Kievitstraat 25
5314BR Bruchem

beukhof beoordeelde op 2018-04-16

Prima product beste wat ik kon vinden! Smaakt voortreffelijk! Heel fijn dat dit nog bestaat.

maikel beoordeelde op 2018-04-02

goede prijs, snel geleverd. maar helaas verpakt met veel vulplastic. het zou mooi staan als ze dit verpakken met vul karton. Goed voor je lijf en goed voor het milieu.

Reactie van RealFlavors.nl:
Bedankt voor de beoordeling. De schuimpjes lijken inderdaad veel op de plastic schuimpjes, maar deze zijn bio afbreekbaar. De schuimpjes (Pelaspan Bio) die wij gebruiken zijn gemaakt van maiszetmeel. Wij gebruik geen bubbeltjesplastic en plastic schuimpjes. Ook het plakband wat we gebruiken is gemaakt van gerecycled plastic.

Petit Godelieve beoordeelde op 2018-03-29

Heel tevreden - snelle levering - goed verpakt en goede producten.

Carolien beoordeelde op 2018-03-28

Overzichtelijke website, goed verpakt en snelle levering! Ik ga er zeker vaker bestellen!

Elisabeth beoordeelde op 2018-03-28

Alles prima ,goede kwaliteit ,service ,netjes verpakt en snel

L. De vries beoordeelde op 2018-03-20

uitgebreide webshop, genoeg keus! Bezorging was geweldig! Ik kwam er later as achter dat ik op het tijdstip van bezorgen niet thuis was. Met een mailtje kon de tijd snel omgezet worden. Super fijn. Ook de producten zijn naar wens!

Judy beoordeelde op 2018-03-19

Altijd weer een snelle levering en een zeer goede klantenservice. Ik wilde iets bestelling en het was niet op voorraad, ik heb toen gemaild, er kwam een snelle reactie met duidelijke uitleg, en het werd netjes gemeld toen het weer op voorraad was.

Daniel beoordeelde op 2018-03-19

Perfect. Alles weer snel geleverd en gewoon goede producten!

Mike beoordeelde op 2018-03-16

Snelle levering en goede aftersales.

Laura beoordeelde op 2018-03-06

Snel bezorgd. Leuke attentie erbij. Hele goede communicatie, snel, behulpzaam en zeer klantvriendelijk.

A. van den Berg beoordeelde op 2018-01-07

Snelle verzending, met een leuke attentie.
Geweldige klantvriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice.
Een aanrader!

Jacqueline beoordeelde op 2018-01-05

Fijn assortiment en snel geleverd.

Rob en Rinie Cassteele Koedijk beoordeelde op 2017-12-28

Naast snelle verwerking en verzending een uitstekende klantenservice!

Corry Slooter beoordeelde op 2017-12-18

heel tevreden

Ad beoordeelde op 2017-12-11

Jullie hebben je uiterste best gedaan dat ik alles nog voor Sinterklaas kon ontvange.
En dat is gelukt!
Bedankt
De suikervrije bonbons waren overheerlijk

Satoshi beoordeelde op 2017-12-11

ghee-easy ghee besteld goedkoper dan bij brand website :)

Hilde beoordeelde op 2017-12-01

Heel tevreden, bestelling werd direct verwerkt en verzonden!
De inhoud werd nog een verduidelijkt met kaartjes hoe de broodmixen te gebruiken.
En er zat een kleine attentie bij mooi ingepakt.

Daniel beoordeelde op 2017-11-30

Ik kon sommige producten in geen enkele andere Nederlandse webshop vinden. Ik hoef niet meer naar Duitsland hiervoor. Snelle bezorging en producten in goede staat.

Frans beoordeelde op 2017-10-31

RealFlavors heeft een duidelijke webshop, waarop alles wat je zoekt snel te vinden is. Ik heb bij de bestelling geen problemen gehad. Ik werd goed geïnformeerd en had het pakketje snel in huis. Ik vind het bovendien handig, dat ze bij de verzending zaken doen met DHL, want dan heb ik de mogelijkheid om het pakketje bij een winkel in de buurt op te halen wanneer ik daar tijd voor heb.

Bianca beoordeelde op 2017-10-30

Super snelle levering van een heel ruim assortiment producten. Zeer tevreden!