Bazuinlaan 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Jelle van den Berk beoordeelde op 2018-11-06

heel tevreden, goede communicatie, persoonlijk contact en altijd snel beschikbaar/geleverd

R Meurs beoordeelde op 2018-10-30

Nadat ik mijn bestelling had gedaan en betaald, 2 flesjes squirt. Na 5 dagen nog steeds niets ontvangen. Terwijl er op de site staat op werkdagen voor 15.00 uur besteld de volgende dag geleverd.

Reactie van Racefiets-Onderdelenshop.nl:
Beste heer Meurs,

Wij betreuren het feit dat u de zending later heeft ontvangen dan verwacht. Helaas is de vertraging buiten onze macht aangezien deze vertraging bij de pakketdienst (in dit geval DPD) lag en wij daar helaas geen invloed op konden uitoefenen. Wij hebben dit u ook reeds per e-mail bevestigd tijdens het afleverproces. Wij hopen dat u natuurlijk tevreden bent met het product en onze communicatie.

Sportieve groeten,
Dennis Jansen

Hans van Kessel beoordeelde op 2018-09-24

Producten opgehaald op afspraak, perfect verlopen.

Jan Kikken beoordeelde op 2018-09-24

BuitenmaatseFietsonderdelen moesten in Spanje besteld worden.Na4weken kreeg ik van Shophouder bericht en mocht,naar myn wens, op zyn Shopadres beststelling zien en aankopen. Vriendelyk&hulpbereid. Mening:J. Kikken.

Erwin Boekema beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben erg tevreden over mijn DMT D1 schoenen er werd goed advies gegeven over de schoenmaat.

Eddy Geladé beoordeelde op 2018-08-21

Snel en volgens afspraak geleverd.

Patrick van Bijsterveld beoordeelde op 2018-08-21

Vriendelijk en vakkundig geholpen!

pieter Ooyen beoordeelde op 2018-08-14

prima service en als het bestelde er niet is mag je een duurde hebben zonder bijbetaling dus uitstekend!!!!!!

Rick van der Linden beoordeelde op 2018-08-14

Artikel speciaal besteld echter door vertraging post bezorging helaas langere levertijd

Reactie van Racefiets-Onderdelenshop.nl:
Hallo Rick,

Wij hebben contact gehad omtrent de levering aangezien er in eerste instantie een Campagnolo body door u was besteld en dit een Shimano body moest zijn. De levering is met goedkeuren vrijdag verzonden alleen heeft DHL vertraging in de uitlevering gehad wat ook op de track and trace is terug te vinden. Dit laatste valt dus helaas buiten onze dienstverlening. Gelukkig heeft u het juiste artikel vandaag ontvangen en danken wij u alsnog voor de positieve beoordeling ern wensen natuurlijk veel plezier van dit artikel.

Sportieve groeten,
Dennis Jansen
Racefiets Onderdelenshop Uden

Pol MARIEN beoordeelde op 2018-07-28

Snelle levering en goede communicatie.

Thierry Beukert beoordeelde op 2018-07-12

Prima

werner geudens beoordeelde op 2018-07-08

alles ok

Maurice Straathof beoordeelde op 2018-06-11

Super service !!

Martien Bos beoordeelde op 2018-06-03

Goede service. Heeft mij goed geholpen

J Huizer beoordeelde op 2018-06-03

Ben snel en vriendelijk geholpen ie onderweg

philipp gante beoordeelde op 2018-06-01

prima geleverd

Marnix Oosterhoff beoordeelde op 2018-05-27

Goede service, persoonlijk contact, prima levertijd, alles volgens afspraak

Nico Dalmulder beoordeelde op 2018-05-19

Even telefonisch contact gehad om te vereffieeren of het product op voorraad is, erg vriendelijk te woord gestaan, meteen overgegaan tot bestellen een dag later was het in huis. Super bedrijf.

Annemarie beoordeelde op 2018-04-12

Uitgelegd wat ik graag wilde hebben een geen moeite was teveel om hey te vinden! Top service!

John Haverkate beoordeelde op 2018-04-01

Goede snelle en foutloze levering