Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052093

Anita Havelaar-de Rave beoordeelde op 2018-10-04

Het bestelde artikel ( een metalen reclame bord ) hebben wij kado gegeven aan een vriend van ons. Ik heb het rechtstreeks naar hem laten verzenden en het bord is daar snel en correct aangekomen en het hangt al aan de muur. Op de foto die hij stuurde ziet het er gaaf uit.

Joke Veerman beoordeelde op 2018-10-03

Snelle toezending. Mooi stijlvol product.

Henk Limbeek beoordeelde op 2018-09-30

Ik kan nog niet oordelen over het product omdat het een verjaardagscadeautje is, wat ik wel kan zeggen is dat ik heel tevreden over de bezorging ben! Het product was keurig te volgen.

Hilda Botter beoordeelde op 2018-09-29

Super snel geleverd. Helemaal toppie.

Paul uit Elst beoordeelde op 2018-09-27

Duidelijke site, mooie producten en snelle afhandeling (bij mij volgende dag thuis)...

Mirjam Roos beoordeelde op 2018-09-27

Ik bestelde twee prachtige emaille zeepbakjes en ben er superblij mee! Snel verzonden, goed verpakt en duidelijke communicatie, daar hou ik van :-).

Gast beoordeelde op 2018-09-26

Bestelde product snel ontvangen. Goeie communicatie en info betreffende verzending. Verzendservice via Post.nl dus , top!

karin de vries beoordeelde op 2018-09-19

prima snel en goed

Gast beoordeelde op 2018-09-16

Zeer snelle levering en zeer vriendelijke mensen

Arnold Buma beoordeelde op 2018-09-14

Perfect geregeld !
Mooiie bekers.

Linda Verschut beoordeelde op 2018-09-13

Snel geleverd, goed verpakt.

Huib Burmanje beoordeelde op 2018-09-12

Keurige behandeling,meedenken,perfect geleverd

Liesbeth Roos beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering, prima verpakking. Altijd een beetje spannend om iets breekbaars te bestellen, maar super verpakt!

C de Kok beoordeelde op 2018-08-31

Wij zijn heel tevreden over de producten die zijn geleverd. Het pas helemaal in de stijl van onze nieuwe keuken met retro accenten.
De levering verliep prima.

Gast beoordeelde op 2018-08-30

Snelle verzending, levering en een mooi aanbod aan retro items. Hier zal ik zeker nog eens bestellen! Alleen jammer dat de verzendkosten naar Belgiƫ het duur maken...

Gast beoordeelde op 2018-08-29

Produkt ziet er goed uit.Was goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden.

Nienke beoordeelde op 2018-08-29

Fijne website met leuke producten. Heb een poster besteld van goede kwaliteit voor een prima prijs. Persoonlijke benadering en goede service. Dank!

Willem Swagerman beoordeelde op 2018-08-29

Prima verpakt en snelle levering !

Esther beoordeelde op 2018-08-29

Snelle levering!

ada engelsbel beoordeelde op 2018-08-25

Hij was er heel blij mee