Breedestraat 55
6983BX Doesburg

Bol.com 51 9,2

Elly de Jong beoordeelde op 2018-02-20

Heb de bestelling in goede staat ontvangen

H. Vaane beoordeelde op 2018-02-20

makkelijk duidelijk en snel

Kitty Van Est beoordeelde op 2018-02-20

Altijd een vlotte en snelle levering

Wil Middelkoop beoordeelde op 2018-02-17

Te vreden, snelle reactie na bestelling. De dag erna de bestelling al ontvangen. Netjes verpakt en verzorgd. Ga hier zeker meer bestellen.

Yvonne Van Os beoordeelde op 2018-02-16

Besteld en meteen bevestiging dat het in behandeling was en 10 minuten later dat het verzonden was. Perfect!

Janna Imthorn beoordeelde op 2018-02-14

Had verkeerde achterkantjes van veiligheidsoogjes gekregen,na een mailtje gestuurd te hebben nieuwe gekregen dus goede service.

Irene Dijkman beoordeelde op 2018-02-14

Uitstekende ervaring

Inge Van Erp-Wissink beoordeelde op 2018-02-11

Mijn bestelling wordt netjes bevestigd, ik krijg een track en trace en wordt netjes bezorgd,

mevr. Glas beoordeelde op 2018-02-11

Bestelling is correct afgeleverd. Dus keurig !!

marleen kroonen beoordeelde op 2018-02-11

Alles was heel goed verzorgd! En het was na een dag hier!

Monique Lammers beoordeelde op 2018-02-09

Bij vragen bijna direct antwoord, snelle levering! Ruime keuze.

Sonja Kassies beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering.

Berlinda Carremans beoordeelde op 2018-02-07

Heel behulpzaam: had problemen met het inloggen. Dankzij haar goede raad is het gelukt. Bestelling is maandag geplaatst maar heb het nog niet mogen ontvangen, het is wel naar België 😁

Marcel Peekel beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering van de tikkenteller. De doos was wat aan de grote kant en wat vervormd waardoor deze losjes open zat. Gelukkig wel in zijn geheel binnengekomen.

H Kooijmans beoordeelde op 2018-02-06

Goed en snel bezorgd.

Jessica Delnoy beoordeelde op 2018-02-04

Snelle levering, perfect!

Petra beoordeelde op 2018-02-02

Vlotte afhandeling kleine bestelling, goed verpakt ontvangen.

Monique Maas beoordeelde op 2018-01-31

Snelle levering.

iet in den Bosch-Kuhnen beoordeelde op 2018-01-29

ik kan er nog weinig over zeggen heb nog niets ontvangen en weet ook niet wanneer mijn bestelling komt

Margriet Volders-Philippens beoordeelde op 2018-01-29

Ze heeft me goed geïnformeerd over de levering en de vertraging, door een tekort bij de groothandel.
Daar na vlotte levering.