Narcissenpad 2
+31653858851

Google Plus/Places - 10,0

Peter Schalk beoordeelde op 2019-04-17

Michael Beelman beoordeelde op 2019-04-14

Ondanks dat ze de goedkoopste zijn, ben ik zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Vlot het juiste product geleverd gekregen, echter ondanks het volgen van de installatiehandleiding, het niet werkend gekregen. Op zondag (!) contact gehad met Racing Products en na contact met de leverancier en specifiek aansluitschema voor mijn merk/type motor, toch werkend gekregen. Klasse service!

jorn verleyen beoordeelde op 2019-04-12

Top service , 👍

Leon beoordeelde op 2019-04-08

Top service , snelle levering

Philippe Vandoninck beoordeelde op 2019-04-08

Goede en vlotte service, meteen antwoord op je vragen en duidelijkheid.

E.J. van Huuksloot beoordeelde op 2019-04-06

Kathleen Souffriau beoordeelde op 2019-04-04

Weer eens uitstekend geholpen geweest door Racing Products. Dank je wel voor de steeds fantastische service iedere keer.

Martin Prins beoordeelde op 2019-03-31

J beoordeelde op 2019-03-29

Reactie van Racing Products:
Beste Joey,

Zojuist ontvingen wij een e-mail van webwinkelkeur dat wij een negatieve beoordeling hebben gekregen, namelijk 1 ster.

Nu is dit natuurlijk nooit leuk om te krijgen. Aangezien er geen reden is achtergelaten willen wij graag weten waarom.

De bestelling is netjes binnen de normale tijd verzonden en geleverd. Als er zaken zijn die wij kunnen verbeteren horen we dit graag.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Stefan

roland van der valk beoordeelde op 2019-03-28

Anne Monsma beoordeelde op 2019-03-22

Bestelling geplaatst. Vervolgens e-mail ontvangen met de facturering. De volgende dag bestelling ontvangen. Zeer tevreden.

Matthias Depotter beoordeelde op 2019-03-18

Tim van Gool beoordeelde op 2019-03-14

Maikel van Essen beoordeelde op 2019-03-14

Tom Daems beoordeelde op 2019-03-11

correcte en snelle levering! top!

Julius van Heusden beoordeelde op 2019-03-09

Kadir Kaya beoordeelde op 2019-03-09

Guido Valster beoordeelde op 2019-03-01

Goeie service, snelle communicatie, goed product!
Verbeterd de controle over de motor!

Gert Jan Loots beoordeelde op 2019-02-26

Freek Thier beoordeelde op 2019-02-23