Hyacintenstraat 38
1131HW Volendam

Aad van Veen beoordeelde op 2019-06-18

Vriendelijk, hulpvaardig en oplossingsgerichtheid

Reactie van Retinacomplex:
Bedankt voor de positieve review! Wordt zeker gewaardeerd. Wij doen ons best en dit zijn mooie complimenten.

G Klinge beoordeelde op 2019-03-25

Ik gebruik het nog niet zolang, de toekomst moet het uitwijzen.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de review, dat waarderen wij zeker! Klopt helemaal, het gebruik van supplementen heeft tijd nodig, zo ook met Retinacomplex. Na maanden gebruik en na het vergelijken van oogmetingen (voor en na gebruik) kunt u oordelen. Wij zijn echter positief, als u het supplement de tijd geeft is de kans groot dat u resultaat merkt.

A Wiers beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering vandaag besteld morgen in huis

Max Stork beoordeelde op 2019-02-27

Volgens mij blijft het netvlies goed functioneren met behulp van deze supplementen

Reactie van Retinacomplex:
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn altijd blij om verhalen te ontvangen/horen over het gebruik van ons supplement.

J van IJsseldijk beoordeelde op 2019-02-03

Snel en betrouwbaar en een vlotte afhandeling van je bestelde product

Reactie van Retinacomplex:
Bedankt voor de positieve review!

Froukje Bonenkamp beoordeelde op 2019-02-01

Sharda Radjkoemar beoordeelde op 2019-01-28

Peter van Loon beoordeelde op 2019-01-28

Nagenoeg altijd een snelle en goede levering

Melissa beoordeelde op 2019-01-22

My daughter has been using for the past 3 years. Sight has remained steady.

Reactie van Retinacomplex:
Thanks for the positive review! I am very happy to read that Retinacomplex works so well for your daughter!

Ineke Kluver beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, zelfs in Sinterklaasweek.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de review, blij te horen dat de bestelling snel geleverd is.

C Witte-Mosselman beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering uitstekende services

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie review! wij waarderen dat zeer!

J van IJsseldijk beoordeelde op 2018-12-01

snelle en betrouwbare producten ook met de bestellingen.

Reactie van Retinacomplex:
Bedankt weer voor de mooie woorden, wordt zeker gewaardeerd!

Arnoldina Pinto beoordeelde op 2018-11-19

snelle reactie op e-mails.
snelle bezorging
accuraat verwerken van bestelling en betaling

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de mooie review! Wij doen ons best, blij te horen dat u tevreden bent!

J van IJsseldijk beoordeelde op 2018-10-31

pr katsman beoordeelde op 2018-10-30

Nico Valk beoordeelde op 2018-10-28

Prettig contact en communicatie. Snelle en accurate levering. Totaal geen problemen. Ben zeer tevreden.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de zeer positieve beoordeling! Dit wordt enorm gewaardeerd!

Halil Ünal beoordeelde op 2018-10-19

Peter van Loon beoordeelde op 2018-10-13

Goed en snel geregeld

Dank u!

Arnaldo Maldonado beoordeelde op 2018-10-12

Meu filho utiliza o retina complex desde o ano de 2008, que foi indicado pela Oftalmologista Dra Juliana Sallum. Desde que ele vem utilizando o retinacomplex o problema da visao dele não vem evoluindo.

Estou muito feliz, com o atendimento, entrega.

Here the English translation:
My son uses the retina complex since the year 2008, which was indicated by ophthalmologist Dra Juliana Sallum. Since he has been using retinacomplex the problem of his vision has not been evolving. I am very happy with the service, delivery.

Thanks for the review, is definitely appreciated! Also good to hear that your son has so much benefit from Retinacomplex.

G.Tanghe beoordeelde op 2018-10-10

Als je besteld, dan krijg je heel snel via de mail bevestiging en wanneer het opgestuurd wordt.
Dat gaat snel en dat is fijn.

Reactie van Retinacomplex:
Dank voor de Review! Wij doen ons best ;-)