Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052093

Jennifer de Wagenaar beoordeelde op 2018-12-10

Leuk assortiment en hele snelle verzending

Maartje Beek beoordeelde op 2018-12-08

Super snelle levering en leuke producten!

J. Marsman beoordeelde op 2018-12-06

Super snelle levering

Gast beoordeelde op 2018-11-24

tevreden

Sofie Nicolay beoordeelde op 2018-11-22

Heel tevreden over levering en correcte service!

Els Blom beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, leuk product

A Bakker beoordeelde op 2018-11-14

Snelle levering, spullen netjes verpakt en precies zoals verwacht.

Pascale Frissen-Prop beoordeelde op 2018-11-09

Ik werd gebeld omdat adres niet compleet was. Tijdens gesprek twijfelde ik of ik wel de juiste kleur had gekozen en zonder prblemen kon ik t artikel omruilen voor de kleur die ik eigenlijk wilde hebben. Top. Vriendelijke man gesproken.

Ellen Toepoel beoordeelde op 2018-11-07

Goede service en keurig verpakt

Tineke Buitenhuis beoordeelde op 2018-11-02

Beetje teleurgesteld, de broodtrommel is kleiner dan ik had verwacht

Reactie van Het Retro Warenhuis:
Beste Tineke, jammer dat het niet helemaal naar wens is. Natuurlijk mag het altijd retour. Wil je daarvoor even contact met ons opnemen. Overigens staan de maten van de broodtrommels op de website vermeld, maar ik ben bang dat je dat over het hoofd hebt gezien. Onze excuses als er iets onduidelijk was.

Madelon Vriezen beoordeelde op 2018-10-29

Ik had 2 koffieblikken besteld, maar er bleek er nog maar 1 op voorraad. Dat was nog niet bijgewerkt op de website. Jammer, maar ik kreeg mijn geld vrijwel meteen teruggestort en alsnog 1 leuk retro koffieblik.

S Westveer beoordeelde op 2018-10-25

Willy van den Dungen beoordeelde op 2018-10-18

Spullen besteld en de volgende dag al in huis. Super

Ahc Hotterbeekx beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering, vriendelijke communicatie,proef betrokkenheid, goed product!
Zeer tevreden.

Coen van der Kaaij beoordeelde op 2018-10-17

Beetje teleurgesteld over de maat. Had de mokken groter verwacht. Misschien een idee om op de website de inhoud erbij te plaatsen? Bezorging en kwaliteit zijn uitstekend!

Reactie van Het Retro Warenhuis:
Beste Coen, ik snap je teleurstelling als het iets anders dan je verwacht. Maar op de website staat de inhoud er wel degelijk bij vermeld. In de titel staat "(7cm)"; in de beschrijvende tekst staat "De doorsnede is 7 centimeter, in tegenstelling tot onze meeste andere emaille mokken, die 8 cm in doorsnede zijn."; en in de productspecificaties, iets verder naar beneden staat: "Inhoud: 0,30 liter". Dit staat er juist zo vaak omdat de mok afwijkende maten heeft. Ik ben bang dat je dat over het hoofd hebt gezien. Maar het is ook moeilijk te beoordelen aan de hand van een foto. Juist daarom heb je (wettelijk) recht op retour. Geen probleem! Mail of bel ons even als je daarvan gebruik wilt maken.

Nick Spaans beoordeelde op 2018-10-17

Een website met leuke artikelen. Daarnaast keurige afhandeling van de bestelling! Afspraken worden keurig nagekomen. Dikke pluim.

Anita Havelaar-de Rave beoordeelde op 2018-10-04

Het bestelde artikel ( een metalen reclame bord ) hebben wij kado gegeven aan een vriend van ons. Ik heb het rechtstreeks naar hem laten verzenden en het bord is daar snel en correct aangekomen en het hangt al aan de muur. Op de foto die hij stuurde ziet het er gaaf uit.

Joke Veerman beoordeelde op 2018-10-03

Snelle toezending. Mooi stijlvol product.