Klokgebouw 254
0402070751

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Bart van Liempd beoordeelde op 2018-05-22

Tevreden over de bestelmodule op de website. Deel van de levering is vertraagd, dat kan gebeuren maar is jammer omdat ik deze retour wil zenden (uit deel 1 van de levering bleek dat de maat te klein was) en de retourkosten voor mij zijn. Wil ik binnen de termijn van 2 weken retourneren dan betaal ik dus 2x verzendkosten. Daarnaast zou het nog fijn zijn als je het retourformulier digitaal kan invullen alvorens uit te printen. Dat lijkt niet te kunnen. Wel heel fijn dat je direct met de leverancier kan bellen met vragen.

Dennis Combee beoordeelde op 2018-05-22

shirt zoals besteld in goede orde ontvangen.
prima geregeld.
achteraf misschien toch een maatje groter moeten nemen.

Maikel Pannekoek beoordeelde op 2018-05-15

Op dinsdag besteld, volgende dag in huis. Prima product!

Sven beoordeelde op 2018-05-14

Prima op tijd! mooi verpakt

Stijn beoordeelde op 2018-04-30

Zeer tevreden! Super snel.

Dimitri beoordeelde op 2018-04-25

Vorige week heb ik 'RETRO WIELERSHIRT BIC – ORANJE' besteld en ik ben erg tevreden over de kwaliteit over het shirt. Ook was de levering best snel. Misschien ga ik nog eens zo'n shirt bestellen want ze doen me denken aan de goede oude tijd.

Niels beoordeelde op 2018-04-25

Prachtige tenues en snel geleverd.

Lieuwe beoordeelde op 2018-04-25

Goede en snelle communicatie. Mooie outfits, echte eyecatcher. En betaalbaar.

Karel beoordeelde op 2018-04-25

Kwaliteit shirt: goed.
Maat valt wat kleiner uit dan verwacht.
Levering duurde langer dan beloofd (4werkdagen)

Reactie van Retro Wielershirts:
Beste Karel,

Bedankt voor je beoordeling. Zoals je zelf aangeeft klopt het dat je langer hebt moeten wachten dan de beloofde levertijd. De oorzaak hiervan is onze vervoerder geweest. Sommige bestellingen kwamen inderdaad later aan.

We hebben de bezorgingen met de toenmalige vervoerder gestaakt en versturen inmiddels via een ander bedrijf. Hopelijk zal dit in te toekomst niet meer voorkomen.

Team Retro-Wielershirts

Barry beoordeelde op 2018-04-23

Mooie tenuetjes!

Rudi beoordeelde op 2018-04-22

Correcte service ik bestel hier opnieuw.

Henk beoordeelde op 2018-04-19

Netjes en op tijd geleverd en een mooi shirt.

Tobias beoordeelde op 2018-04-14

Heel vriendelijk geholpen per mail toen ik een bestelling terug wilde sturen. Perfecte service

Hendrik beoordeelde op 2018-04-08

De wielershirts zijn aangekomen en zitten goed.
Jullie zijn gelukkig goed bereikbaar en ook hebben jullie er voor gezorgd dat de bestelling snel afgehandeld was.
Op jullie website staan meer mooie shirts en tenues, dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.

Harrie beoordeelde op 2018-04-07

Snelle levering, keurig verpakt, goede kwaliteit shirt.

Steven beoordeelde op 2018-03-24

Ik ga jullie webshop zeker aanraden bij mijn wielerclub. Binnen een week geleverd naar België. Top service!

Wannes beoordeelde op 2018-03-21

Tevreden, de bestelling duurde ongeveer een week.

Johan beoordeelde op 2018-03-21

Mooi artikel snel en probleemloos geleverd. Een aanrader!

Job beoordeelde op 2018-03-20

Goeie kwaliteit shirts.

Jelle beoordeelde op 2018-03-14

Erg tevreden over mijn bestelling :)