeft met high-end labels als Iceberg, Versace, Hugo Boss, Michael Kors en Armani.

Ook voor het eigenzinnige Nederlandse label My Brand en het stijlvolle Italiaanse John Richmond moet je zeker langs komen.

Wij bieden een volledig assortiment van zowel kleding, schoenen en accessoires voor de sportieve, modieuze én klassiek georiënteerde klant.
Bovendien zijn wij ieder seizoen weer vroeg vertegenwoordigd met de populaire jassenmerken Parajumpers en Woolrich.

De zekerheden van https://robbertkennis.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018