Breedestraat 55

Bol.com 121 9,1

Simone Schroevers-Hamelink beoordeelde op 2018-11-17

Vlotte levering, prima

Thea beoordeelde op 2018-11-17

Bestelling vlot en netjes verzonden.

Liesbeth Wijnvoord beoordeelde op 2018-11-17

Goed assortiment. Goede beschrijving. Gemakkelijk bestellen. Goed verpakt. Snel bezorgd.

G. Smit beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering! Vrijdagavond besteld en op dinsdag al bezorgd! Een leuke kleine attentie bij t pakket! Alleen jammer dat gelijke kleuren niet altijd t zelfde verfbad hadden, maar komt misschien door op=op aanbieding! Ga zeker nog x bestellen!!

Reactie van Renske Creatief:
Bedankt voor je review. Het komt idd door de OP= OP aanbieding en de enorme korting dat we niet kunnen garanderen dat de badnummers hetzelfde zijn. Dit staat ook vermeld in de advertentie.

Jacoline van Delft beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering en mooie kwaliteit gaten.

Jacqueline beoordeelde op 2018-11-14

Super: netjes verpakt, snel geleverd (vrijdagmiddag besteld, zaterdag op de deurmat) en prima breinaalden! Blij mee.

Nathanya van Nijnatten beoordeelde op 2018-11-14

Altijd goede en snelle service en producten zijn altijd goed verpakt en voldoen exact aan de eisen.

Anna de Graaf beoordeelde op 2018-11-13

Gewoon goed. Had het na twee dagen in huis.

Petra Swanborn beoordeelde op 2018-11-12

Mooie, leuke producten, uitstekende service, vlotte reactie als ik een vraag stel en als ik een bestelling heb doorgegeven. Makkelijk afspraken mee te maken; voordeel voor mij dat ik het bij Renske kan ophalenšŸ˜

Jolanda ten Barge beoordeelde op 2018-11-10

De kwaliteit van de producten is erg goed en zeer snel geleverd.

A Stenekes beoordeelde op 2018-11-05

Vandaag besteld morgen in huis. Dat is ook echt zo.

wevers beoordeelde op 2018-10-29

Prima, correcte en snelle levering!

Ineke Admiraal beoordeelde op 2018-10-28

Om 16 uur besteld en volgende dag voor 11 uur in huis.

Judy Schutte beoordeelde op 2018-10-27

Ik had bestelling gedaan, maar was niet verwerkt maar wel afgeschreven.
Moest zelf achter de aankoop aan

Reactie van Renske Creatief:
Door de verhuizing van de ene provider naar de andere provider voor de webwinkel is er helaas een tijdelijke storing geweest in het registreren van de betalingen.
Na de mail van de klant heb ik direct actie ondernomen en de bestelling alsnog verzonden.
Nogmaals excuses voor de ontstane vertraging.

Anneke Wieringa beoordeelde op 2018-10-27

Snel geleverd volgens bestelling.

Wilma Bleekman beoordeelde op 2018-10-19

Ik ben heel tevreden

christiane lievens beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden, alleen de uitleg van de macrame hanger vind ik onvolledig alleen de uitleg van de knopen staat vermeld beschrijving is onvoldoende als je dat voor de eerste keer doet,grtjs

Reactie van Renske Creatief:
Bedankt voor de feedback, ik heb dit doorgegeven aan de groothandel.

Marian van Schip beoordeelde op 2018-10-19

Goede service en snel!

J.R. Brik beoordeelde op 2018-10-19

Duidelijke site, snelle levering. In het weekend besteld en dinsdags thuis.

Belinda Van middelkoop beoordeelde op 2018-10-18

Snel geholpen