Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Reanimerendoejezo.nl

Reygershöftehoek 122
7546KM Enschede
0683537312
KvK 60861231

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Reanimerendoejezo.nl

Gemiddelde beoordeling

9,7

7 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

2019
Reanimerendoejezo.nl

Thomas beoordeelde op 2019-08-07

Een paar weken geleden heb ik de CCW PRO leg pouch met MARCH-vulling besteld. Dit n.a.v. een video op het YouTube kanaal van de webshop. Toen ik de eigenaar mailde met een vraag over het product kreeg ik zonder aanleiding een kortingscode aangeboden. Helaas duurde het vanwege leveringsproblemen een maand voordat ik het product binnen had. Bij ontvangst van het product zat de inhoud al netjes in de pouch, De losse handleidingen van de producten waren ook meegeleverd. De pouch zelf is een stuk robuuster dan ik had verwacht. Hij voelt stevig aan en de ritsen gaan gemakkelijk open. De leg-straps zijn makkelijk verstelbaar en zitten goed om het bovenbeen. Daarbij kan de strap die aan je riem wordt gehangen ook nog in lengte worden aangepast. Vanwege de lange levertijd heb ik per e-mail contact gehad met de webshop. Dit ging niet altijd even snel, maar ik voelde me wel serieus genomen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Reanimerendoejezo.nl:
Beste Thomas, bedankt voor je bericht. Het is spijtig dat je ongenoegen niet voldoende gehoor heeft kunnen vinden via mij en mijn collega. Ik snap dat het vervelend is als je moet wachten. Ik vind dat net zo vervelend als jij. We hebben echter net 2 maand een nieuwe webshop. Dit houd dat er nog kleine fouten in de site kunnen sluipen, zoals het niet aangeven van de juiste voorraad. Op basis daarvan hebben wij dit direct aan laten passen.
Dit neemt niet weg dat we op basis van onze algemene voorwaarden in beginsel binnen 30 dagen moeten leveren, of dit anders moeten melden. Wij hebben bij de leverancier extra druk uitgeoefend en achter de schermen zijn er 2 mensen bezig geweest jou bestelling toch ZSM bij elkaar te krijgen, juist omdat we snel willen leveren.

Op 8 jun 2019 vraag je aan ons wat de inhoud van de kit is. Hier staat nergens de Chitogauze benoemend als standaard zie hieronder de mail:

Hallo Thomas,

Bedankt voor je vraag.
Als je de vulling aan klikt is het al wel op de afbeelding te zien, maar voor wat meer duidelijkheid hierbij de vulling:

Tourniquet 1×
Gecomprimeerd gaas 1×
10x10 gaas 2x
Russell chest seal 2x
Traumadressing 4inch 1"
Reddingsdeken 1x
Verbandschaar 1x
Stift 1x

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groet Niek Schenkeveld

Einde mail:
Wat je mogelijk mist is dan een gecomprimeerd gaas, dat deze door de stagiaire eruit gehaald is en is omgewisseld, zou kunnen. Mocht je die missen let me know stuur ik je die op.

het is jammer dat je onze klantenservice zo slecht vind, want om je te helpen met je bestelling heb ik persoonlijk een koringscode gemaakt van 5 euro gemaakt zonder dat hier aanleiding voor was of is geweest. Wij willen juist graag mensen goed helpen.

Als laatste geef je gebruikerssporen aan, Dit zou nooit mogen en op 5 aug heeft Ingrid je gemaild dat je de beschadigde artikelen retour mag verzenden Als je geen gebruik wilt maken van je retour mogelijkheden bij schade is dit jou goed recht, dIt meld je op 7 aug aan ons. Het is jammer dat je achteraf dit wel mee neemt in je beoordeling, gezien we je ook een oplossing bieden.

Op 21 juni heb je, je bestelling gedaan. op de 20 juli is dit afgeleverd bij het post nl punt. Op 27 juli heb je je pakket ongeveer opgehaald is de schattig. Nogmaals helemaal mee eens dat het lang duurt en daarvoor onze oprechte excuses, hoewel het allemaal binnen onze algemene voorwaarden valt is het gewoon K...T dat je langer moest wachten.
De overige punten heb ik toch een andere kijk op dan jij op basis van het bovenstaande. Mocht je een gecomprimeerd gaas missen dan hoor ik dit graag en mocht je als nog je producten willen wisselen dat wil ik best een keer afzien van onze algemene voorwaarden en deze artikelen als nog omwisselen.

Ik hoop zo voldoende invulling te hebben gegeven en op basis daarvan hoop ik dat je je beoordeling zou willen herzien.

groet Niek Schenkeveld
Reanimerendoejezo.nl

Wil Mundt beoordeelde op 2019-05-15

snelle goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Reanimerendoejezo.nl

Sander beoordeelde op 2018-01-29

Reanimatie cursus gevolgd. Bedankt. Was erg fijn en zeer leerzaam. Zeker een aanrader om het hier te doen. De sfeer is erg goed. zo is leren leuk!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Reanimerendoejezo.nl

Dhr. J.I.R. Wanders, BBE (Jeroen) beoordeelde op 2017-09-18

Als vrijwilliger eerste hulpverlener op persoonlijke titel de volgende cursussen gevolgd: BFR2: Basis EHBO, AMR5: First Aid Under Danger & BFR1: Basic Life Support. De cursussen zijn op een leuke en leerzame wijze gegeven. Tevens diverse items besteld via de webshop. Snel leverbaar per post ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Reanimerendoejezo.nl

Simon den Elzen beoordeelde op 2016-07-28

Ik heb een duidelijke reanimatie en EHBO cursus gevolgd bij Reanimerendoejezo.nl. Gegeven door Niek Schenkeveld werd alles goed uitgelegd en voorgedaan. Er was ruimte voor vragen op het moment dat je ze had en er was ook tijd voor een grapje. Reanimerendoejezo.nl is zeker een aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Reanimerendoejezo.nl

Marisca beoordeelde op 2016-07-27

Op vrijdagavond met het hele team de reanimerendoejezo cursus gedaan! Heel duidelijke uitleg en fijne begeleiding.

Reanimerendoejezo.nl

Agatha Overkleeft beoordeelde op 2016-07-17

Bij de aankoop van onze AED werden we goed begeleid en kregen advies over de plaatsing. Er werd meegedacht. Ook na de plaatsing hebben we een paar keer contact gehad. Er wordt altijd tijd gemaakt voor ons. Super dus. MIJN advies voor elke vereniging van eigenaren om in uw appartementen complex een AED te plaatsen van Reanimerendoejezo.nl.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2016

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.