Marskant 30 30

Snelle levering, goede kwaliteit-prijsverhouding

Frank beoordeelde op 2018-11-19

Goed en snelle levering

Jan beoordeelde op 2018-11-19

Veel keus, prijs is redelijk, verzendkosten vallen tegen. Wel goede kwaliteit

Jacobs beoordeelde op 2018-11-19

Gewoon: uitstekende service en men had de tijd om mij van advies te voorzien.

Ray beoordeelde op 2018-11-19

De fietskoeriers hadden helaas een dag extra nodig.

Reactie van Rafys:
Bedankt voor uw reactie. Het komt helaas af en toe voor dat de post er een dag langer over doet, excuses hiervoor. Dit is met elke postbezorger het geval helaas.
Een van de redenen dat we op de fietskoeriers zijn overgestapt is, dat ze een betaalbare mogelijkheid bieden om dezelfde dag te bezorgen. Deze optie zal binnenkort op onze site verschijnen.

E. v. Daal beoordeelde op 2018-11-19

snelle bezorging, altijd

Florien Lutke Schipholt beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering, groot assortiment en professionele medewerkers.

john v meurs beoordeelde op 2018-10-08

prima klantenservice en bedrijf

Niek beoordeelde op 2018-10-08

Door een fout van ons waren we de bestelling kwijt, via telefonisch contact prima geholpen

Anja Meijer Lette beoordeelde op 2018-10-08

Ik had een brace besteld maar kreeg een spalk

Reactie van Rafys:
Wij hebben uw brace retour ontvangen met de notitie. De diverse zorgverzekeraars hanteren verschillende benamingen voor hulpmiddelen helaas. De meeste leveranciers hanteren de volgende benamingen: een brace is een ondersteunend hulpmiddel, dit is veelal met een spalk van metaal of kunststof. Een bandage is altijd zonder spalk. Mochten wij u kunnen adviseren in een bandage, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

BS beoordeelde op 2018-10-08

zoals verwacht

Eef van Duuren beoordeelde op 2018-10-08

Hielspoor-zool is véél te smal. Waarschijnlijk niet voor de door mij ingevulde schoenmaat bedoeld. Maar ja... nu is het product gebruikt.

Reactie van Rafys:
Beste Mw. van Duuren. U heeft twee verschillende hakken voor een hielspoor besteld, beide in de maat L. Hierbij was geen schoenmaat doorgegeven. Losstaand van de Schoenmaat, zijn dit de breedste hakken die wij hebben en ervaren wij hier eigenlijk nooit problemen mee. Het is lastig om via dit contact formulier te bekijken wat er mis is, kunt u contact met ons opnemen, 074-2437620 of sales@rafys.nl

john farenhorst beoordeelde op 2018-09-09

Na de telefonische informatie was het heel makkelijk om de bestelling te doen. De SI brace geeft steun en is comfortabel om te dragen. De volgende dag werd de bestelling al afgeleverd. Zeer tevreden

BS beoordeelde op 2018-09-08

Zeer tevreden, was een dag na bestelling aangekomen.

Roy Sjouwerman beoordeelde op 2018-09-07

Snelle en accurate levering

C.P. beoordeelde op 2018-09-07

Snelle bestelling en een zeer vriendelijke en attente bezorgster.
De kous zit prettig, graag had ik een katoenen variant. Past niet in mijn schoen door wikkels.

m beoordeelde op 2018-09-07

tevreden

Sipke stoelwinder beoordeelde op 2018-09-07

Goed

Gerben Geerdink beoordeelde op 2018-09-07

Uitstekende service bij Rafys! Ze komen na wat ze beloven.