Demkaweg 13

8,9

Elvin Ismailov beoordeelde op 2019-01-22

Joubir Chehtite beoordeelde op 2019-01-19

RH beoordeelde op 2019-01-15

Weer goed en snel geleverd, top

Linsy Kimberly Hendrix Vos beoordeelde op 2019-01-12

J.H. Van de Kaa beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering en exacte omschrijving, een aanrader.

Manda Ilunga beoordeelde op 2019-01-03

Martijn Nederhof beoordeelde op 2019-01-02

Goede en snelle levering maar het product is slecht in elkaar gezet. Ontbrekende en loszittende schroefjes. Display valt uit als je erop drukt en de rand onder het display laat los. Dit product is absoluut geen A+ kwaliteit.

Rick Lekkerkerker beoordeelde op 2018-12-28

Nadat ik het scherm bij Repair Supply had besteld en deze zelf had gemonteerd ging deze vrijwel direct weer defect.
Bij navraag dat ik iets niet juist had geplaatst Met een coulance regeling hebben ze mijn telefoon weer gerepareerd.
Top!

Peter Ratelband beoordeelde op 2018-12-27

Richard Horn beoordeelde op 2018-12-26

Snelle levering en geweldig service

Josette Benjamins beoordeelde op 2018-12-22

Snel geleverd!

Toine Siemons beoordeelde op 2018-12-20

snelle levering, goede prijs

Ruben beoordeelde op 2018-12-19

Had een vervangend scherm gekocht voor een 6S. Alleen na het overplaatsen van de orginele home buton werkte de touch functie niet. Even contact opgenomen en kreeg een vervangend scherm opgestuurd. Daar werkte de touch wel weer op. Top geregeld..

Lobke Verboom beoordeelde op 2018-12-18

Geweldige service voor een goede prijs, de batterij van mijn iPhone 6 was vanmorgen (na afspraak) binnen een kwartier al vervangen. Er zit een jaar garantie op de reparatie, top! Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de winkel/ werkplaats ziet er netjes uit. Ik beveel Repair Supply van harte aan.

Carlo Van haren beoordeelde op 2018-12-17

gewoon goed en snel

Farid Amezian beoordeelde op 2018-12-17

Hl Van ieperen beoordeelde op 2018-12-17

Jimmy Fa-Si-Oen beoordeelde op 2018-12-16

goede kwaliteit, snellelevering, aanrader

Marcel De Ridder beoordeelde op 2018-12-15

De bestelling is goed verlopen maar het scherm wat ik gemonteerd heb is een A+ scherm en deze heeft niets nodig om stuk te gaan er zwak glas er is weinig voor nodig om stuk te gaan
Kwaliteit onder de maat

Reactie van Repair Supply:
Beste Marcel,

Vervelend om te horen dat het scherm snel stuk is gegaan. Onze fabrikant maakt gebruik van kwalitatieve glazen van Toshiba. Echter, blijft dit glas en is hierdoor ook fragiel. De kans op schade is afhankelijk van vele factoren, zoals snelheid en hoek van de val. Hierdoor kan het ook de eerste keer helaas mis gaan. Wij hebben je proberen te bereiken om dit met je te bespreken, echter hebben wij tot op heden geen antwoord van je ontvangen. Mocht het scherm op een andere manier defect / stuk zijn geraakt wil je dan contact met ons opnemen? Wij lossen het dan graag voor je op!

Team Repair Supply

Paul Schaap beoordeelde op 2018-12-07

Juiste materiaal, snelle levering, duidelijk en vriendelijk tel. te woord gestaan.