Klokgebouw 254
5617AC Eindhoven
0402070751

9,0

M Verhoef beoordeelde op 2019-09-05

Heel goed. Idd de volgende dag al in huis en manlief zeer tevreden.

Theco Kuijtenbrouwer beoordeelde op 2019-09-05

Elke Van Soom beoordeelde op 2019-08-30

Joey Willemsen beoordeelde op 2019-08-28

Klasse afgehandeld. Erg snel, heel betrouwbaar

Lieselot Ghewy beoordeelde op 2019-08-28

Frank Lathouwers beoordeelde op 2019-08-26

Paul Feld beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering en kwaliteit shirt heel goed.

Richard Koetsier beoordeelde op 2019-08-23

Leten Mark beoordeelde op 2019-08-23

super: Ik merk wel even op dat de zelfde maten en merk wel een beetje verschillen t.o.v elkaar.
Het Peugeot truitje paste perfect , het vintage truitje van Faema ook een XXL was iets groter.
Raar....en toch is dit dezelfde maat.

mvg Een sportfanaat

Hans Deschoenmaeker beoordeelde op 2019-08-23

Het enige dat niet echt klopt zijn de maten die aangeven zijn om u maat te bepalen. Ik zit namelijk met een maat te groot maar heb de originele verpakking niet meer om terug te sturen

R Oudshoorn beoordeelde op 2019-08-23

Jaap de Jong beoordeelde op 2019-08-20

Hein Wuite beoordeelde op 2019-08-14

Goede snelle levering, het bestelde shirt is prima naar wens. Puntje van extra aandacht, de maten zijn klein, een XL kan makkelijk XXXL zijn, de kleding zit sowieso strak dus in mijn geval niet 1 maar 2 maten extra

Frank Feyt beoordeelde op 2019-08-14

Zeer ruime keuze en stipte levering.
Ben ontzettend blij met aankoop.

Dirko Van Merkerk beoordeelde op 2019-08-13

Aidan Neirynck beoordeelde op 2019-08-13

Kevin Heinst beoordeelde op 2019-08-13

Mark Hermans beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering!
(mails kunnen in spam filter terecht komen)

Julie Asselbergh beoordeelde op 2019-08-13

Dedde De Vries beoordeelde op 2019-08-13