Toekomststraat 45

Tanja beoordeelde op 2019-06-18

Uitstekend!

Yolanda Knol beoordeelde op 2019-06-17

Nancy Van Santen beoordeelde op 2019-06-08

Super snelle levering en wensen zijn hierbij meegenomen

KJ Wisse beoordeelde op 2019-06-05

Snelle, persoonlijke service.

lodewijk van der poel beoordeelde op 2019-06-05

snelle en te leveringperfec

Jet Mouw beoordeelde op 2019-05-20

Bestelling was snel geleverd, persoonlijk kaartje erbij, erg leuk allemaal! Ik had Ibiza pijl en beach ‘ketting’ besteld en deze zijn super! Heel blij mee!

Annelies de Groot-den Hartogh beoordeelde op 2019-05-17

Het was snel geleverd, bij vragen kreeg ik meer dan netjes antwoord en het geleverde artikel is boven verwachting!!

Elaine Verhaard beoordeelde op 2019-05-04

Hele leuke accessoires !! Ben er blij mee.

Hoi Elaine,
Wat fijn te lezen dat je blij bent met je bestelde artikelen. Nogmaals veel plezier ervan en bedankt voor je feedback :-)

Tamara Akdeniz beoordeelde op 2019-04-23

Super leuke tuindecoraties.
Snelle levering.
Super attent kaartje en klein kadootje erbij.

Hoi Tamara,
Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven, dank je wel daarvoor :-).

Aart Timmers beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekend , vriendelijk persoonlijk kaartje in pakket the 👍

Hoi Aart,

Lindsay van Berkel beoordeelde op 2019-04-14

Snelle levering,,en een persoonlijke boodschap bij de bestelling,,super leuk!

Hoi Lindsay,

Jolanda Hakkert beoordeelde op 2019-03-20

Superleuke cadeautjes, mooi ingepakt, mooie kwaliteit, goede service, betrokken en meedenkend, een persoonlijke noot etc. een dikke 10 RW4you, Bedankt!

Hoi Jolanda,

Edwin beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering en leuk attent kaartje erbij.

Hoi Edwin,

Liselotte Duquenne beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden! Vlotte levering, heel verzorgde verpakking en nog een extraatje erboven op! Top service!

Hoi Liselotte,

Dank je wel voor je feedback. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Groeten Wendy

D. Vermeulen beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering en erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

wendy zonneveld beoordeelde op 2019-02-04

Snelle en nette levering.
Met een persoonlijk geschreven kaartje en nog een leuke attentie erbij ook.
Top!!!

T. Berkers beoordeelde op 2019-01-29

Wat een super service en leuke producten. Heel goed ingepakt en de persoonlijke boodschap erbij is extra bijzonder. Top levering. Ik ben er heel blij mee en oom met de prijs/kwaliteit.

Reactie van RW4you:
Super bedankt voor je review, heel fijn te lezen dat je tevreden bent. Groeten Wendy RW4you

Petra Geleedst beoordeelde op 2019-01-29

Snelle en nette levering.
Bij vragen ook snelle reactie!
Zal zeker hier nog wel es bestellen.

Reactie van RW4you:
Hoi Petra, Super bedankt voor je feedback, ik waardeer dat je de tijd hebt genomen om deze af te geven. Groeten Wendy RW4you

Natalie van Roekel beoordeelde op 2019-01-07

Goede communicatie. Snelle levering van een prachtig product!!

Reactie van RW4you:
Hoi Natalie, bedankt voor je feedback, fijn te lezen dat je blij bent met het regaal. Groeten Wendy RW4you

Jan van der Vlies beoordeelde op 2019-01-05

Snelle bezorging, met zorg verpakt met een persoonlijk bericht erbij. Erg leuk

Reactie van RW4you:
Hoi Jan, bedankt voor je review. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Groeten Wendy RW4you