Drukpersstraat 4
1000 Brussel
KvK BE0824212760

9,1

Katharina Verbeeck beoordeelde op 2014-07-28

Ik ben erg tevreden over het werk dat mijn stofzuiger Neato voor mij doet.
Toch twee minpunten: 1. erg veel lawaai en 2. het stof plakt aan de filter, daarom leg ik altijd een papiertje tegen de filter, zo is het bakje gemakkelijker te reinigen en blijft de filter proper. Na melding van dit probleem kreeg ik een nieuwe Neato maar ook die vertoont dezelfde gebreken.

ERIK WYMEERSCH beoordeelde op 2014-07-28

ALLES ok

Marc Baetens beoordeelde op 2014-07-28

Ik heb zo'n robot gekocht en er is maar één beschrijving. Het ding werkt NIET. het toestel slaagt er gewoon niet in in een gewone woonkamer zijn weg te vinden, vindt zijn laadstation niet terug. Het toestel is ook erbarmelijk in het opzuigen. Meestal vinden we nadien meer stof in het huis dan voordien. Tevens is het toestel reeds kapot geweest en heeft het weken geduurd om het terug te krijgen. Enfin, ik hoop iedereen overtuigd te hebben dat het slecht besteed geld is

Hans lambrechts beoordeelde op 2014-07-28

Goede ervaring betreffende garantie

Luc Bourdeaud'hui beoordeelde op 2014-07-28

Bijna 3 jaar geleden kochten wij een neato robotstofzuiger. De technologie is indrukwekkend. Toch is hij 1 maal van de trap gevallen (meer dan een jaar geleden). Bijna 3m lager en het meest indrukwekkende was dat hij tot de dag vandaag nog altijd werkt. Sindsdien gebruik ik de magneetstrip daar het vertrouwen weg is. Ik heb indertijd Robocleaners gekontakteerd daar het binnen de garantieperiode viel en onmiddellijk werd mij een nieuwe aangeboden. Wel een duur toestel.

Kristof beoordeelde op 2014-07-28

Is ondertussen al 3 jaar geleden, maar de 2 robots rijden nog steeds rond. Flexibiliteit i.v.m. levering was super. Nazorg was niet van toepassing.

Robin beoordeelde op 2014-07-28

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle reactie op vragen via mail.

Dirk beoordeelde op 2014-07-28

Zeer goede service naverkoop. De Neato xv-15 doet na 3 jaar nog steeds dagelijks zijn rondje en maakt alles goed schoon.. Geluid fel verminderd na een upgrade van de borstel en software update. Na 2 jaar werden de batterijen vervangen door een nieuwe set . Deze begaf het reeds na 3 maanden maar werd zonder discussie vervangen door Robocleaners. Vragen worden , ook 's avonds , binnen het uur beantwoord. Kortom , ik ben een tevreden klant.

Marina Thomas beoordeelde op 2014-07-28

correcte prijzen, dito producten, degelijke firma

Walter beoordeelde op 2014-07-28

Dweilrobot functioneert niet meer. zelfs na reinigen werkt het niet meer. geen goede aankoop

jose' beoordeelde op 2014-07-28

Zeer tevreden

Nick Balcaen beoordeelde op 2014-07-28

Mijn stofzuigrobot was defect net binnen garantie. Na onderhandelen met RoboCleaners stuur ik het toestel op. Het toestel komt terug met dezelfde problemen ondertussen buiten garantie! Ook al staat er op de herstelbon dat ik 3 maand garantie heb op de herstelling, toch val ik buiten garantie, geen doen aan! Uiteindelijk heb ik het toestel opnieuw mogen opsturen, mogen opdraaien voor de onkosten en heb ik zelfs nog eens alles zelf mogen afhandelen rechtstreeks met hun hersteldienst! Dus dienst na verkoop zeker niet te vreden!!!

Kris beoordeelde op 2014-07-28

Steeds vriendelijk.

mevr. Dirkx beoordeelde op 2014-07-28

Valt eigenlijk wel 'n beetje tegen. De hoeken/kanten worden niet mee gestofzuigd. Je moet echt alle gordijnen/electr. kabels omhoog leggen, of hij raakt erin verstrikt. Je moet ook goed nagaan of je meubels wel 'hoog' genoeg zijn; anders raakt hij er niet onder of rijdt hij zichzelf geregeld vast (zoals bij ons). Wij zetten de stoelen ook op de tafel, anders raakt het onder de tafel niet netjes gestofzuigd. Het vraagt dus telkens enige voorbereiding voor we de Robo Cleaner kunnen gebruiken. Maar als je dat niet erg vindt: super handig apparaat om tussendoor de vloeren netjes te houden. Wekelijks 1 keer grondig stofzuigen met gewone stofzuiger blijft noodzakelijk.

Carine Van Tricht beoordeelde op 2014-07-28

Ik ben al 2 jaar zéér tevreden met ons "Flavie", een Neato , af en toe gebruik ik nog wel de gewone stofzuiger om eens extra in de hoekjes te gaan.

Steven Verstrepen beoordeelde op 2014-07-28

Goede communicatie bij bestelling en garantie.

Bart De Ruysscher beoordeelde op 2014-07-28

Zeer tevreden over de deskundigheid, de snelle service en ook nazorg van RoboCleaners (bij aankoop robotmaaier)

In 2013 de 'grote' stap naar aanschaf van een robotmaaier gezet.

Via Google in contact gekomen met RoboCleaners ... met veel kennis van zaken (en geduld) hebben ze geholpen om mijn keuze voor het meest geschikte toestel (Robomow RS630) te maken... dit aan de hand van een vragenlijst alsook mbv foto's van mijn tuin. Samen met de zeer gunstige prijs (inclusief de professionele installatie, ingraven perimeterdraad) en het feit dat het bedrijf in België aanwezig is, heeft me dit over de streep getrokken om de robot in de webwinkel te kopen.
Nadien snelle levering en installatie. Geen voorschot/voorafbetaling, betaling na installatie.

Toen de robotmaaier na enkele maanden kuren kreeg en niet meer naar behoren functioneerde, heb ik met een bang hart opnieuw contact genomen met RoboCleaners.
Onterechte vrees, even snel als bij het advies/verkoop werd mijn probleem opgenomen en behandeld .. en via het service center van Robomow ook opgelost. RoboCleaners heeft steeds (mee) mijn rechten (en garantie) verdedigd (zo is de ophaling en herstelling kosteloos gebeurd).

Kortom, de Robocleaners service - zowel advies, verkoop als nazorg - is schitterend. Mijn lokale winkel van tuinmachines kan aan deze persoonlijke service een puntje zuigen ;-)

S. Sies beoordeelde op 2014-07-27

Een goede machine,raakt op het laminaat wel eens de weg kwijt maar vind die altijd terug.

Alex Maasland beoordeelde op 2014-07-27

Supersnelle levering, duidelijke communicatie per mail. Efficient en aanbevolen!

sara beoordeelde op 2014-07-26

Goede prijs, goed te bereiken per mail, vriendelijk, goede nazorg, goede garantie, doen moeite voor de klanten