Demkaweg 15 A
3555HW Utrecht

Hubertus van Roij beoordeelde op 2018-09-19

Peter Visser beoordeelde op 2018-09-14

M. Groskamp beoordeelde op 2018-08-30

Ik kreeg wat ik bestelde
Netjes ingepakt

is gewoon goed

Peter Ratelband beoordeelde op 2018-08-01

Jelmer Hijlkema beoordeelde op 2018-07-30

G Duric beoordeelde op 2018-07-23

Snelle en correcte levering.

Dominik Mirek beoordeelde op 2018-07-23

Fast delivery. All perfect.

Gaby beoordeelde op 2018-07-23

Makkelijke site, eenvoudig bestellen, goede prijs, snel in huis, en de vermelding OEM bij het product is ook echt OEM. In dit geval een front camera iPhone 7plus. Klasse!!

Evgeny Zavyalov beoordeelde op 2018-07-20

Coby Paul beoordeelde op 2018-07-18