Apolloweg 282
8239 KP lelystad
+ 31 (0)320 410 902

Edgar Noijen beoordeelde op 2018-10-18

Snelle afhandeling en netjes en met zorg verpakt. Met AfterPay kunnen afrekenen. Dat vind ik zelf altijd prettig.

Elisabeth Adam beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering aantrekkelijke aanbieding,wat een belangrijk produkt als magnesium meer toegankelijk maakt voor iedereen.
Hoop dat deze aanbiedingen blijven zodat ik mijn vrienden en kennissen in eerlijkheid kan zeggen: Magnesium voor iedereen betaalbaar.
Ik gebruik dit samen met tabletten voor chronisch magnesium tekort.
Gevolg van een darminfarct in 2016. Heb nog klein stukje dunne darm. Kreeg wel tabletten en ben toen zelf op dit idee van magnesium voetbadje en olie gekomen.
AMC Amsterdam gaat hier mee akkoord over een week prikken ze bloed dan gebruik ik 3 weken magnesium olie. Heb nu nog een ander merk maar jullie olie heeft 3 % magnesium meer.
Dit mag ik gebruiken maar we hopen eigenlijk dat mijn magnesium stabiel laag blijft,Of een groot wonder misschien iets stijgt.

Nanda de Laat beoordeelde op 2018-10-18

Lidy Schonewille beoordeelde op 2018-10-18

Alles keurig geregeld en netjes op tijd geleverd.

WG van Ee beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering, prima.vindt alleen de verzendkosten aan de hoge kant

Jesse van Hull beoordeelde op 2018-10-16

Rins beoordeelde op 2018-10-16

Goede service, snelle levering.
Duidelijke informatie hoe het er met de bestelling voor staat.

Jan Hoek beoordeelde op 2018-10-15

Uitstekend zegt genoeg

Esther van Dijke beoordeelde op 2018-10-15

Levering was snel, ze waren vit d vergeten te leveren, deze kreeg ik de volgende dag al aangeleverd met een leuk presentje!

Esther Dankaart beoordeelde op 2018-10-15

Rob van Elden beoordeelde op 2018-10-15

Ik ben heel tevreden. Na bestelling van de magnesium olie had ik het de volgende dag in huis en de prijs is geweldig, blijvend in prijs verlaagd en nu ook met de 1+1 gratis actie.

Caroline Holleman beoordeelde op 2018-10-14

Petra Meys beoordeelde op 2018-10-14

Goed

Annemieke Koopman beoordeelde op 2018-10-14

Prima hoor. Besteld en snel geleverd.

Hetty Kousbroek beoordeelde op 2018-10-14

Duidelijke website, Bestelling zonder enig probleem en een hele snelle levering. Gewoon super !

Ina van Wijngaarden beoordeelde op 2018-10-14

Ruijters beoordeelde op 2018-10-13

Snelle en goedverpakte aflevering van bestelde regenesis magnesium.
Nu door gebruik van de magnesium afwachten op resultaat.

Walter Stoutjesdijk beoordeelde op 2018-10-12

Na sluitings tijd besteld en toch de volgende dag geleverd, ook nog tegen een scherpe prijs!

Peter Scheerboom beoordeelde op 2018-10-12

Op tijd bezorgd. Goede telefonische informatie gegeven.

w kempenaar beoordeelde op 2018-10-11

Reactie van Regenesis magnesium: