Repair Supply

Repair Supply

Repair Supply maakt het mogelijk om op een zeer eenvoudige manier de reparatie van je telefoon of tablet zelfstandig uit te voeren. Het bedrijf bestaat sinds 2015 en behoort ondertussen tot één van de grootste reparatie webwinkels van Nederland. Met iedere maand een stijgend aantal bezoekers op de website en veel tevreden klanten zijn wij als team zeer trots op ons bedrijf.

Wat Repair Supply uniek maakt is dat wij niet alleen verschillende onderdelen leveren om de reparatie van je toestel zelf uit te voeren, wij bieden ook de services die jou al het werk uit handen neemt. Wij verzorgen dan de snelle reparatie van je toestel en laten deze weer als nieuw bij je terugkomen.

De zekerheden van https://www.repairsupply.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017