Julianalaan 33

9,0

Bol.com 424 8,9
Google Plus/Places - 10,0

D. Geerligs beoordeelde op 2018-12-12

Vragen werden snel beantwoord. Goede uitleg. Mede daardoor heb ik bij ReflectiveSport besteld. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ook was de bestelling keurig verpakt.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste D. Geerligs, dank voor uw mooie beoordeling. Uiteraard zal ik bij een volgende bestelling ;-) wederom pogen 5 sterren te halen ! Sportieve groet, Vincent de Jong

Ronald beoordeelde op 2018-12-06

Duideliijke uitleg gekregen op mijn vragen. Een correcte verzending en aflevering van de bestelde artikelen en tevens een extra battrij gekregen. Deze winkel verdient het Webwinkel keurmerk, klantvriendelijk en service gericht :-)

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ronald, dank voor je prachtige beoordeling. Sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport.nl

Ronald van Dommelen beoordeelde op 2018-12-06

Ron Regeer beoordeelde op 2018-11-27

Alles was binnen een mum van tijd geregeld en thuis bezorgd

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ron, super bedankt voor de moeite die je genomen hebt om deze beoordeling te plaatsen. 5 sterren ben ik heel blij mee natuurlijk! Ik help je graag snel weer. Sportieve groet, Vincent de Jong

Arno Vogels beoordeelde op 2018-11-25

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Arno Vogels, dank voor uw mooie beoordeling en de moeite die u genomen heeft dit ook via webwinkelkeur in te vullen. Veel plezier van uw aankoop! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl / uw specialist in hardloopverlichting

vogels beoordeelde op 2018-11-24

Reactie van ReflectiveSport:
beste heer/mevr Vogels, dank voor uw mooie beoordeling.! Veel plezier van uw aankoop! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl / uw specialist in hardloopverlichting

Peter de Jong beoordeelde op 2018-11-15

Overduidelijke website en makkelijk bestellingen te plaatsen. Na wat onduidelijkheid veb het bezorgadres ( mijn fout) werd, na snel overleg, de bestelling op het juiste adres bezorgd. Het persoonlijk, met de hand geschreven, briefje geeft blijk van aandacht en zorgt er zeker voor dat ik dit bedrijf zal aanbevelen.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Peter, dank voor je mooie beoordeling. Het was even een gedoetje hè om je bestelling binnen te krijgen. Samen goed opgelost! Dank voor je positieve reactie en ik sta klaar om al je vrienden, familieleden en collega's van dezelfde service te voorzien! mvg, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Yvonne Gommans-Kruysen beoordeelde op 2018-11-14

Duidelijke site
Persoonlijke mailing
Presentje bij bestelling
Al met al TOP

Ellen van der Giessen beoordeelde op 2018-10-15

Erg goede service.
Mooi vest gekocht duidelijke uitleg over verschil tussen de een en de ander.
Zeer tevreden.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ellen, dank voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen dit via WebWinkelKeur te delen. Wellicht tot "ziens" in de webshop van ReflectiveSport.nl Dan doe ik mijn best wederom zo'n hoog tevredenheidscijfer te halen.

Derbert Van Heerde beoordeelde op 2018-10-08

Mijn vraag werd netjes, keurig en zorgvuldig beantwoord... Top!

Reactie van ReflectiveSport:
Derbert, ook jij superbedankt voor je mooie beoordeling. Dank voor je moeite! Wordt gewaardeerd! Sportieve groet, Vincent de Jong

Robbert Vermue beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende Service, Super snel geregeld, en als je vragen hebt zeer deskundig advies. Super

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Robbert, wat tof dat je de moeite neemt om ook hier een beoordeling achter te laten. En wat voor een! Ik hoop je in de toekomst nog een keer te "zien" op ReflectiveSport.nl

Irma van der Weerd beoordeelde op 2018-07-10

Vlotte reactie op mail, prettig telefonisch contact en snelle levering. Zeker een aanrader!!

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Irma, als al mijn klanten nu net zo enthousiast en vrolijk waren als jij dan werd mijn werk nog leuker dan dat het al is. Dank voor je 5 sterren ! Ik doe mijn best ook voor een volgend event weer 5 sterren te verkrijgen. Sportieve groet, Vincent de Jong

Pieter Elias beoordeelde op 2018-07-10

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Pieter, dank voor je 5 sterren review. Ik hoop dat het evenement (midzomernachtrun meen ik goed is verlopen). Sportieve groet Vincent de Jong

R Geevers beoordeelde op 2018-03-19

Reactie van ReflectiveSport:
Beste R. Geevers, super! 5 sterren! Dank voor je hele mooie beoordeling. Ik hoop je in de toekomst wederom een fijne shopervaring te geven. Met sportieve groet, Vincent de Jong

William Feijen beoordeelde op 2018-03-08

mooie band. geeft mooi licht

Reactie van ReflectiveSport:
Beste William, dank voor je mooie beoordeling met 4 Sterren. Als je tips hebt hoe we op 5 sterren komen let me know ;-) veel plezier van de door jouw gekochte artikelen. Met sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Claudia Nijland beoordeelde op 2018-01-22

Helder roze lichtgevende heupband, waar mijn Samsung S8 prima in past.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Claudia, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En nog een goede ook! 4 sterren! Ik hoor graag van je wat we kunnen doen om 5 sterren te verdienen bij je ;-) vriendelijke groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Frank B. beoordeelde op 2018-01-19

Goed, snel en persoonlijk contact.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Frank, super! dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En wat voor één. 5 sterren! Super bedankt en wellicht tot een volgende bestelling! vriendelijke groet, Vincent de Jong
ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Martijn Craje beoordeelde op 2018-01-12

Reactie van ReflectiveSport:
beste Martijn, zeer bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. En nog een goede ook! 5 sterren! sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Jordy nijhuis beoordeelde op 2018-01-10

Reactie van ReflectiveSport:
beste Jordy, super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. 5 sterren! wow ! Dank je wel! sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - voor al je hardloopverlichting

Lucien van Vliet beoordeelde op 2018-01-09

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Lucien, dank voor je 5 sterren!! Dank je wel dat je moeite hebt genomen een beoordeling te geven. Met sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl