Breedestraat 55

Bol.com 155 9,0

H. Sok beoordeelde op 2019-01-24

prima geregeld

Natasja Broeken beoordeelde op 2019-01-24

Op zatardag besteld en dezelfde dag is het verstuurd.

Kirsten Mirbach beoordeelde op 2019-01-24

Heel tevreden. Bestelling was snel binnen.

Janssen beoordeelde op 2019-01-23

alles is prima verzorgd

Monique Otter beoordeelde op 2019-01-23

Ik moest een week wachten voor ik mijn bestelling in huis had. Vond ik een erg lange wachttijd.

Eva van van Heijningen-de Snoo beoordeelde op 2019-01-12

keurig verzorgd, vanuit de winkel tot thuis...

Edith Rimmelzwaan beoordeelde op 2019-01-12

Telefonisch goede service
Vlotte afhandeling

Ineke Kolk-koekenbier beoordeelde op 2019-01-10

Er wordt al 3 keer gezegd dat het vandaag komt en het is er nog steeds niet

Reactie van Renske Creatief:
Hallo Ineke
Wat enorm jammer dat je niet eerst contact met mij opgenomen hebt. Zoals je in de track en trace code ziet, is de brievenbusdoos netjes afgeleverd aan PostNL en ligt het niet bezorgen bij hun en niet bij ons. Uiteraard wil ik dit voor u uitzoeken en heb direct een onderzoek gestart bij PostNL of ze meer kunnen vertellen over deze levering.
Groeten Renske Hoekzema

Mariet Crama beoordeelde op 2019-01-09

Zeer tevreden over de snelle levering en het product!

Lenny Koote beoordeelde op 2019-01-09

Vond de haaktoerenteller inclusief bezorgkosten toch wat aan de dure kant ..maar omdat ik hem graag snel wilde hebben toch maar besteld . Helaas had ik niet goed op de site gekeken.. en duurde het een week ivm vakantie. Werd mijn man keurig over gebeld ! Verder was alles prima en ben ik blij met mijn toerenteller !

Kitty de Leeuw beoordeelde op 2019-01-09

neemt de tijd voor je en is niet te beroerd om dingen die ze niet op voorraad heeft voor je te bestellen

Anita van der Draai beoordeelde op 2019-01-01

Zeer tevreden! Mijn bestelling werd snel verwerkt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status.

Daniella Stuyts beoordeelde op 2018-12-28

de verpakking was prima in orde :-) alles netjes ingepakt . en op tijd verzonden :-)
Enkel bij de postbedeling was een probleem die konden de vele bestellingen niet aan :-) daarom was de levering 3 keer uitgesteld .
Jullie hebben hard gewerkt een dikke proficiat :-)

ina heinink beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering en fantastisch mooi garen.

Ingrid van der Hoorn beoordeelde op 2018-12-22

Snelle levering en alles goed ingepakt.

Kitty de Leeuw beoordeelde op 2018-12-21

Ik was verbaasd wdat wat ik besteld had niet voldeed aan de verwachting gewekt door de foto maar werd keurig opgepakt

Ineke beoordeelde op 2018-12-19

Correcte en snelle levering !!

Ina Kip beoordeelde op 2018-12-18

een correcte en snelle levering van mijn bestelling,

Marie-Louise Desmedt beoordeelde op 2018-12-18

Goed materiaal en snelle levering. Gewoon perfect

Ada Dongelmans beoordeelde op 2018-12-15

Zeer snelle levering