Prins Hendrikkade 11
0522 820906

9,9

The Feedback Company 8 9,8

Linda Lammerts beoordeelde op 2017-11-21

Wij hadden nieuwe radiatoren voor de woonkamer nodig, en kwamen op de site van radiatorprijsvechter, de site is overzichtelijk, en de prijzen zijn goed.
De levering was de volgende dag al, en en alles was precies zoals omschreven.
Toen wij nog een vraag hadden over de wijze van aansluiten, werden we ook prima geholpen.

Reactie van Radiatorprijsvechter.nl:
Beste Linda,
Mooi om te lezen dat u een goede ervaring met ons hebt gehad, wij hopen dat de radiatoren inmiddels zijn aangesloten, en mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen, dan vernemen wij dat natuurlijk graag van u.

Otten beoordeelde op 2017-09-13

Heel tevreden, had een radiator voor de badkamer nodig, en had deze de volgende dag in huis. Ook de aansluitspullen waren dik in orde, en de radiator hangt erg mooi in de badkamer en doet het uitstekend

Reactie van Radiatorprijsvechter.nl:
Beste Otten,
Goed om te horen dat u tevreden bent, en nog mooier om te lezen dat het goed staat en uitstekend werkt. Mocht u ons weer nodig hebben, dan staan wij graag voor u klaar.