Bergse dorpsstraat 103b
KvK 63209829

9,0

Bol.com 387 9,1

Ans van Eekelen beoordeelde op 2018-10-17

Prima kwaliteit. Goede aflevering.
Duidelijke website.
Dank

ACJM Verschueren beoordeelde op 2018-10-13

Er is nog geen regen geweest
Maar ik denk dat me voeten voortaan wel droog zullen blijven met de hond uitlaten

Astrid Lit beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering vraag is snel en goed beantwoord.

Johan Dijkstra beoordeelde op 2018-09-29

Leuke laarzen besteld als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Ik overweeg ze ook.

Robert Weller beoordeelde op 2018-09-26

Maat 41 is groter dan 42, slecht.

Bas Belder beoordeelde op 2018-09-05

snelle verzending, prima laarzen.

Nynke Ekker beoordeelde op 2018-05-17

Lobke Schuurmans beoordeelde op 2018-05-11

Hans van Kemenade beoordeelde op 2018-04-18

Fijne site en snel geleverd 👍🏻

Agatha Pietersma beoordeelde op 2018-04-13

Herman Koekkoek beoordeelde op 2018-03-26

Product voldoet zeer goed aan verwachting ,snelle levering ,duidelijke site

FPJ Berntsen beoordeelde op 2018-02-12

Jessica Kramer beoordeelde op 2018-02-12

Ik had regenlaarzen besteld, maar op de dag dat ze geleverd zouden worden had ik nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Om deze reden nam ik contact op en kreeg te horen dat er iets fout was gegaan en dat de laarzen die ik besteld had er niet meer waren. Ik kon toen kiezen voor een andere kleur die ik niet mooi vond of mijn geld terug. Uiteindelijk na zelf vragen korting gekregen op de andere kleur. Het zou fijn zijn als regenlaarzenstore in het vervolg zelf contact met je opneemt als iets niet geleverd kan worden. Nog beter zou zijn om het voorraad systeem up to date te houden, zodat deze dingen helemaal niet voorkomen. Daarnaast worden ook de whatsapp berichten niet binnen het beloofde half uur beantwoord, maar duurder het eerder 1,5 uur. Ook moest ik op het laatst zelf vragen om een reactie, want ik hoorde helemaal niets meer. Ik zal hier niet nogmaals bestellen.

ROBBR beoordeelde op 2018-02-05

Goede, snelle service. Geen grote verpakkingsdoos maar een klein zakje.
Laarzen zijn comfortabel. Gemakkelijk aan en uit te doen.

yvonne van Rutten beoordeelde op 2018-02-02