Essenlaan 7
1718 XN Hoogwoud
KvK 626023220000

8,0

Drewel beoordeelde op 2018-11-21

Topservice, goede en prettige communicatie. Levering op tijd.
Kan dit iedereen aanbevelen.

Henk Gubbels beoordeelde op 2018-08-23

Goede prijs en prettige communicatie. Een aanrader!

Gerard Dullemans beoordeelde op 2018-07-04

Beloofde levertijd, volgens website, werd niet gehaald.. Track & Trace code nooit gehad... Ook niet na telefonisch contact..

K. van Tent beoordeelde op 2018-05-06

Bestelling geplaatst, was met track-and-tracé niet te volgen, bedrijf had het geen produktienummer gegeven. Kwam uiteindelijk een dag later dan gepland, ton was te zwaar voor post.nl, dus naar andere vervoerder. Paar keer moeten bellen wanneer we die ton konden verwachten. Uiteindelijk alles ok, prachtige ton, deksel mooi uitgefreesd. Regenwater ruikt naar rode wijn :-) Gaarne vervoer duidelijk regelen met afnemer is de conclusie.

Riet Vendel beoordeelde op 2017-04-12

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de door mij aangeschafte regenton. Het goede advies, de snelle levering en vooral de klantvriendelijkheid maken dit product de moeite waard. Bovendien heb ik er heel veel plezier van. Dit was een hele goede aankoop. Een dikke 10 dus

Alex beoordeelde op 2017-03-14

Super tevreden, goed advies en snelle levering.