Julianalaan 33

Bol.com 385 8,9
Google Plus/Places - 10,0

Ellen van der Giessen beoordeelde op 2018-10-15

Erg goede service.
Mooi vest gekocht duidelijke uitleg over verschil tussen de een en de ander.
Zeer tevreden.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ellen, dank voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen dit via WebWinkelKeur te delen. Wellicht tot "ziens" in de webshop van ReflectiveSport.nl Dan doe ik mijn best wederom zo'n hoog tevredenheidscijfer te halen.

Derbert Van Heerde beoordeelde op 2018-10-08

Mijn vraag werd netjes, keurig en zorgvuldig beantwoord... Top!

Robbert Vermue beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende Service, Super snel geregeld, en als je vragen hebt zeer deskundig advies. Super

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Robbert, wat tof dat je de moeite neemt om ook hier een beoordeling achter te laten. En wat voor een! Ik hoop je in de toekomst nog een keer te "zien" op ReflectiveSport.nl

Irma van der Weerd beoordeelde op 2018-07-10

Vlotte reactie op mail, prettig telefonisch contact en snelle levering. Zeker een aanrader!!

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Irma, als al mijn klanten nu net zo enthousiast en vrolijk waren als jij dan werd mijn werk nog leuker dan dat het al is. Dank voor je 5 sterren ! Ik doe mijn best ook voor een volgend event weer 5 sterren te verkrijgen. Sportieve groet, Vincent de Jong

Pieter Elias beoordeelde op 2018-07-10

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Pieter, dank voor je 5 sterren review. Ik hoop dat het evenement (midzomernachtrun meen ik goed is verlopen). Sportieve groet Vincent de Jong

R Geevers beoordeelde op 2018-03-19

Reactie van ReflectiveSport:
Beste R. Geevers, super! 5 sterren! Dank voor je hele mooie beoordeling. Ik hoop je in de toekomst wederom een fijne shopervaring te geven. Met sportieve groet, Vincent de Jong

William Feijen beoordeelde op 2018-03-08

mooie band. geeft mooi licht

Reactie van ReflectiveSport:
Beste William, dank voor je mooie beoordeling met 4 Sterren. Als je tips hebt hoe we op 5 sterren komen let me know ;-) veel plezier van de door jouw gekochte artikelen. Met sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Claudia Nijland beoordeelde op 2018-01-22

Helder roze lichtgevende heupband, waar mijn Samsung S8 prima in past.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Claudia, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En nog een goede ook! 4 sterren! Ik hoor graag van je wat we kunnen doen om 5 sterren te verdienen bij je ;-) vriendelijke groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Frank B. beoordeelde op 2018-01-19

Goed, snel en persoonlijk contact.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Frank, super! dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En wat voor één. 5 sterren! Super bedankt en wellicht tot een volgende bestelling! vriendelijke groet, Vincent de Jong
ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Martijn Craje beoordeelde op 2018-01-12

Reactie van ReflectiveSport:
beste Martijn, zeer bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En nog een goede ook! 5 sterren! sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Jordy nijhuis beoordeelde op 2018-01-10

Reactie van ReflectiveSport:
beste Jordy, super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. 5 sterren! wow ! Dank je wel! sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Lucien van Vliet beoordeelde op 2018-01-09

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Lucien, dank voor je 5 sterren!! Dank je wel dat je moeite hebt genomen een beoordeling te geven. Met sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Peter de Groot beoordeelde op 2017-12-27

Netjes op tijd geleverd vlak voor de Kerst. En een persoonlijk bericht over de verwachte leverdatum.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Peter, dank voor je mooie beoordeling. Het is toch altijd spannend of PostNL in de drukke dagen op tijd kan leveren. Dus een deel van de complimenten zijn ook voor hen! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Alfred Beeking beoordeelde op 2017-12-16

Zeer tevreden! Vlotte levering en een leverancier die met je meedenkt. Uitstekend product.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Alfred, dank voor je mooie beoordeling. 5 sterren! Yes! Uiteraard denk ik de volgende keer weer goed met je mee over het product dat je wilt aanschaffen! Sportieve groet, Vincent de Jong

Judith Schout beoordeelde op 2017-12-15

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Judith, dank voor de 5 sterren beoordeling. Fijn dat je de moeite hebt genomen Reflectivesport.nl zo'n mooie beoordeling te geven. Met sportieve groet, Vincent de Jong

Maarten M. beoordeelde op 2017-12-12

Snelle levering en niet te duur! Top!

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Maarten, dank voor je mooie beoordeling! Nazorg en garantie heb je niet ingevuld en we hopen dat dat ook niet nodig zal blijken te zijn ;-) veel plezier van je aankoop en wellicht tot binnenkort in de webshop. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl voor al uw #hardloopverlichting, #ledvestjes #reflectievesten #zichtbaarheidskleding #reflecterende armbanden #ledarmbandjes

Sebastiaan Weerstand beoordeelde op 2017-12-06

Zeer tevreden, vragen aan de telefoon werden prima behandeld.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Sebastiaan, dank voor je mooie beoordeling. Wellicht tot snel weer in mijn webshop. Met sportieve groet, Vincent de Jong

L de Jong beoordeelde op 2017-12-05

zeer tevreden, goede lichtopbrengst.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste L. de Jong, dank voor prima beoordeling. Ik hoop je in de toekomst weer zo goed te bedienen zodat ik nog een goede beoordeling mag ontvangen. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Chantahl Boers beoordeelde op 2017-11-20

Snelle levering en een leuk cadeautje erbij

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Chantahl Boers, dank voor je super mooie beoordeling. Wellicht tot snel weer in de webshop! Ook voor leuke kerstkadootjes meer dan de moeite waard! mvg, Vincent de Jong

Jaap van der Kaap beoordeelde op 2017-11-16

Goeie balans prijs en kwaliteit

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Jaap, dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt. Sportieve groet, VIncent de Jong