Marskant 30 30
7551 BW Hengelo

Johan beoordeelde op 2017-11-22

Snel bezorgt. Nadat het product wat rare plekken vertoonde is direct een nieuwe gestuurd met direct ingesloten een sticker voor het kosteloos terugsturen. Voor een klein product die in een envelop past vind ik de vrachtkosten van bijna €7 wel hoog

Mevr Moesker beoordeelde op 2017-11-22

binnen 3 werkdagen in huis en product is zoals omschreven

Dick de Ruiter beoordeelde op 2017-11-22

prima advies , snelle levering , goed resultaat

Annemiek beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering. Prima product.

Han Abelsma beoordeelde op 2017-11-21

Vlotte levering, betaalbare prijzen.

N. van kooij beoordeelde op 2017-11-20

Goede en snelle levering

Smeets beoordeelde op 2017-11-20

Bestelde product was niet voorradig. Vervangend product geleverd voor dezelfde prijs. Super en snel!

T.Peters beoordeelde op 2017-11-20

Prima en duidelijk aangegeven

Sipke stoelwinder beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden

Jack beoordeelde op 2017-11-20

Uitstekende producten, die mij helpen mijn favoriete sport te kunnen blijven beoefenen. Bij de verzending ging het een keertje even mis, maar de klacht is snel en tot volle tevredenheid mijnerzijds opgelost.

Willy Exalto beoordeelde op 2017-11-20

Ben tevreden over de snelle levering en het product

Mathias De Waele beoordeelde op 2017-11-20

tevreden, snelle en correcte service.

Godelieve Van den Bosch beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden, snelle en verzorgde levering.

Lianne beoordeelde op 2017-11-06

Zeer tevreden.

Alex beoordeelde op 2017-06-01

Snel geleverd. Geen defecten. Gewoon Goed en snel.

Totale zorgwinkel beoordeelde op 2017-06-01

Prima kwaliteit en snelle leveringen

Ger Boer beoordeelde op 2017-05-24

Prima materiaal en snel geleverd, volgende dag ontvangen.

Henny beoordeelde op 2017-05-23

Naar tevredenheid geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2017-05-23

Vorige week een bestelling geplaatst. Is nog steeds niet aangekomen. Contact met de klantenservice gaat makkelijk en snel. Er is echter weinig oplossend vermogen te vinden daar

Reactie van Rafys:
Beste mw. L. Bedankt voor uw reactie. Afgelopen woensdag avond kregen wij uw bestelling binnen en deze is donderdag verzonden, vrijdag werd deze aangeboden. Helaas was u niet thuis. Er is iets mis gegaan in communicatie. U zou een mail moeten hebben gehad, waarin u het pakket kon volgen en ook kon zien dat het aangeboden was en waar het lag. U gaf aan dat dit niet het geval is, dit is erg spijtig en had veel onvrede kunnen voorkomen. Onze oprechte excuses voor dit technisch ongemak. Helaas betrof dit ongemak op een vrijdag, waardoor het pas na het weekeinde opgepakt kon worden. Wij kunnen zien dat het nu opnieuw aangeboden gaat worden en hopen dat het product naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Rafys

E.Mendels beoordeelde op 2017-05-05

kwam snel en is precies de goede maat