Klokgebouw 254

Jan De Vocht beoordeelde op 2018-10-21

Kris De Meulemeester beoordeelde op 2018-10-11

Duidelijke en overzichtelijke website,
Vlotte levering,
Product beantwoordt aan verwachtingen.
Kortom uitstekende service.

Ruben Lammens beoordeelde op 2018-10-10

F Tabeling beoordeelde op 2018-10-04

Vlotte levering. Prijs Kwaliteit verhouding in orde

Pim Heeremans beoordeelde op 2018-10-04

Goede service. Product besteld en, volgens toezegging, op tijd ontvangen. (één opmerking: gisteren ontving ik een mail waarin de order werd bevestigd, terwijl ik het shirt al had ontvangen.)

Op naar de volgende bestelling (staan al in mijn verlanglijst).

Paul Joosen beoordeelde op 2018-10-04

Ruud Krijt beoordeelde op 2018-10-04

Paul beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goede kwaliteit voor zo’n prijs!
1e levering (schirt en broek) duurde langer dan gehoopt (2 weken), maar dat kwam doordat het niet op voorraad was. 2e levering (Jack met lange mouwen) was er binnen 2 dagen. Er zat bij de bestellingen een leuk cadeautje!

Peter Verheijen beoordeelde op 2018-09-08

Duidelijke Website en goede service.

Niels beoordeelde op 2018-09-05

Ik wilde mijn aankoop retourneren maar ze geven geen enkel gehoor. Reageren eenvoudigweg niet op achtergelaten berichten. Nooit meer een aankoop bij deze lieden. Waardeloze zaak.

Guido Uenk beoordeelde op 2018-08-28

peter jong beoordeelde op 2018-08-25

Hoi , ik heb bij jullie twee artikelen besteld , ze waren allebei te klein , ik had al een grotere maat besteld op jullie aanraden , maar toch , daarna terug gestuurd , en later dus de juiste gekregen , prima van jullie kant . ook had ik bij jullie een fleece retro jack besteld , op de foto laten jullie alleen de voorkant zien , niet de achterkant , vond ik jammer , nou stond er op de achterkant nog heel groot een tekst , als ik dat had geweten had ik hem niet besteld.
Met vriendelijke groet , Peter Jong.

Albert Tammenga beoordeelde op 2018-08-15

Alleen de nalevering moet ik nog ontvangen

Ben Dirks beoordeelde op 2018-08-10

Peter Van Drenth beoordeelde op 2018-08-07

Jasper Kop beoordeelde op 2018-08-07

Thijs Dejonckheere beoordeelde op 2018-08-04

Rene van der Graaff beoordeelde op 2018-08-04

Peter Lauwerijssen beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, mooie kwaliteit. Goed gedaan.

Frank van der Weijden beoordeelde op 2018-08-03