Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

marion haak beoordeelde op 2019-08-17

zeer vriendelijk te woord gestaan en een mooi product ontvangen. De bezorging liet op zich wachten maar dat was een fout van post.nl en kan de rvs vakman dus niet worden aangerekend

Sabine Dorgelo beoordeelde op 2019-08-16

mailen en betalen ging wat moeizaam echter telefoneren ging beter het product, gelaste trapleuningen, heeft mijn verwachting overtroffen !

Jan Altelaar beoordeelde op 2019-08-13

Goede, snelle informatie en levering.

charles Zwaneveld beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering, mooi product. Helaas vergeten moeren bij te sluiten. Per snelpost de volgende dag nageleverd.

Gerrie Hoekman beoordeelde op 2019-07-28

Prima gemaakt. Alles schroeven e.d. kompleet en goed verpakt bij verzending.

Raymond Knippenberg beoordeelde op 2019-07-26

Super mooi product afgeleverd! Spatzuiver op maat! Mijn complimenten

Patrick van Holland beoordeelde op 2019-07-26

Mooi afgewerkte trapleuning gekregen. Prima levertijd. Telefonisch kontakt was ook prettig.

Vera Kellens beoordeelde op 2019-07-26

Stipt. Degelijk product

Patrick den Dekker beoordeelde op 2019-07-22

Snelle levering en super goede service, denkt met de klant mee.

Harry beoordeelde op 2019-07-19

Simpel bestellen en binnen 14 dagen prima afgeleverd. Uitstekende kwaliteit met alle benodigde accessoires afgeleverd.

Peter van der Velden beoordeelde op 2019-07-16

Zeer goed en mooi afgewerkt RVS leuningwerk
Maatvoering klopte precies, klein materiaal genoeg bijgeleverd.
Verwachte levertijd van 2-3 werkdagen, heb zelfs een mailtje ontvangen dat de levertijd vanwege drukte iets langer op zich liet wachten doch uiterlijk 5 werkdagen duurde. Na 5 werkdagen geleverd, prima.
Met zorg verpakt en geleverd.

Jaap Jan Jan Geertsema beoordeelde op 2019-07-13

De opdracht is niet correct verwerkt. De 2 extra bestelde steunen ontbreken. Het product ziet er verder prima uit qua afwerking.

E. De Boer beoordeelde op 2019-07-07

De materialen zien er goed uit en geven een stoere uitstraling. Om drager type 7 goed te kunnen installeren met een inbus sleutel is een korte inbussleutel nodig. De standaard inbus zijn door de hoek van de drager te lang. Het zou een verbetering kunnen opleveren om een kortere inbussleutel mee te leveren. Uiteindelijk zeer tevreden!

Johan beoordeelde op 2019-06-28

Duidelijk en overzichtelijke site, snelle service met super kwaliteit producten. Zeer tevreden zijn wij.

Monique Spruit beoordeelde op 2019-06-23

Unieke trapleuningen. Ze zijn nog mooier dan verwacht. Mooi gelakt hardhout met stoere RVS uiteinden. Degelijk verpakt en gemakkelijk te monteren. Héél blij mee.

Wendy Nijland beoordeelde op 2019-06-22

Telefonisch goed bereikbaar.
We zijn blij met Onze rvs trapleuningen

Nico de Geus beoordeelde op 2019-06-14

Nette webpagina , duidelijk overzicht en diverse types trapleuningen , levering prima , werd netjes gebeld en transporteur kwam op tijd , heb de leuning nog niet gemonteerd dus even kijken hoe die staat ,

Robin van der Steijn beoordeelde op 2019-06-14

Prachtige zwarte trapleuning van goede kwaliteit. Bestel en leveringsproces vlekkeloos verlopen en er werd goed meegedacht bij vragen.

Wim schrijver beoordeelde op 2019-06-14

Prima prijs, levertijd en kwaliteit!

Ben Hoeijmakers beoordeelde op 2019-06-09

perfekt