Marskant 30 30
7551 BW Hengelo

Alex beoordeelde op 2017-06-01

Snel geleverd. Geen defecten. Gewoon Goed en snel.

Totale zorgwinkel beoordeelde op 2017-06-01

Prima kwaliteit en snelle leveringen

Ger Boer beoordeelde op 2017-05-24

Prima materiaal en snel geleverd, volgende dag ontvangen.

Henny beoordeelde op 2017-05-23

Naar tevredenheid geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2017-05-23

Vorige week een bestelling geplaatst. Is nog steeds niet aangekomen. Contact met de klantenservice gaat makkelijk en snel. Er is echter weinig oplossend vermogen te vinden daar

Reactie van Rafys:
Beste mw. L. Bedankt voor uw reactie. Afgelopen woensdag avond kregen wij uw bestelling binnen en deze is donderdag verzonden, vrijdag werd deze aangeboden. Helaas was u niet thuis. Er is iets mis gegaan in communicatie. U zou een mail moeten hebben gehad, waarin u het pakket kon volgen en ook kon zien dat het aangeboden was en waar het lag. U gaf aan dat dit niet het geval is, dit is erg spijtig en had veel onvrede kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses voor dit technisch ongemak. Helaas betrof dit ongemak op een vrijdag, waardoor het pas na het weekeinde opgepakt kon worden. Wij kunnen zien dat het nu opnieuw aangeboden gaat worden en hopen dat het product naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Rafys

E.Mendels beoordeelde op 2017-05-05

kwam snel en is precies de goede maat

Corine beoordeelde op 2017-05-05

elleboogbrace besteld. Snelle levering. Maatvoering klopt met hetgeen de website vermeld.

Tineke breddels beoordeelde op 2017-05-04

Maandag besteld woensdag in huis

Thea Wierda beoordeelde op 2017-05-04

Lange levertijd. En had informatie gevraagd over een pols duimbrace, foto bijgeleverd, met de vraag of dat product wat zij aanboden hetzelfde was. Zou hetzelfde zijn, bleek na ontvangst dus niet zo te zijn. En had nog een vraag gesteld over een andere duimbrace, daar kreeg ik geen antwoord op helaas.

Ron Sanches beoordeelde op 2017-05-04

goede producten, niet te duur en snel geleverd

Verhaegen Rob beoordeelde op 2017-05-04

Een eerstklassige Kontakt , ook voor in het buitenland.
Levering : een dag na Bestellung .
Gewoon Supers !

thijs kammer beoordeelde op 2017-04-10

Vlotte bezorging, goed product !

R.buining beoordeelde op 2017-04-10

Wat Jammer dat 1 hakdverhoger in een doosje, waar hoge verzendkosten voor worden berekend, is verpakt, in plaatss van in een enveloppe (hakverhogerf past nl. Prima door de brievenbusgleuf)

Reactie van Rafys:
Beste R. Buining. Bedankt voor uw reactie. Tot twee weken geleden verstuurden wij alles met pakketpost. Om de reden dat het voor ons op die manier te traceren was. Sinds twee weken kunnen wij ook brievenbus pakketten versturen waar een track and trace code op zit. In de toekomst zullen uw hakken dus met brievenbus post verzonden worden. Met vriendelijke groet, Team Rafys

Paula beoordeelde op 2017-04-10

De bestelling werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

ria berculo beoordeelde op 2017-04-10

snelle service

Iris beoordeelde op 2017-03-28

Snelle bestelling en goed verpakt.

Reintje verhaegen beoordeelde op 2017-03-27

Snelle en vlotte levering, makkelijk te bestellen.

janette jacobs beoordeelde op 2017-03-27

heb de brace omgedaan en het zat gelijk helemaal goed. heb er veel steun aan op mijn werk en thuis

Anoniem beoordeelde op 2017-03-17

tevreden, snelle levering

Hannie de Waardt beoordeelde op 2017-03-16

tevreden ,niet lang op bestelling hoeven te wachten