Nieuwstraat 20
7551CX Hengelo
0748531900

9,1

Nicole beoordeelde op 2019-03-25

Heel tevreden. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag in huis. Degelijk verpakt.

Carina huizenga beoordeelde op 2019-03-22

Heb eerst even geappt(wat een prima service) en daar na besteld. Ging prima had het mooi optyd in huis. Goed ingepakt.

gh Butink beoordeelde op 2019-03-22

fijne website en prima service!! Jullie staan opgeslagen in mijn adressen bestand voor een volgend cadeautje!

Jamie-Lee beoordeelde op 2019-03-21

Erg fijne en snelle service. Nadat bleek dat er een kaars niet meer op voorraad was, en het pakketje bij PostNL zoek was, werd er direct contact met mij opgenomen door Rawa Geschenken met een passende oplossing. Al met al een erg fijne en servicegerichte organisatie.

Gemeente Maastricht beoordeelde op 2019-03-21

Heel blij met de goede service en snelle bezorging van het bestelde beeldje
Prima op tijd om een collega blij mee te maken

Mark beoordeelde op 2019-03-19

Een winkel vol mooie cadeaus snel geleverd goed verpakt zal het aan iedereen aanbevel hier je cadeaus te kopen

Martha beoordeelde op 2019-03-19

Fijn bedrijf om wat te bestellen recht door zee en geen onzin.
Je moet er wel tegen kunnen om meteen te weten waar het op staat of het nu positief of negatief is. maar ze lossen het geweldig op en doen hun best.

Aniek beoordeelde op 2019-03-19

Zeer slechte service. Onwijs onvriendelijk en onprofessioneel. In januari een vaas besteld die in februari geleverd zou worden. Nu pas op zijn vroegst in april leverbaar. Geen excuses, heel klantonvriendelijk!! De spullen die ze hebben, kun je als je goed zoekt ook ergens anders goedkoper krijgen.

Dhr. Emmerik beoordeelde op 2019-02-27

Slechte ervaring net Rawa geschenken. Als je iets retour stuurt duurd het ruim 2 weken voordat je je geld terug krijgt. Toen ik dot kreeg was het exclusief verzendkosten naar mij toe. De retourkosten waren wel voor eigen rekening,
Ba een telefoontje werd mij verteld dat dit niet wettelijk verplicht is. Dan zijn ze slecht op de hoogte. Ik heb ze een juridische bepaling toegestuurd waarin wel degelijk staat dat de verzendkosten óók terugbetaald diendt te worden door de verkoper. 1 dag later werd ook de bezorgkosten teruggestort. Hoeveel klanten hebben ze op deze manier al gedupeerd?
Het meest frustrerende is dat ze niet reageren op een e-mail. Ik had 2x iets gevraagd en 2x geen reactie gehad. De klantvriendelijkheid en eerlijkheid kan een heel stuk omhoog bij dit webshopje.
Voor mij nóóit meer.

Dag theo

Dat is iets wat in de maatschappij momenteel te wensen overlaat Het denken in mij en ik in plaats van Wij kunnen dit samen oplossen.
Wat betreft de retouren daar zijn wij erg tegen( en niet alleen vanuit de webshop met name persoonlijk) aangezien er nogal vaak lukraak besteld wordt omdat we het toch gratis kunnen retourneren.
Maar men heeft niet in de gaten wat voor een belasting dit is op het milieu.
Kijk met uw order licht het gewoon iets anders.
Waar het tussen ons is mis gegaan zodat we een 1 krijgen online, dat vraag ik me af.
Wij hebben het zo snel mogelijk gecorrigeerd want wij hebben onze klant hoog in het vaandel staan en ja soms gaat er wel eens wat mis.

Onze excuses hier voor

Nina beoordeelde op 2019-02-23

Er was iets mis gegaan door pakketdienst waardoor mijn kaars gebroken was. Fijn En snel contact gehad met deze winkel wat er voor zorgde dat ik een nieuwe kaars weer heel snel binnenkreeg.

Vera Pauw beoordeelde op 2018-12-05

Ik zocht een symbolisch kado voor mijn man die werd geridderd. Ik dacht het perfecte kado te hebben gevonden. Het beeldje kon echter niet direct worden geleverd. Paniek, want 2 dagen later was de plechtigheid. Op zondag (!!!) veelvuldig contact gehad... met als resultaat een beeld dat nog veel meer symboliseert waarom mijn man werd gehuldigd. Er werd direct gehandeld en 5 min. voordat we vertrokken naar het evenement kwam de pakketdienst het terrein oprijden... Zo’n service heb ik nog nooit meegemaakt. En belangrijkste: het was een schot in de roos!

Tona Versluis beoordeelde op 2018-03-14

snelle service: kort lijntje w.b.de communicatie en een prachtig geschenk om weg te geven!

Reactie van Rawa Geschenken:
Hartelijk dank voor uw beoordeling

S Schulte beoordeelde op 2018-01-04

Leuke winkel & webshop
Je kunt er voor allerlei Geschenken terecht veel keuze
Heel vriendelijk personeel

Natasja beoordeelde op 2018-01-04

Super leuke winkel en personeel is top! Mooie artikelen!

Arianne Z. beoordeelde op 2018-01-03

Mooi assortiment aan geschenken voor allerlei gelegenheden. Nette, vakkundige en snelle service. Een aanrader! Daarnaast is de "echte" winkel in Hengelo een aanwinst voor het centrum.

Ingrid Siemerink beoordeelde op 2018-01-03

Leuke winkel met een groot assortiment in uiteenlopende prijsklasses. Fijn dat je de artikelen die op de webshop staan ook echt kunt zien en voelen. Echt een meerwaarde.

Marion beoordeelde op 2018-01-03

Goede keus in leuke artikelen. Fijne service en als je het artikel wilt bekijken kan dat in de winkel in Hengelo. Aanrader!

wendy beoordeelde op 2018-01-02

Een diversiteit aan artikelen van glas en metaal. Leuke winkel voor als ik een cadeau zoek. Fijne service en als je vraagt of iets op voorraad is krijg je snel een antwoord.

Henk beoordeelde op 2018-01-02

Wat een mooie artikelen ze hebben ook een winkel in hengelo absoluut een aanrader