Dalipassage 13
7811DA Emmen

9,9

Marjolein beoordeelde op 2018-02-25

Ik ben verrast door het mooie mes, de uitstekende service en de snelheid waarmee alles is geregeld. Ik kom zeker terug in de toekomst.

Annemarie beoordeelde op 2016-11-25

Snelle levering (via de brievenbus), al 60 jaar trouwe gebruiker van deze messen. In al die jaren pas 3 aardappelschil mesjes recht model versleten. Top product

Gijs de Prins beoordeelde op 2016-11-03

Prachtige (boterham) messen. Prijzig maar ze zijn het waard!
Zeer snelle en correcte levering. Bij aankoop van meerdere stuks is de prijs heel aantrekkelijk.

looman beoordeelde op 2016-06-16

Heerlijke messen, levering volgens afspraak

Linda beoordeelde op 2016-05-05

Duidelijk en makkelijk te bestellen.

Snelle levering en lekker makkelijk door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

phil beoordeelde op 2016-04-21

Uitstekend spul en snelle leverinb

Edwin Kroes beoordeelde op 2016-04-06

Snelle levering (via de brievenbus), dus geen hinderlijk thuisblijven. Messen voldoen uitstekend en slijpstaal doet zijn werk.

bart kooi beoordeelde op 2016-04-05

snelle levering en mooi ingepakt om als cadeau te geven

David beoordeelde op 2016-03-03

Prachtige producten (schilmesje en aanzetstaal), snel geleverd & prima verpakt. Meegestuurde gebruiksinstructies zijn helder. Al met al zeer tevreden!

JS beoordeelde op 2016-03-03

Snelle correcte levering. Blij met mijn aanschaf.

JV beoordeelde op 2016-02-23

Snelle levering, geweldig mes.

Ria beoordeelde op 2015-12-31

Messen van top kwaliteit! Op vakantie een schilmesje gekocht van Robert Herder en meteen verkocht. Wat een fijn mesje! Nu een koksmes aangeschaft en ook dit bevalt prima. Superscherp. Snelle levering. Helemaal tevreden.

M.A. Hagenbeek beoordeelde op 2015-11-12

Begin van dit jaar heb ik voor mijn verjaardag een set Herdermessen gevraagd en gekregen.
Nu, eind van dit jaar, heb ik zelf 2 sets besteld voor mijn 2 dochters. Zelf gebruikte ik al meer dan 25 jaar een Molenaardappelmesje. Die gebruikte ik voor alles, voor vlees, groenten en noem maar op. Nu ik het grote keukenmes erbij heb, kunnen al de oude messen weg. Zo tevreden ben ik over Robert Herdermessen.

anneke postema beoordeelde op 2015-11-11

Na vele jaren gebruik brak mijn herderschil mesje van ouderdom doormidden.
Na gebruik van een ander mesje wist ik het gelijk ,wat miste ik mijn herder.
Nu heb ik een setje besteld wat met 2 dagen al in m'n bestekbak lag.
Vind het Top.Het was goed verpakt en dat de bestelling zo vlug ging

Mevr A.Postema

BS beoordeelde op 2015-10-07

snelle levering en vlijmscherp mes.

G.C.E.Dijkstra beoordeelde op 2015-09-23

Uitstekende kwaliteit , klantvriendelijk en een snelle levering.

Mark beoordeelde op 2015-09-08

Snelle levering en goede afhandeling. Er waren per ongeluk verzendkosten berekend en betaald. Kreeg binnen uur persoonlijk mailtje dat deze werden terug gestort wat ook gebeurde.

bp beoordeelde op 2015-06-13

Prima producten, puike service, pijlsnelle levering.

navis beoordeelde op 2015-05-19

Snelle reactie op email, goede en snelle communicatie over bezorging. Heel prettig. Mooie overzichtelijke website met veel achtergrond informatie en veel keuze. En een prachtig vlijmscherp mes! De Flachsmieder B1.

michel de rijk beoordeelde op 2015-05-18

gekarteld mesje van robert herder ,super om paksoi te oogsten in ons warenhuis