Breedestraat 55
6983BX Doesburg

Bol.com 10 8,8

Layda beoordeelde op 2017-08-24

RenskeCreatief is een fijne webshop om te bestellen.
Bestellingen worden goed verpakt en snel verzonden. Aanrader !!

Lize beoordeelde op 2017-06-29

4 bollen Wollcandy Unikat besteld en die werden 2 dagen later al geleverd in België. Heel erg tevreden over de kwaliteit van garen en de levering!

cori beoordeelde op 2017-05-31

Ik had een bestelling geplaatst met veel verschillende producten. Het kwam netjes op de beloofde dag aan, netjes verpakt in een plat doosje zodat alles heel is gebleven. Helaas zat er één product niet tussen. Na een mailtje kreeg ik direct het antwoord met excuses en dat het dezelfde dag nog op de post zou gaan. Ik ben helemaal tevreden en ga in de toekomst zeker nog een keer een bestelling plaatsen!

Kimberly beoordeelde op 2017-05-27

Hier een tevreden klant. Gister(vrijdag) besteld en vandaag al in huis !

Petra bennebroek beoordeelde op 2017-05-24

Niks op aan te merken
Goede service, mooi verloopgaren.
Snelle levering.
Helemaal top 👍

Hennie beoordeelde op 2017-05-09

Netjes verpakt, precies op tijd ontvangen. Goede kwaliteit!

R Hubers beoordeelde op 2017-04-14

heel tevreden. makkelijke bestelprocedure en snelle afhandeling.
bestelling op tijd geleverd, netjes apart verpakt.

Gerrie beoordeelde op 2017-04-01

Uitermate tevreden ! Goede en verzorgde, snelle levering.

Ingrid beoordeelde op 2017-03-18

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik keurig netjes via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Was ook snel en netjes verpakt geleverd. Ik kom zeker nog een keer bij je terug! :)

Svetla Kovacheva beoordeelde op 2017-03-10

Zeer tevreden, lage prijzen en snel geleverd. Hoog kwaliteit!

Yvonne beoordeelde op 2017-03-08

mijn bestelling ontvangen. Deze was niet correct, maar het is snel naar volle tevredenheid opgelost.

Reactie van Renske Creatief:
Wat jammer dat je me geen mailtjegestuurd heb. Ik wil dit graag met je oplossen.

Riet Clairbois beoordeelde op 2017-03-06

Overzichtelijke webshop, snelle verwerking en levering!
Top

Kathleen beoordeelde op 2017-03-02

Snelle levering, alles goed verpakt, en prachtig unikat garen! Handjes kriebelen om mooie omslagdoek te beginnen. En hele leuke bedeltjes aan de unikat bol! Dank je wel!!!

Jolande Beldman beoordeelde op 2017-03-02

Erg tevreden. Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Kom vast nog eens terug.

Ginie beoordeelde op 2017-02-16

Gisterenmorgen besteld en vanmorgen de oogjes al in de bus. Bedankt Renske, mijn gebreide aapjes kunnen nu afgemaakt worden! (Fijn om de maat nu uit te kunnen zoeken! Handig zo'n doosje met 100 stuks!)
Tot een volgende keer.

Ingrid beoordeelde op 2017-02-15

Het is plezierig winkelen in de site. Alles staat duidelijk beschreven. De vragen via mail worden snel en correct beantwoord. Adviezen zijn fijn te lezen.
De parketten komen in goede staat aan, bij ons een 3 dagen reis. Een kleine verrassing in het pakket is erg aardig, leuk. Hartelijk dank.
Fijn Renske, ga zo door en succes met het werk.

Silvana Toetenel-Hoogerhoud beoordeelde op 2017-02-15

Hygge pakket besteld en betaald in de voor order.
Ik werd netjes op de hoogte gehouden via de mail
Alles netjes ingepakt en in goede staat ontvangen met beloofde extra's.
Zeer tevreden!

DW beoordeelde op 2017-02-02

Snelle en correcte levering, conform omschrijving en goed verpakt.

Carona beoordeelde op 2017-01-28

Ik heb donderdag 26 januari in de ochtend mijn bestelling gedaan en nu op zaterdag 28 januari nog steeds niets ontvangen. Wel een mail ontvangen dat het verstuurd is. Had het zeker zaterdag bij de post verwacht.

Reactie van Renske Creatief:
Helaas had je je adres niet goed ingevuld, waardoor PostNL hem niet heeft kunnen afleveren.

Sylvia beoordeelde op 2017-01-10

Goede wol en zeer snelle levering voor de double trouble !
Superbedankt .