Demkaweg 13

8,9

F de Haan beoordeelde op 2019-05-22

Jeroen Rutze beoordeelde op 2019-05-20

Ayoub Sam beoordeelde op 2019-05-20

Snelle verzending en levering product werkt goed

Ron de Vries beoordeelde op 2019-05-19

Prima winkel. Komen na wat ze beloven. Staan je vriendelijk te woord.

Alexander Mukhortov beoordeelde op 2019-05-14

Soms wordt verkeerde bestelling verstuurd, maar wordt wel daarna goed opgelost. Kwaliteit van onderdelen geef rond 9 voor. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

abdelmalek beoordeelde op 2019-05-11

Berat Borucu beoordeelde op 2019-05-10

Duncan Ryckaert beoordeelde op 2019-05-10

Albert-Jan van Barneveld beoordeelde op 2019-05-09

Versturud verkeerde producten op en daarna is de klant de dupe omdat hun ze on aangekondigd, een retour behandelen als omruil

Bayram Turacak beoordeelde op 2019-05-07

Kort en krachtig goed kwaliteit, goede prijs en snel.

Frank beoordeelde op 2019-05-07

In eerste instantie een defect scherm gekregen maar de service bij het omruilen was erg goed. Binnen 2 dagen een nieuw werkend scherm in huis.

Freddy Niezink beoordeelde op 2019-05-03

Ishvar Hoelasie beoordeelde op 2019-05-03

Patrick Petiet beoordeelde op 2019-04-25

Prima scherm en snel in huis

Albert Jan Lourens beoordeelde op 2019-04-24

johan Buter beoordeelde op 2019-04-15

Angelique Pruijssers beoordeelde op 2019-04-09

Robbie Van Der Velden beoordeelde op 2019-04-09

Het was wel prima maar het leek niet heel professioneel

G. van Delft beoordeelde op 2019-04-02

Aftersales prima geregeld. Aanspraak opgarantie gehonoreerd zonder verdere vragen

Patrick beoordeelde op 2019-04-02