Demkaweg 13

Anna Dijcks beoordeelde op 2018-10-20

Bart van der Ham beoordeelde op 2018-10-19

Benno vd Wetering beoordeelde op 2018-10-18

jimmy beoordeelde op 2018-10-18

scherm A+ voorgemonteerd, erg goede kwaliteit, goede prijs ook,

Murat Aksoy beoordeelde op 2018-10-16

Reactie van Repair Supply:
Beste Murat,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je meerdere malen proberen te bereiken per mail en telefoon om de reden van je klacht(en) te bespreken. Zou je met ons contact willen opnemen zodat we je kunnen helpen?

Alvast bedankt!

koen knapen beoordeelde op 2018-10-16

Michiel Meester beoordeelde op 2018-10-16

Frans Jacobs beoordeelde op 2018-10-16

Senne Westra beoordeelde op 2018-10-16

Altijd in orde en reageren snel op een mail..
Deze x al1 wat vertraging met de verzending maar dat kan gebeuren.. groet,Michael

Gerard Scheurwater beoordeelde op 2018-10-11

Prima prijs, goede kwaliteit en snelle bezorging.

Lucellia Kruisselbrink beoordeelde op 2018-10-02