Klokgebouw 254
5617AC Eindhoven
0402070751

8,8

Peter Verheijen beoordeelde op 2018-09-08

Duidelijke Website en goede service.

Niels beoordeelde op 2018-09-05

Ik wilde mijn aankoop retourneren maar ze geven geen enkel gehoor. Reageren eenvoudigweg niet op achtergelaten berichten. Nooit meer een aankoop bij deze lieden. Waardeloze zaak.

Guido Uenk beoordeelde op 2018-08-28

peter jong beoordeelde op 2018-08-25

Hoi , ik heb bij jullie twee artikelen besteld , ze waren allebei te klein , ik had al een grotere maat besteld op jullie aanraden , maar toch , daarna terug gestuurd , en later dus de juiste gekregen , prima van jullie kant . ook had ik bij jullie een fleece retro jack besteld , op de foto laten jullie alleen de voorkant zien , niet de achterkant , vond ik jammer , nou stond er op de achterkant nog heel groot een tekst , als ik dat had geweten had ik hem niet besteld.
Met vriendelijke groet , Peter Jong.

Albert Tammenga beoordeelde op 2018-08-15

Alleen de nalevering moet ik nog ontvangen

Ben Dirks beoordeelde op 2018-08-10

Peter Van Drenth beoordeelde op 2018-08-07

Jasper Kop beoordeelde op 2018-08-07

Thijs Dejonckheere beoordeelde op 2018-08-04

Rene van der Graaff beoordeelde op 2018-08-04

Peter Lauwerijssen beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, mooie kwaliteit. Goed gedaan.

Frank van der Weijden beoordeelde op 2018-08-03

Guido Kempen beoordeelde op 2018-08-03

Wim Wauman beoordeelde op 2018-08-03

Wouter van Emst beoordeelde op 2018-08-03

Bart Criel beoordeelde op 2018-08-03

Er is veel begrip voor de opstart. Nochtans waren er twee artikelen besteld. Eén is aangekomen, op het ander wacht ik nog. Er is geen vermelding wanneer ik dit kan verwachten. Er is ook geen tracking mogelijk. Dus ik blijf in het ongewisse. Alvast bedankt om mijn mening te kunnen geven. Hopelijk komt het tweede wielertenue snel binnen.
mvg,
Bart Criel

Jo Van Nevel beoordeelde op 2018-08-03

Supersnelle service!

Frans Janssen beoordeelde op 2018-08-03

Maaike Zwart beoordeelde op 2018-08-03

franky van campenhout beoordeelde op 2018-08-03

snelle levering goede kwaliteit prijs