Bergse dorpsstraat 103b
KvK 63209829

8,5

Bol.com 318 8,6

Hans van Kemenade beoordeelde op 2018-04-18

Fijne site en snel geleverd 👍🏻

Herman Koekkoek beoordeelde op 2018-03-26

Product voldoet zeer goed aan verwachting ,snelle levering ,duidelijke site

Jessica Kramer beoordeelde op 2018-02-12

Ik had regenlaarzen besteld, maar op de dag dat ze geleverd zouden worden had ik nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Om deze reden nam ik contact op en kreeg te horen dat er iets fout was gegaan en dat de laarzen die ik besteld had er niet meer waren. Ik kon toen kiezen voor een andere kleur die ik niet mooi vond of mijn geld terug. Uiteindelijk na zelf vragen korting gekregen op de andere kleur. Het zou fijn zijn als regenlaarzenstore in het vervolg zelf contact met je opneemt als iets niet geleverd kan worden. Nog beter zou zijn om het voorraad systeem up to date te houden, zodat deze dingen helemaal niet voorkomen. Daarnaast worden ook de whatsapp berichten niet binnen het beloofde half uur beantwoord, maar duurder het eerder 1,5 uur. Ook moest ik op het laatst zelf vragen om een reactie, want ik hoorde helemaal niets meer. Ik zal hier niet nogmaals bestellen.

ROBBR beoordeelde op 2018-02-05

Goede, snelle service. Geen grote verpakkingsdoos maar een klein zakje.
Laarzen zijn comfortabel. Gemakkelijk aan en uit te doen.

Annemarie Hoffmann beoordeelde op 2018-01-31

Mooie laarsjes, prima bezorging. Blij met m'n aankoop.

Cecile Hertog beoordeelde op 2018-01-31

Het product was niet op voorraad, dit werd pas gemeld nadat ik mailde na 3 weken wachten. Ik verwacht dat het bedrijf dit zelf tijdig aan geeft

Hanny Witte beoordeelde op 2018-01-22

Mooie site en snelle levering! Ik zal volgende keer zeker weer bestellen!👍

Jill beoordeelde op 2018-01-22

Niet tevreden! Ik heb zondag laarzen besteld nadat ze donderdag nog niet geleverd waren, dan maar gebeld vanuit België dus 5euro aan kosten... dan gingen jullie mij zo snel mogelijk terug bellen maar nadat ik niets hoorde, maar via whatsapp geprobeerd. Daar wisten jullie mij te zeggen dat mijn product niet meer fysiek aanwezig was in jullie magazijn en gingen jullie dan een andere kleur opsturen... vandaag, een week later wacht ik op mijn pakketje. En dit alles zonder een vergoeding of iets voor te stellen! Niet bepaald een goede klantenservice...

Suzan de Boersap beoordeelde op 2018-01-18

Tevreden. Heldere website, snelle levering en prima service. Niks mis mee. Product ook helemaal naar wens.

Sarah ten Bruin beoordeelde op 2017-12-05

Mijn laarzen waren niet leverbaar, ik heb zelf contact op moeten nemen met het bedrijf. Ik heb ze nog niet in huis maar gelukkig wel een snelle reactie.

Hans beoordeelde op 2017-11-01

Ben nog altijd zeer tevreden met mijn aankoop. Ze zullen zeker dit jaarvetijde vaak gedragen worden.

Zomby Gathor beoordeelde op 2017-08-04

Ik heb bij dit bedrijf regenlaarzen gekocht en alles was netjes afgewerkt inklusief snelle levering een mooi paar laarzen voor een aantrekkelijke prijs omdat ik heb hun gekocht tijdens een kortingsperiode en zo. Jammar dat zij geen autos verkopen omdat zij doen het goed !

Hans, beoordeelde op 2017-05-30

Snelle levertijd. Snel geregeld. Laarzen zien er goed uit en lopen prima.

Amanda Waltmann beoordeelde op 2016-12-17

Simpel en snel besteld. Direct een mail en de volgende werkdag in huis. Misschien een tip om de centimeters van de maten erbij te vermelden.

Lisa de Jong beoordeelde op 2016-12-05

Bestelling gedaan maar bleek niet op voorraad te zijn.

Anouk van Campenhout beoordeelde op 2016-11-28

Snelle levering en goede service

Beste Anouk,

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u nog eens van dienst te mogen zijn in de webshop!

J.A Koelewijn-de Reus beoordeelde op 2016-11-21

Super snel geleverd

Beste,

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering! Wij hopen u nog eens van dienst te mogen zijn in de webshop.

Sandra Blackson beoordeelde op 2016-11-19

Hallo
De regenkaarten zitten als gegoten en lopen heerlijk. Had ze gisteren de hele dag aan was vergeten dat het regenlaarzen waren die ik aan had, zo prettig liepen ze.

Beste Sandra,

Bedankt voor het mooie compliment, en fijn om te horen dat de regenlaarzen goed bevallen! Wij hopen u nog eens van dienst te mogen zijn in de webshop.

Jeffrey de Bruyne beoordeelde op 2016-10-04

Snelle levering, goede website met ruime keuze aan artikelen.

Beste Jeffrey,

Bedankt voor uw review, goed om te horen dat alles soepel is verlopen.

Pieter Westerhout beoordeelde op 2016-09-20

Snelle levering, prijs helaas niet concurrerend voor besteld product

Beste Pieter,

Bedankt voor uw review en feedback. Wij houden onze prijzen constant in de gaten, maar helaas kunnen wij vaak niet nog lager gaan zitten.