Breedestraat 55
6983BX Doesburg

Petra bennebroek zei op 2017-05-24

Niks op aan te merken
Goede service, mooi verloopgaren.
Snelle levering.
Helemaal top 👍

Hennie zei op 2017-05-09

Netjes verpakt, precies op tijd ontvangen. Goede kwaliteit!

R Hubers zei op 2017-04-14

heel tevreden. makkelijke bestelprocedure en snelle afhandeling.
bestelling op tijd geleverd, netjes apart verpakt.

Gerrie zei op 2017-04-01

Uitermate tevreden ! Goede en verzorgde, snelle levering.

Ingrid zei op 2017-03-18

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik keurig netjes via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Was ook snel en netjes verpakt geleverd. Ik kom zeker nog een keer bij je terug! :)

Svetla Kovacheva zei op 2017-03-10

Zeer tevreden, lage prijzen en snel geleverd. Hoog kwaliteit!

Yvonne zei op 2017-03-08

mijn bestelling ontvangen. Deze was niet correct, maar het is snel naar volle tevredenheid opgelost.

Reactie van Renske Creatief:
Wat jammer dat je me geen mailtjegestuurd heb. Ik wil dit graag met je oplossen.

Riet Clairbois zei op 2017-03-06

Overzichtelijke webshop, snelle verwerking en levering!
Top

Kathleen zei op 2017-03-02

Snelle levering, alles goed verpakt, en prachtig unikat garen! Handjes kriebelen om mooie omslagdoek te beginnen. En hele leuke bedeltjes aan de unikat bol! Dank je wel!!!

Jolande Beldman zei op 2017-03-02

Erg tevreden. Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Kom vast nog eens terug.

Ginie zei op 2017-02-16

Gisterenmorgen besteld en vanmorgen de oogjes al in de bus. Bedankt Renske, mijn gebreide aapjes kunnen nu afgemaakt worden! (Fijn om de maat nu uit te kunnen zoeken! Handig zo'n doosje met 100 stuks!)
Tot een volgende keer.

Ingrid zei op 2017-02-15

Het is plezierig winkelen in de site. Alles staat duidelijk beschreven. De vragen via mail worden snel en correct beantwoord. Adviezen zijn fijn te lezen.
De parketten komen in goede staat aan, bij ons een 3 dagen reis. Een kleine verrassing in het pakket is erg aardig, leuk. Hartelijk dank.
Fijn Renske, ga zo door en succes met het werk.

Silvana Toetenel-Hoogerhoud zei op 2017-02-15

Hygge pakket besteld en betaald in de voor order.
Ik werd netjes op de hoogte gehouden via de mail
Alles netjes ingepakt en in goede staat ontvangen met beloofde extra's.
Zeer tevreden!

DW zei op 2017-02-02

Snelle en correcte levering, conform omschrijving en goed verpakt.

Carona zei op 2017-01-28

Ik heb donderdag 26 januari in de ochtend mijn bestelling gedaan en nu op zaterdag 28 januari nog steeds niets ontvangen. Wel een mail ontvangen dat het verstuurd is. Had het zeker zaterdag bij de post verwacht.

Reactie van Renske Creatief:
Helaas had je je adres niet goed ingevuld, waardoor PostNL hem niet heeft kunnen afleveren.

Sylvia zei op 2017-01-10

Goede wol en zeer snelle levering voor de double trouble !
Superbedankt .

Marchien zei op 2017-01-06

Heel tevreden, de artiken zijn niet duur de levering is snel.
Dank je voor het kleine cadeautje dat was bijgesloten.

Leonne Muytsens-Goessen zei op 2017-01-06

Super leuke artikelen.
Eventuele verzendproblemen worden super goed en snel opgelost!!

A.v.d.Klooster zei op 2016-12-29

Leonne Muytsens-Goessen zei op 2016-12-28

Bij problemen met levertijd, is dit keurig opgelost.

Reactie van Renske Creatief:
Wat enorm vervelend dat je niet via de mail eerst contact met me opgenomen hebt. Ik wil graag met je naar een oplossing zoeken. Deze bestelling had idd allang geleverd moeten zijn. Ik wil dit graag met je oplossen, maar als het kan wel prive via mail. Als ik niks weet kan ik ook niet helpen. Service staat bij mij bovenaan!