Bazuinlaan 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Joey van de Beek beoordeelde op 2019-08-31

snel geleverd ondanks de vakantie en pakketje niet in zo'n supergrote doos

Bas Corbijn beoordeelde op 2019-08-25

Goede en duidelijke uitleg over product!

Christine Van Rillaer beoordeelde op 2019-07-29

Bestelling was zeer vlot. Ik koos om het zelf op te halen bij Bpost. DHL liet weten dat Bpost mijn bestelling zou afhandelen.

M Olach beoordeelde op 2019-07-24

mijn bestelling was snel aangekomen, en kon deze makkelijk vinden op de site

Koen Bouwman beoordeelde op 2019-07-16

Leuk dat extraatje!

Robin Ruitenbeek beoordeelde op 2019-06-04

Keurig

LAB beoordeelde op 2019-05-26

Ik heb via racefiets-onderdelenshop.nl een nieuwe fietszadel besteld. Helaas was het bestelde zadel op dat moment in backorder bij de leverancier. Het probleem werd op een fijne, snelle en professionele manier opgelost. Inmiddels is mijn nieuwe zadel (en een gratis reepje) binnen :-) Ben er heel blij mee. Bedankt, ik bestel hier zeker graag weer!

R. Hoogendoorn beoordeelde op 2019-05-18

Verwerking, betaling en communicatie mbt de order was prima, evenals de verpakking. Niet zo goed vind ik de keuze voor dhl. Deze bezorger is bijzonder traag (duurt twee dagen langer dan vervoer via post.nl) en minder duidelijk in aflevertijdstip. Bij zo’n matige vervoerder zijn de verzendkosten ook niet echt ok.

Jack Kemper beoordeelde op 2019-04-22

Top

Luc Maes beoordeelde op 2019-04-09

Top bediening

Matteo Stainer beoordeelde op 2019-04-09

Goed product en goede communicatie, de prijs is enkel wat aan de hogere kant.

Marleen Walraven beoordeelde op 2019-03-21

Het zou beter zijn om op de website te lelden als er een product is uitgeput of niet meer verkrijgbaar is!

leo steenvoorden beoordeelde op 2019-03-11

Goed product en levering zoals beloofd 👍🚴🏾‍♀️

wiro oudejans beoordeelde op 2019-03-01

Contact verliep uitstekend. Had nog een vraag waarop ik snel antwoord kreeg via de chat. Producten werden snel geleverd via PostNL

Eelco beoordeelde op 2019-01-06

Pakket was niet bij mij bezorgd maar bij een van de buren. Echter geen kaartje in de bus. Na telefonisch contact met R.O.S. Snel opgelost.

René Scholten beoordeelde op 2018-12-14

Netjes en snel geleverd

Jelle van den Berk beoordeelde op 2018-11-06

heel tevreden, goede communicatie, persoonlijk contact en altijd snel beschikbaar/geleverd

R Meurs beoordeelde op 2018-10-30

Nadat ik mijn bestelling had gedaan en betaald, 2 flesjes squirt. Na 5 dagen nog steeds niets ontvangen. Terwijl er op de site staat op werkdagen voor 15.00 uur besteld de volgende dag geleverd.

Reactie van Racefiets-Onderdelenshop.nl:
Beste heer Meurs,

Wij betreuren het feit dat u de zending later heeft ontvangen dan verwacht. Helaas is de vertraging buiten onze macht aangezien deze vertraging bij de pakketdienst (in dit geval DPD) lag en wij daar helaas geen invloed op konden uitoefenen. Wij hebben dit u ook reeds per e-mail bevestigd tijdens het afleverproces. Wij hopen dat u natuurlijk tevreden bent met het product en onze communicatie.

Sportieve groeten,
Dennis Jansen

Hans van Kessel beoordeelde op 2018-09-24

Producten opgehaald op afspraak, perfect verlopen.

Jan Kikken beoordeelde op 2018-09-24

BuitenmaatseFietsonderdelen moesten in Spanje besteld worden.Na4weken kreeg ik van Shophouder bericht en mocht,naar myn wens, op zyn Shopadres beststelling zien en aankopen. Vriendelyk&hulpbereid. Mening:J. Kikken.