Marskant 30 30
7551 BW Hengelo

Florien Lutke Schipholt beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering, groot assortiment en professionele medewerkers.

john v meurs beoordeelde op 2018-10-08

prima klantenservice en bedrijf

Niek beoordeelde op 2018-10-08

Door een fout van ons waren we de bestelling kwijt, via telefonisch contact prima geholpen

Anja Meijer Lette beoordeelde op 2018-10-08

Ik had een brace besteld maar kreeg een spalk

Reactie van Rafys:
Wij hebben uw brace retour ontvangen met de notitie. De diverse zorgverzekeraars hanteren verschillende benamingen voor hulpmiddelen helaas. De meeste leveranciers hanteren de volgende benamingen: een brace is een ondersteunend hulpmiddel, dit is veelal met een spalk van metaal of kunststof. Een bandage is altijd zonder spalk. Mochten wij u kunnen adviseren in een bandage, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

BS beoordeelde op 2018-10-08

zoals verwacht

john farenhorst beoordeelde op 2018-09-09

Na de telefonische informatie was het heel makkelijk om de bestelling te doen. De SI brace geeft steun en is comfortabel om te dragen. De volgende dag werd de bestelling al afgeleverd. Zeer tevreden

BS beoordeelde op 2018-09-08

Zeer tevreden, was een dag na bestelling aangekomen.

Roy Sjouwerman beoordeelde op 2018-09-07

Snelle en accurate levering

C.P. beoordeelde op 2018-09-07

Snelle bestelling en een zeer vriendelijke en attente bezorgster.
De kous zit prettig, graag had ik een katoenen variant. Past niet in mijn schoen door wikkels.

m beoordeelde op 2018-09-07

tevreden

Sipke stoelwinder beoordeelde op 2018-09-07

Goed

Gerben Geerdink beoordeelde op 2018-09-07

Uitstekende service bij Rafys! Ze komen na wat ze beloven.

Marissa beoordeelde op 2018-09-07

Snelle service, top product

fysiotherapie ross c.s. beoordeelde op 2018-05-31

alles correct en op tijd geleverd

J. D. beoordeelde op 2018-05-31

Vlot en goed geleverd, met een uitstekende telefonische advies service. Producten van professionele kwaliteit.

jacobs beoordeelde op 2018-05-31

snelle en goede levering uitstekende service. en geeft goed de maten aan van de brace.

Ion beoordeelde op 2018-05-31

Good service, professional aproach

Old spice beoordeelde op 2018-05-30

Ruilen geen enkel probleem

Evgeniy beoordeelde op 2018-05-30

during the trip in one of the apartments was on a wonderful pillow. asked Rafys to send 2 same to Russia. I'm expecting a package in a few days. Thank you!

T.de Groot beoordeelde op 2018-04-20

Heel goed advies en snelle levering