Kievitstraat 25
5314BR Bruchem

Frans beoordeelde op 2017-10-31

RealFlavors heeft een duidelijke webshop, waarop alles wat je zoekt snel te vinden is. Ik heb bij de bestelling geen problemen gehad. Ik werd goed geïnformeerd en had het pakketje snel in huis. Ik vind het bovendien handig, dat ze bij de verzending zaken doen met DHL, want dan heb ik de mogelijkheid om het pakketje bij een winkel in de buurt op te halen wanneer ik daar tijd voor heb.

Bianca beoordeelde op 2017-10-30

Super snelle levering van een heel ruim assortiment producten. Zeer tevreden!

Kim beoordeelde op 2017-10-22

Fijn om nu niet meer naar Duitsland te rijden voor goede glutenvrije broodmixen van Bauckhof! En nog snel bezorgd ook! Daarnaast een snelle beantwoording van een gestelde vraag! Ga vaker mijn broodmixen bij realflavours bestellen!

Sebo beoordeelde op 2017-10-20

Prima service. Ik had het gratis product er niet bij geleverd gekregen .Gebeld, meteen geregeld en de volgende dag al in huis.

Judy beoordeelde op 2017-10-20

Altijd goede ervaringen met deze webshop, zeer snelle levering, inhoud klopt altijd. Nooit klachten, nooit problemen. En als je een vraag stelt aan de klantenservice krijg je altijd snel antwoord met duidelijke uitleg.

D&B The Facility Group B.V. beoordeelde op 2017-10-20

Snelle service en erg klantvriendelijk.

Gert beoordeelde op 2017-09-26

Perfecte service!

ennen beoordeelde op 2017-09-25

Over Realflavors ben ik zeer tevreden, zowel over de producten, de service en afhandeling.
Jammergenoeg kreeg ik de bestelling pas op maandag ipv zaterdag, dit was te niet te wijten aan Realflavors maar aan de DHL-bezorging. Had al eerder iets besteld en deze werd wel keurig de volgende dag bezorgd op het opgegeven adres.

Jasmien Desendere beoordeelde op 2017-09-06

Vlotte service, kwaliteitsvolle producten, correcte weergave op site. Zeer tevreden

Marianne de Clercq beoordeelde op 2017-08-19

Geachte, ik was zeer tevreden van de snelle zending met zelfs de boodschap van als ik niet thuis zou zijn bij buren of onder afdak te zetten. Volgende keer grotere potten kokosmoes bestellen want waren kleintjes....mijn fout. Kan ik dat ook als room in men the doen want is zo lekker samen

Han en Marianne beoordeelde op 2017-07-17

Super en klantgerichte service, snelle reactie per mail (bij vragen). Goed verzorgde verzending en altijd een leuk cadeautje. Daarbij goede keus in glutenvrije én biologische producten.

j. L. beoordeelde op 2017-07-16

altijd snel antwoord van klantenservice, snelle levering, coulante omruilvoorwaarden.

Katja van Swelm beoordeelde op 2017-07-13

Goed assortiment, snelle levering. Chocolade met stevia is heel lekker, smaakt als echte chocolade. Ik zou nog meer grote repen (90-100 gram) willen (die smaken die wel in kleine repen zijn aangeboden). Succes verder!

Karin beoordeelde op 2017-07-13

Produkten die ik kocht kon ik nergens anders vinden, ben er heel blij mee. Was goed verpakt en snel geleverd.

Harold beoordeelde op 2017-07-03

Heel vlotte service. Producten mooi verpakt. Top !!

Judy beoordeelde op 2017-07-03

Ik bestel al een tijdje bij deze webshop, ze leveren zeer snel, en als je een vraag hebt aan de klantenservice, krijg je altijd een snelle en zeer uitgebreide reactie. Ze doen hier echt moeite voor je, en dat vind ik erg belangrijk, vooral bij online shoppen.

Davina beoordeelde op 2017-06-14

Zeer goede kwaliteit van de producten. Levering en verpakking ook zeer netjes. Kortom zal hier zeker vaker bestellen.

robbie beijer beoordeelde op 2017-05-23

Snelle levering, goede kwaliteit produkten en een lekkere verrassing!

Janny de Reiger-Beeke beoordeelde op 2017-05-20

Supersnel geleverd, ik ben erg blij met de kwaliteit van het steviapoeder. Ook leuk om een kleine attentie in mijn pakje te vinden. Heel sympathiek!

Rianne Bakker beoordeelde op 2017-05-02

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Ze hebben een groot assortiment glutenvrije bakmixen. Deze bevatten geen onnodige toevoegingen zoals bijv suiker.