Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052093

D Bril beoordeelde op 2019-02-15

Goedenavond , ik vind vooral de verpakking heel bijzonder omdat het nog opnieuw te gebruiken is voor iets anders .
Wel is het voorwerp echt te groot voor de brievenbus , maar dat is geen probleem .
Succes met het retrowarenhuis ...superleuke dingen .
Vriendelijke groet. Drude Bril .

Miriam Meijer beoordeelde op 2019-02-15

Binnen twee dagen vanuit Nederland bezorgd in Midden-Frankrijk. Echt super snel! Vier hele mooie posters van een uitstekende kwaliteit en ontzettend goed verpakt. Ik ga zeker nog eens bij het Retro Warenhuis bestellen. Aanrader!

Jill Van Meerbeeck beoordeelde op 2019-02-13

Vlotte communicatie, snel geholpen, 1 item te weinig ontvangen en werd snel nagestuurd. Top service, en mooie kwalitatieve produkten! Dankjewel

Gast beoordeelde op 2019-02-10

Simone Nijman beoordeelde op 2019-02-07

Serge Martin beoordeelde op 2019-01-31

Eerste klas product tip top inorde 😉👍

N Ramaker beoordeelde op 2019-01-28

KRIS HAPPAERTS beoordeelde op 2019-01-27

Robin Kroes beoordeelde op 2019-01-23

Top!

R Dodemont beoordeelde op 2019-01-20

Ik wil mijn artikel retour sturen daarvoor moet eerst een mail verstuurd worden.. Helaas krijg ik daar geen reactie op...

Inmiddels een reactie terug gehad.. Dank daarvoor...

Reactie van Het Retro Warenhuis:
Hartelijk dank voor je feedback, dit stellen wij zeer op prijs. Inmiddels heb je een mail van ons ontvangen. Wij kiezer ervoor in het weekend zoveel mogelijk tijd aan ons jonge gezin te besteden. Daarom beantwoorden we in het weekend over het algemeen geen emails. We begrijpen dat deze werk-privébalans ten nadele is van onze klanten en zullen overwegen of we toch in het weekend door zullen werken.

Cees Hoogeveen beoordeelde op 2019-01-20

Mijn bestelling voldeed aan de verwachting, en werd zoals vooraf beloofd prompt binnen de toegezegde levertijd arfgeleverd!

José Koster beoordeelde op 2019-01-18

goede snelle en directe communicatie. Ruilen is geen probleem. leuke zaak!

Cindy Korevaar beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering goede kwaliteit.
Top.

p den otter beoordeelde op 2019-01-12

netjes en snel

Boudewijn Kramer beoordeelde op 2019-01-11

Supersnelle service. Zeer fraaie koffiemokken. Exact wat ik zocht. 😉

Maartje Stil beoordeelde op 2019-01-11

We hebben leuke borden besteld, waren netjes verpakt en de aflevering werd duidelijk verwoord. Prima dus!

Paula Bouwer beoordeelde op 2019-01-09

Leuke artikelen, snel geleverd en alles even mooi verpakt.

Alexander Hegie beoordeelde op 2019-01-05

Prima afhandeling van mijn bestelling, netjes verpakt geleverd volgens afspraak.

Gaby Wirken beoordeelde op 2018-12-22

Snelle service. De mails die we ontvingen om op de hoogte te blijven waar ons pakketje was waren niet standaard. Heel leuk bedacht.

Gast beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering geen gezeur website is duidelijk heel veel keuze zeker een aanrader!