Essenlaan 7
1718 XN Hoogwoud
KvK 626023220000

7,5

K. Brandsma beoordeelde op 2019-07-01

Even lezen aub. Een zeer slecht bedrijf. Ik heb een regenton besteld en betaald op 2 juni. Daarna niets meer gehoord maar ook niets ontvangen. Als ik twee weken later zelf navraag, ontdekt regenton'koning' Walter Boerema dat het product niet meer leverbaar is. Hij zegt nog diezelfde week terugbetaling toe en laat daarna niets meer horen. Conclusie: een onbetrouwbare verkoper die niet levert, niet communiceert en die niet doet wat hij belooft. Het geld heb ik terug moeten halen via een claim bij Paypal.

Reactie van Regentonkoning:
Vervelend om zo'n slechte review te lezen. Het product wat we niet konden leveren is niet meer verkrijgbaar bij de fabrikant, om deze reden hebben we de bestelling zelf moeten annuleren. Deze aanpassing is verwerkt bij de Regentonkoning om dit te in de toekomst te voorkomen. De terugbetaling via PayPall heeft inderdaad te lang geduurd omdat het bedrag geblokkeerd stond in ons account. Oprechte excuses aan onze klant dhr. K. Brandsma. Het geld is uiteraard terug geboekt.

F H van den Brink beoordeelde op 2019-06-28

Mooie regenton begint al z’n naden nu te dichten. Advies gebruiksaanwijzing erbij leverende aangeven om bv te beginnen met langsaam watervrees vullen en een paar dagen steeds iets meer bespaart water omdat het dan in kleine etappes gaat. Ik wil hem best maken.

Drewel beoordeelde op 2018-11-21

Topservice, goede en prettige communicatie. Levering op tijd.
Kan dit iedereen aanbevelen.

Henk Gubbels beoordeelde op 2018-08-23

Goede prijs en prettige communicatie. Een aanrader!

Gerard Dullemans beoordeelde op 2018-07-04

Beloofde levertijd, volgens website, werd niet gehaald.. Track & Trace code nooit gehad... Ook niet na telefonisch contact..

K. van Tent beoordeelde op 2018-05-06

Bestelling geplaatst, was met track-and-tracé niet te volgen, bedrijf had het geen produktienummer gegeven. Kwam uiteindelijk een dag later dan gepland, ton was te zwaar voor post.nl, dus naar andere vervoerder. Paar keer moeten bellen wanneer we die ton konden verwachten. Uiteindelijk alles ok, prachtige ton, deksel mooi uitgefreesd. Regenwater ruikt naar rode wijn :-) Gaarne vervoer duidelijk regelen met afnemer is de conclusie.

Riet Vendel beoordeelde op 2017-04-12

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de door mij aangeschafte regenton. Het goede advies, de snelle levering en vooral de klantvriendelijkheid maken dit product de moeite waard. Bovendien heb ik er heel veel plezier van. Dit was een hele goede aankoop. Een dikke 10 dus

Alex beoordeelde op 2017-03-14

Super tevreden, goed advies en snelle levering.