Julianalaan 33

9,1

Bol.com 365 9,1
Google Plus/Places - 10,0

Claudia Nijland beoordeelde op 2018-01-22

Helder roze lichtgevende heupband, waar mijn Samsung S8 prima in past.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Claudia, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En nog een goede ook! 4 sterren! Ik hoor graag van je wat we kunnen doen om 5 sterren te verdienen bij je ;-) vriendelijke groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Frank B. beoordeelde op 2018-01-19

Goed, snel en persoonlijk contact.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Frank, super! dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En wat voor één. 5 sterren! Super bedankt en wellicht tot een volgende bestelling! vriendelijke groet, Vincent de Jong
ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Peter de Groot beoordeelde op 2017-12-27

Netjes op tijd geleverd vlak voor de Kerst. En een persoonlijk bericht over de verwachte leverdatum.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Peter, dank voor je mooie beoordeling. Het is toch altijd spannend of PostNL in de drukke dagen op tijd kan leveren. Dus een deel van de complimenten zijn ook voor hen! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Alfred Beeking beoordeelde op 2017-12-16

Zeer tevreden! Vlotte levering en een leverancier die met je meedenkt. Uitstekend product.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Alfred, dank voor je mooie beoordeling. 5 sterren! Yes! Uiteraard denk ik de volgende keer weer goed met je mee over het product dat je wilt aanschaffen! Sportieve groet, Vincent de Jong

Maarten M. beoordeelde op 2017-12-12

Snelle levering en niet te duur! Top!

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Maarten, dank voor je mooie beoordeling! Nazorg en garantie heb je niet ingevuld en we hopen dat dat ook niet nodig zal blijken te zijn ;-) veel plezier van je aankoop en wellicht tot binnenkort in de webshop. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl voor al uw #hardloopverlichting, #ledvestjes #reflectievesten #zichtbaarheidskleding #reflecterende armbanden #ledarmbandjes

Sebastiaan Weerstand beoordeelde op 2017-12-06

Zeer tevreden, vragen aan de telefoon werden prima behandeld.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Sebastiaan, dank voor je mooie beoordeling. Wellicht tot snel weer in mijn webshop. Met sportieve groet, Vincent de Jong

L de Jong beoordeelde op 2017-12-05

zeer tevreden, goede lichtopbrengst.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste L. de Jong, dank voor prima beoordeling. Ik hoop je in de toekomst weer zo goed te bedienen zodat ik nog een goede beoordeling mag ontvangen. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Chantahl Boers beoordeelde op 2017-11-20

Snelle levering en een leuk cadeautje erbij

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Chantahl Boers, dank voor je super mooie beoordeling. Wellicht tot snel weer in de webshop! Ook voor leuke kerstkadootjes meer dan de moeite waard! mvg, Vincent de Jong

Jaap van der Kaap beoordeelde op 2017-11-16

Goeie balans prijs en kwaliteit

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Jaap, dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt. Sportieve groet, VIncent de Jong

Nicole beoordeelde op 2017-11-15

Snelle levering, erg blij met mijn hardloopvest!

Reactie van ReflectiveSport:
Nicole, dank voor je goede beoordeling. Verspreid het goede woord! ;-) zonder gekheid. Misschien tot snel in de webshop. Sportieve groet, VIncent de Jong

Denise de Bont beoordeelde op 2017-11-13

De webwinkel is overzichtelijk met een ruim assortiment en ik had snel gevonden wat ik zocht. Snelle levering en alles zag er keurig uit.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Denise, dank voor je super mooie beoordeling. Echt heel blij mee. Wellicht tot snel weer in de webshop. Ik heb een mooi nieuw led harnas van Wildsaver binnen en die zijn echt top! www.reflectivesport.nl/ledvest-hardlopen-wildsaver , hartelijke groet, VIncent de Jong

Pjm Visser beoordeelde op 2017-11-09

Alles volgens wens en nog een cadeautje erbij ook nog. Wat wil men nog meer??

Reactie van ReflectiveSport:
Beste PJM Visser, dank voor je mooie beoordeling. Leuk hè een onverwacht kadootje. Af en toe verras ik mijn klanten met iets kleins maar toch relevant (nml veiligheid/verlichting). Sportieve groet Vincent de Jong

Johan beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering! En met een extra verrassing. In deze donkere dagen is dit een lichtend uhhh reflecterend voorbeeld van klantvriendelijkheid ;-)

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Johan, daar word ik nou blij van :-) Dat een kleine verrassing bij de levering zo'n leuke reactie geeft. Dank voor de moeite van de beoordeling en veel plezier van het gebruik van je zichtbaarheidskleding! Met sportieve groet, Vincent de Jong

Marga van Zutphen beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering en goed overleg na haperende betaling

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Marga, dank voor je mooie beoordeling. Ik hoop je snel weer in de webshop te "zien"! Mvg, Vincent de Jong

Gerald Van lagen beoordeelde op 2017-10-24

Snel en netjes geleverd

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Gerald, dank voor je mooie beoordeling. Ik hoop je in de toekomst weer in onze webshop terug te zien. Veel plezier van je Gato Led Sportvest hardloopverlichting. Sportieve groet, Vincent de Jong

P de Jong beoordeelde op 2017-10-23

snelle levering, persoonlijk. Goed product

Reactie van ReflectiveSport:
Beste P. de Jong, dank voor uw mooie beoordeling. Ik hoop u wederom eens te "zien" in onze webshop. Veel plezier van uw bestelling. Sportieve groet, Vincent de Jong

Pieter beoordeelde op 2017-10-04

gewoon GOED. niets op aan te merken. Product goed, levering op tijd en goede service

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Pieter, dank voor je mooie beoordeling. Ik hoop in de toekomst wederom te ontvangen in mijn webshop ! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Tineke Borst beoordeelde op 2017-09-25

Snelle reaktie na een vraag en hele snelle levering
Goed gevoel bij deze service

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Tineke, dank voor je mooie review. Ik hoop je in de toekomst weer te mogen helpen in de webshop van ReflectiveSport.nl

Frank beoordeelde op 2017-09-21

Met onze atletiekvereniging gebruiken we al een jaar de Wildsaver hesjes met verlochting en zijn zeer tevreden over draagcomfort en oplaadbare batterij.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Frank, dank voor je mooie beoordeling! Andersom zijn jullie een zeer gewaardeerde vaste klant geworden! Sportieve groet, Vincent de JOng

Gea beoordeelde op 2017-09-21

Prima kwaliteit geleverd. Snelle en goede service

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Gea, dank voor je mooie beoordeling weer! Sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport.nl