Plevier 84
1628 EW Hoorn

P.amsing beoordeelde op 2017-04-04

Zeer overzichtelijke website , zeer goede service en een uitzonderlijk assortiment. Zeer tevreden en zal ook zeker hier meer gaan kopen

DW la Grand beoordeelde op 2016-10-12

Ik had een bovenkant van een truma kachel besteld, welke na enkele dagen werd thuisbezorgd. Bij heb uitpakken bleek echter dat er een scheurtje inzat. Ik heb meteen gebeld en er werd mij een nieuwe beloofd. Toppie die service, geen moeilijke vragen alleen even een foto gehaald. Opvallend snelle en goede service, en aanrader dit bedrijf.

JAN Oomen beoordeelde op 2016-07-27

Ik ben heel tevreden,mijn bestelling zaterdag gedaan,maandag werd ik gebeld dat het niet op vooraad was,dat was voor mij een probleem,i.v.m. naar buitenland gaan,toen heeft hij gebeld ,naar importteur,belde hij mij terug dat ik het produkt,zelf af kon halen,was niet ver van mij vandaan,dus zeer snel opgelost, later belde recreashop mij nog op of alles naar wens was verlopen. bedankt recreashop,voor de service,ik raad het iedere camperaar aan, dit bedrijf.

Cindy beoordeelde op 2016-04-19

Super webwinkel.
Gisteren een geiser besteld en vandaag al geleverd.
Ook per telefoon wordt je zeer goed geholpen.
Geen vraag is teveel.

R.Middelkoop beoordeelde op 2016-02-01

Uitstekende service en geen vraag is teveel, prima webwinkel.

Petra beoordeelde op 2015-05-10

Zeer ruime keus. Snelle levering en gedegen persoonlijk advies. Zeer fijne winkel.

Antoinette beoordeelde op 2015-05-01

Telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan.
Onze bestelling werd keurig op tijd geleverd, zoals beloofd was. Netjes verpakt.
Er is niks mis met Recreashop.nl, echt een aanrader !

R.K.Offereins beoordeelde op 2015-04-13

Na een telefoontje over een verkeerde levering had ik de volgende dag de goede al binnen; geweldig wat een service!!!!!!

Jan van Mansom beoordeelde op 2014-10-01

Bovendeksel van mijn Truma kachel (S3002) besteld bij recreashop en al binnen een paar dagen in huis.
Prima geregeld.

Salf van Cleef beoordeelde op 2014-09-01

Vandaag besteld morgen in huis,dit is van toepassing op uw bedrijf.
Duidelijke uitgebreide professionele webshop.
Professionele afhandeling indien de verzendkosten goedkoper kunnen en je het teveel gestorte bedrag retour krijgt gestort.
Een dikke voldoende.
Gr Salf van Cleef.

Marc Roevens beoordeelde op 2014-08-03

Super snelle, correcte en vriendelijke service ! Absoluut aan te raden.

2014