Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Rafys

Marskant 30 30
7551 BW Hengelo
074-2437620
KvK 06073695

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Rafys

Gemiddelde beoordeling

9,2

184 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

4%

1%

2017
Rafys

Alex beoordeelde op 2017-06-01

Snel geleverd. Geen defecten. Gewoon Goed en snel.

Rafys

Totale zorgwinkel beoordeelde op 2017-06-01

Prima kwaliteit en snelle leveringen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Ger Boer beoordeelde op 2017-05-24

Prima materiaal en snel geleverd, volgende dag ontvangen.

Rafys

Henny beoordeelde op 2017-05-23

Naar tevredenheid geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Anoniem beoordeelde op 2017-05-23

Vorige week een bestelling geplaatst. Is nog steeds niet aangekomen. Contact met de klantenservice gaat makkelijk en snel. Er is echter weinig oplossend vermogen te vinden daar

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Rafys:
Beste mw. L. Bedankt voor uw reactie. Afgelopen woensdag avond kregen wij uw bestelling binnen en deze is donderdag verzonden, vrijdag werd deze aangeboden. Helaas was u niet thuis. Er is iets mis gegaan in communicatie. U zou een mail moeten hebben gehad, waarin u het pakket kon volgen en ook kon zien dat het aangeboden was en waar het lag. U gaf aan dat dit niet het geval is, dit is erg spijtig en had veel onvrede kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses voor dit technisch ongemak. Helaas betrof dit ongemak op een vrijdag, waardoor het pas na het weekeinde opgepakt kon worden. Wij kunnen zien dat het nu opnieuw aangeboden gaat worden en hopen dat het product naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Rafys
Rafys

E.Mendels beoordeelde op 2017-05-05

kwam snel en is precies de goede maat

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Corine beoordeelde op 2017-05-05

elleboogbrace besteld. Snelle levering. Maatvoering klopt met hetgeen de website vermeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Tineke breddels beoordeelde op 2017-05-04

Maandag besteld woensdag in huis

Rafys

Thea Wierda beoordeelde op 2017-05-04

Lange levertijd. En had informatie gevraagd over een pols duimbrace, foto bijgeleverd, met de vraag of dat product wat zij aanboden hetzelfde was. Zou hetzelfde zijn, bleek na ontvangst dus niet zo te zijn. En had nog een vraag gesteld over een andere duimbrace, daar kreeg ik geen antwoord op helaas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Ron Sanches beoordeelde op 2017-05-04

goede producten, niet te duur en snel geleverd

Rafys

Verhaegen Rob beoordeelde op 2017-05-04

Een eerstklassige Kontakt , ook voor in het buitenland.
Levering : een dag na Bestellung .
Gewoon Supers !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

thijs kammer beoordeelde op 2017-04-10

Vlotte bezorging, goed product !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

R.buining beoordeelde op 2017-04-10

Wat Jammer dat 1 hakdverhoger in een doosje, waar hoge verzendkosten voor worden berekend, is verpakt, in plaatss van in een enveloppe (hakverhogerf past nl. Prima door de brievenbusgleuf)


Reactie van Rafys:
Beste R. Buining. Bedankt voor uw reactie. Tot twee weken geleden verstuurden wij alles met pakketpost. Om de reden dat het voor ons op die manier te traceren was. Sinds twee weken kunnen wij ook brievenbus pakketten versturen waar een track and trace code op zit. In de toekomst zullen uw hakken dus met brievenbus post verzonden worden. Met vriendelijke groet, Team Rafys
Rafys

Paula beoordeelde op 2017-04-10

De bestelling werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

ria berculo beoordeelde op 2017-04-10

snelle service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Iris beoordeelde op 2017-03-28

Snelle bestelling en goed verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

Reintje verhaegen beoordeelde op 2017-03-27

Snelle en vlotte levering, makkelijk te bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Rafys

janette jacobs beoordeelde op 2017-03-27

heb de brace omgedaan en het zat gelijk helemaal goed. heb er veel steun aan op mijn werk en thuis

Rafys

Anoniem beoordeelde op 2017-03-17

tevreden, snelle levering

Rafys

Hannie de Waardt beoordeelde op 2017-03-16

tevreden ,niet lang op bestelling hoeven te wachten

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.