Nieuwstraat 20
0748531900

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

S Schulte beoordeelde op 2018-01-04

Leuke winkel & webshop
Je kunt er voor allerlei Geschenken terecht veel keuze
Heel vriendelijk personeel

Natasja beoordeelde op 2018-01-04

Super leuke winkel en personeel is top! Mooie artikelen!

Arianne Z. beoordeelde op 2018-01-03

Mooi assortiment aan geschenken voor allerlei gelegenheden. Nette, vakkundige en snelle service. Een aanrader! Daarnaast is de "echte" winkel in Hengelo een aanwinst voor het centrum.

Ingrid Siemerink beoordeelde op 2018-01-03

Leuke winkel met een groot assortiment in uiteenlopende prijsklasses. Fijn dat je de artikelen die op de webshop staan ook echt kunt zien en voelen. Echt een meerwaarde.

Marion beoordeelde op 2018-01-03

Goede keus in leuke artikelen. Fijne service en als je het artikel wilt bekijken kan dat in de winkel in Hengelo. Aanrader!

wendy beoordeelde op 2018-01-02

Een diversiteit aan artikelen van glas en metaal. Leuke winkel voor als ik een cadeau zoek. Fijne service en als je vraagt of iets op voorraad is krijg je snel een antwoord.

Henk beoordeelde op 2018-01-02

Wat een mooie artikelen ze hebben ook een winkel in hengelo absoluut een aanrader