Julianalaan 33

9,1

Bol.com 485 9,1
Google Plus/Places - 10,0

Henk van Veen beoordeelde op 2019-03-01

Na dat ik het product had besteld kreeg ik een mailtje dat de verzending een paar dagen later zou plaats vinden ivm afwezigheid.
Dit vond ik jammer omdat er op de website geen vermelding van was. Toen ik het product echter binnen kreeg had men als compensatie voor de extra dagen die ik moest wachten, een extra (zelfde) product gratis mee gestuurd.

Karst beoordeelde op 2019-02-14

Bestelling gedaan via bol.com. Werd netjes geleverd. Na een tijd ging er een lampje stuk. Toen ik daarover een mailtje stuurde kreeg ik binnen een paar uur een bericht terug dat ik een nieuw lampje kreeg, ook al was de garantie verlopen. Top service!

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Karst, tof dat je de moeite neemt een beoordeling te schrijven op webwinkelkeur. Het vervangende lampje zal snel bij je zijn zodat je ook aan de voorzijde van je X-vest weer een lampje hebt en dus voor en achter goed zichtbaar bent! Met sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport.nl - hardloopverlichting

Sanne Vandewall beoordeelde op 2019-02-04

Reactie van ReflectiveSport:
beste Sanne, dank voor je mooie beoordeling. Volgende keer weer 5 sterren? Ik sta voor je klaar om je weer zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Sportieve groet, VIncent de Jong van ReflectiveSport - hardloopverlichting

Aldert Cuperus beoordeelde op 2019-01-31

Erg tevreden. Een bestelling (via bol.com) was snel defect. Snelle en correcte afhandeling via mail, en een goed alternatief geboden.

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Aldert, wat fijn dat het nieuwe vest je goed bevalt en dat je met de voorgestelde oplossing tevreden bent. Ik wens je veel veilige kilometers met je nieuwe ledvest en hoop je snel weer in de webshop te verwelkomen. Wellicht voor een mooi kado voor een vriend, familielid of collega. Die zal ik dan ook van goede service voorzien en mijn 5 sterren waar maken. groet Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - hardloopverlichting

Theeuwen beoordeelde op 2019-01-22

Reactie van ReflectiveSport:
Beste mevr. Theeuwen, dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren! Dat wil ik graag volgende keer weer halen mocht u weer iets nodig hebben van onze webshop. Met sportieve groet, Vincent van RelfectiveSport.nl - hardloopverlichting

Ludie Van loon beoordeelde op 2019-01-17

Reactie van ReflectiveSport:
beste Ludie, dank voor je mooie beoordeling. Ik hoop je in de toekomst ook weer goed te kunnen helpen met een mooi product! met sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - hardloopverlichting

Christian Kragten beoordeelde op 2018-12-20

Heel tevreden, alles snel verlopen

Reactie van ReflectiveSport:
beste Christian, dank voor je mooie beoordeling van 5 sterren. Ook in de toekomst help ik je graag weer. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Jim Brinkman beoordeelde op 2018-12-19

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Jim, dank voor je mooie beoordeling met 5 van de 5 sterren. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

D. Geerligs beoordeelde op 2018-12-12

Vragen werden snel beantwoord. Goede uitleg. Mede daardoor heb ik bij ReflectiveSport besteld. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ook was de bestelling keurig verpakt.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste D. Geerligs, dank voor uw mooie beoordeling. Uiteraard zal ik bij een volgende bestelling ;-) wederom pogen 5 sterren te halen ! Sportieve groet, Vincent de Jong

Ronald beoordeelde op 2018-12-06

Duideliijke uitleg gekregen op mijn vragen. Een correcte verzending en aflevering van de bestelde artikelen en tevens een extra battrij gekregen. Deze winkel verdient het Webwinkel keurmerk, klantvriendelijk en service gericht :-)

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ronald, dank voor je prachtige beoordeling. Sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport.nl

Ronald van Dommelen beoordeelde op 2018-12-06

Ron Regeer beoordeelde op 2018-11-27

Alles was binnen een mum van tijd geregeld en thuis bezorgd

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ron, super bedankt voor de moeite die je genomen hebt om deze beoordeling te plaatsen. 5 sterren ben ik heel blij mee natuurlijk! Ik help je graag snel weer. Sportieve groet, Vincent de Jong

Arno Vogels beoordeelde op 2018-11-25

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Arno Vogels, dank voor uw mooie beoordeling en de moeite die u genomen heeft dit ook via webwinkelkeur in te vullen. Veel plezier van uw aankoop! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl / uw specialist in hardloopverlichting

vogels beoordeelde op 2018-11-24

Reactie van ReflectiveSport:
beste heer/mevr Vogels, dank voor uw mooie beoordeling.! Veel plezier van uw aankoop! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl / uw specialist in hardloopverlichting

Peter de Jong beoordeelde op 2018-11-15

Overduidelijke website en makkelijk bestellingen te plaatsen. Na wat onduidelijkheid veb het bezorgadres ( mijn fout) werd, na snel overleg, de bestelling op het juiste adres bezorgd. Het persoonlijk, met de hand geschreven, briefje geeft blijk van aandacht en zorgt er zeker voor dat ik dit bedrijf zal aanbevelen.

Reactie van ReflectiveSport:
beste Peter, dank voor je mooie beoordeling. Het was even een gedoetje hè om je bestelling binnen te krijgen. Samen goed opgelost! Dank voor je positieve reactie en ik sta klaar om al je vrienden, familieleden en collega's van dezelfde service te voorzien! mvg, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl

Yvonne Gommans-Kruysen beoordeelde op 2018-11-14

Duidelijke site
Persoonlijke mailing
Presentje bij bestelling
Al met al TOP

Ellen van der Giessen beoordeelde op 2018-10-15

Erg goede service.
Mooi vest gekocht duidelijke uitleg over verschil tussen de een en de ander.
Zeer tevreden.

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Ellen, dank voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen dit via WebWinkelKeur te delen. Wellicht tot "ziens" in de webshop van ReflectiveSport.nl Dan doe ik mijn best wederom zo'n hoog tevredenheidscijfer te halen.

Derbert Van Heerde beoordeelde op 2018-10-08

Mijn vraag werd netjes, keurig en zorgvuldig beantwoord... Top!

Reactie van ReflectiveSport:
Derbert, ook jij superbedankt voor je mooie beoordeling. Dank voor je moeite! Wordt gewaardeerd! Sportieve groet, Vincent de Jong

Robbert Vermue beoordeelde op 2018-10-08

Uitstekende Service, Super snel geregeld, en als je vragen hebt zeer deskundig advies. Super

Reactie van ReflectiveSport:
Hi Robbert, wat tof dat je de moeite neemt om ook hier een beoordeling achter te laten. En wat voor een! Ik hoop je in de toekomst nog een keer te "zien" op ReflectiveSport.nl

Irma van der Weerd beoordeelde op 2018-07-10

Vlotte reactie op mail, prettig telefonisch contact en snelle levering. Zeker een aanrader!!

Reactie van ReflectiveSport:
Beste Irma, als al mijn klanten nu net zo enthousiast en vrolijk waren als jij dan werd mijn werk nog leuker dan dat het al is. Dank voor je 5 sterren ! Ik doe mijn best ook voor een volgend event weer 5 sterren te verkrijgen. Sportieve groet, Vincent de Jong