Apolloweg 282
8239 KP lelystad
+ 31 (0)320 410 902

W. de Jong beoordeelde op 2018-12-09

Tevreden: pakket was goed verpakt en voorzien van handige informatie. De magnesium olie werkt binnen een minuut bij kramp in mijn voeten. En de badkorrels zien er kwalitatief goed uit.

Ann Saathof beoordeelde op 2018-12-09

E.A. Neuteboom beoordeelde op 2018-12-09

Uitstekende snelle reactie op.mijn bestelling. Keurig verzorgd.

Floor van den Bosch beoordeelde op 2018-12-08

Elly Luo beoordeelde op 2018-12-08

Jason Pearce beoordeelde op 2018-12-08

Keurig op tijd! Ik kreeg zelfs een cadeau er bij. Of het spul werkt weet ik nog niet maar service was perfect!

Petra Nooij beoordeelde op 2018-12-08

Super snel en goeie producten

Agi Khizriyeva beoordeelde op 2018-12-07

Bedankt voor de snelle levering en het zorgvuldig inpakken van mijn bestelling. Het product zijn we nog aan het uittesten maar kunnen reeds beamen dat de kwaliteit erg goed meevalt.

Khalid Ait Haddou beoordeelde op 2018-12-07

De volgende dag al geleverd en er zat i.v.m Sinterklaas ook een zakje pepernoten bij. Dit soort kleine details kan ik heel erg waarderen. Verder een prima product. Magnesium wordt makkelijk opgenomen. Het smaakt niet lekker, maar dat neem ik op de koop toe.

Lucie Roepke beoordeelde op 2018-12-07

Marianne Timmerman beoordeelde op 2018-12-06

ans van der pijll beoordeelde op 2018-12-06

Laura van Dulmen beoordeelde op 2018-12-06

Angela Verkade beoordeelde op 2018-12-06

Jenny Schipper-Boes beoordeelde op 2018-12-06

Snel in huis. Goede verpakking.

Marloes Donker beoordeelde op 2018-12-06

Website is overzichtelijk, leuke sint actie en snelle levering.
Netjes verpakt en fijn dat de info folders erbij zaten.

Annie van der Burgt beoordeelde op 2018-12-06

Danielle Sikkink-Tettero beoordeelde op 2018-12-06

Ineke Hoedeman beoordeelde op 2018-12-06

Duidelijke uitleg van de artikelen, goed gevoel, doen wat er gevraagd wordt en zeer goede info over de laatste ontwikkelingen van gezondheid! Top

Truus Roelfsema beoordeelde op 2018-12-05