Demkaweg 15 A

8,9

Yasar beoordeelde op 2018-02-08

toppie

Johan beoordeelde op 2018-01-26

Snelle levering en de onderdelen werken goed.

Danny beoordeelde op 2018-01-13

Zeer tevreden, en de prijzen zijn erg aantrekkelijk.

Richard beoordeelde op 2018-01-09

Bestelde onderdelen voor mijn iPad Air werken perfect. Snel en degelijk geleverd

Fabio beoordeelde op 2018-01-01

Had een refurbished iphone 6 lcd besteld, geen verschil met mijn oude scherm. Kortom goede service en onderdelen!

Quinten beoordeelde op 2017-12-06

Ik had een nieuw scherm coldpress besteld voor een Iphone 5c. Helaas door de Sinterklaas drukte kwam het scherm een dag later wat geheel door Post.nl kwam. Op mijn vraag waar het scherm bleef werd er door Repairsupply gelijk gecheckt bij Post.nl; snel en zorgvuldig. Het scherm was makkelijk te installeren en ziet er gewoon goed uit. Gezien de lage prijs en de vele verhalen over kwaliteiten schermen was ik enigzins aarzelend maar heb geen enkele spijt. Gewoon een erg goed scherm en zeer zeker aan te raden. Geen enkele reden om een duurder scherm te bestellen!
Ik had ook de goedkope ‘gereedschapset’ besteld maar vond alleen het kruiskopschroevendraaiertje niet geweldig. De punt is te rond en daardoor zijn de schroeven er moeilijk uit te schroeven. Ik heb uiteindelijk er een andere voor gebruikt. De rest was wel goed.

Mano beoordeelde op 2017-12-01

Had binnen twee dagen scherm en batterij vervangen scherm defect meteen een nieuwe ontvangen en van zeer goede kwaliteit ik bestel hier voortaan altijd zeer goede service en kwaliteit

Mohamed Doudella beoordeelde op 2017-11-29

Goede prijzen en goede service!

Verweij beoordeelde op 2017-11-20

Reparaties komen altijd overwachts, het is erg prettig dat ik vaak binnen een uurtje of minder tijd terecht kan, 9 van de 10x liggen de bestelde artikelen al klaar voor mij... mocht er bij hoge uitzondering iets misgaan dat word dat ook direct opgelost! Kortom erg prettig en betrouwbaar bedrijf!

Sjors beoordeelde op 2017-11-20

Top service, goede garantie.
Mehmet is een topper!!

Mona de Vries beoordeelde op 2017-11-20

Tot nu toe ben ik nog niet tevreden, omdat ik vorige week donderdag al een mail had ontvangen dat het pakketje verzonden was en het als brievenbuspost zou komen, dus had het pakje al verwacht!

Reactie van Repair Supply:
Dag Mona,

Erg vervelend dat je bestelling nog niet binnen is, we hebben het vrijdag 17-11 verstuurd. De vertraging kan komen door de drukte bij PostNL op dit moment i.v.m. de aankomende feestdagen, we willen je vragen om te wachten tot morgenmiddag. Mocht het dan nog niet binnen zijn gekomen, neem dan telefonisch of via de mail contact met ons op, dan zoeken we naar een geschikte oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Herman beoordeelde op 2017-11-11

Via marktplaats vraag gesteld of hoesje voor iPhone 7 ook bruikbaar was voor de 6s.
Ze hebben het uitgezocht, mail met foto’s gestuurd (snel!)
In shop nogmaals in Utrecht geprobeerd en gekocht.
Klantgericht werken, kennis van zaken, ondernemersgeest in positieve zin
Bedankt