Kievitstraat 25
5314BR Bruchem

9,9

Hilde beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden, vind er de producten die ik nodig heb, echt goede service, de chocolade die niet kon verzonden worden boven 25 graden, werd me snel en duidelijk medegedeeld en mijn geld stond ook meteen terug op mijn rekening, ze zeer klantvriendelijk.

Leonie beoordeelde op 2018-07-13

Heeeeeerlijke chocola met minder suiker

Bryan T beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, relevante sample teaser toegevoegd en ook nog eens in een hergebruikte doos. Top

Annabel hoogendoorn beoordeelde op 2018-07-12

Enige webshop waar ik het merk heb kunnen vinden wat ik zocht. Snelle en fijne levering.

Rianne beoordeelde op 2018-06-27

Het is elke keer weer een verrassing wat voor cadeautjes of extraatjes er bij de bestelling zitten! :-)

Judy beoordeelde op 2018-06-25

Bestelling zeer snel geleverd, mèt een leuk extraatje!

Carry S beoordeelde op 2018-06-06

Zeer tevreden met de snelle levering. Product was prima verpakt !
Bestel graag in de toekomst weer :-)

Daniel beoordeelde op 2018-05-31

Zeer tevreden. Goede producten. Tevens snel geholpen via email toen ik een vraag had.

Biologische Brood beoordeelde op 2018-05-31

Vriendelijk, behulpzaam als je belt voor info, goede producten

Hilde beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering,leuke sote, voldoend keuze helaas was de haverbroodmix niet in voorraad via mail werd er gecomuniceerd dat ze mij zullen verwittigen als het product binnenkomt, er werd ook meteen bij vermeld dat ik dan geen verzendkosten zal moeten betalen., en dat ik dan alvast de andere producten die ik nodig had kon bestellen.
Ik wacht geduldig mee tot de favoriete broodmix weer binnen is.

Steven beoordeelde op 2018-05-12

Heel tevreden. Snelle opvolging van de bestelling en heel snel geleverd. Perfect!

beukhof beoordeelde op 2018-04-16

Prima product beste wat ik kon vinden! Smaakt voortreffelijk! Heel fijn dat dit nog bestaat.

maikel beoordeelde op 2018-04-02

goede prijs, snel geleverd. maar helaas verpakt met veel vulplastic. het zou mooi staan als ze dit verpakken met vul karton. Goed voor je lijf en goed voor het milieu.

Reactie van RealFlavors:
Bedankt voor de beoordeling. De schuimpjes lijken inderdaad veel op de plastic schuimpjes, maar deze zijn bio afbreekbaar. De schuimpjes (Pelaspan Bio) die wij gebruiken zijn gemaakt van maiszetmeel. Wij gebruik geen bubbeltjesplastic en plastic schuimpjes. Ook het plakband wat we gebruiken is gemaakt van gerecycled plastic.

Petit Godelieve beoordeelde op 2018-03-29

Heel tevreden - snelle levering - goed verpakt en goede producten.

Carolien beoordeelde op 2018-03-28

Overzichtelijke website, goed verpakt en snelle levering! Ik ga er zeker vaker bestellen!

Elisabeth beoordeelde op 2018-03-28

Alles prima ,goede kwaliteit ,service ,netjes verpakt en snel

L. De vries beoordeelde op 2018-03-20

uitgebreide webshop, genoeg keus! Bezorging was geweldig! Ik kwam er later as achter dat ik op het tijdstip van bezorgen niet thuis was. Met een mailtje kon de tijd snel omgezet worden. Super fijn. Ook de producten zijn naar wens!

Judy beoordeelde op 2018-03-19

Altijd weer een snelle levering en een zeer goede klantenservice. Ik wilde iets bestelling en het was niet op voorraad, ik heb toen gemaild, er kwam een snelle reactie met duidelijke uitleg, en het werd netjes gemeld toen het weer op voorraad was.

Daniel beoordeelde op 2018-03-19

Perfect. Alles weer snel geleverd en gewoon goede producten!

Mike beoordeelde op 2018-03-16

Snelle levering en goede aftersales.