Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

RoboCleaners bvba

Drukpersstraat 4
1000 Brussel
Bezoek alleen op afspraak
00324955474
KvK BE0824212760

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
RoboCleaners bvba

Gemiddelde beoordeling

9,1

96 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

7%

4%

RoboCleaners bvba

Katharina Verbeeck beoordeelde op 2014-07-28

Ik ben erg tevreden over het werk dat mijn stofzuiger Neato voor mij doet.
Toch twee minpunten: 1. erg veel lawaai en 2. het stof plakt aan de filter, daarom leg ik altijd een papiertje tegen de filter, zo is het bakje gemakkelijker te reinigen en blijft de filter proper. Na melding van dit probleem kreeg ik een nieuwe Neato maar ook die vertoont dezelfde gebreken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

ERIK WYMEERSCH beoordeelde op 2014-07-28

ALLES ok

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Marc Baetens beoordeelde op 2014-07-28

Ik heb zo'n robot gekocht en er is maar één beschrijving. Het ding werkt NIET. het toestel slaagt er gewoon niet in in een gewone woonkamer zijn weg te vinden, vindt zijn laadstation niet terug. Het toestel is ook erbarmelijk in het opzuigen. Meestal vinden we nadien meer stof in het huis dan voordien. Tevens is het toestel reeds kapot geweest en heeft het weken geduurd om het terug te krijgen. Enfin, ik hoop iedereen overtuigd te hebben dat het slecht besteed geld is

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Hans lambrechts beoordeelde op 2014-07-28

Goede ervaring betreffende garantie

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Luc Bourdeaud'hui beoordeelde op 2014-07-28

Bijna 3 jaar geleden kochten wij een neato robotstofzuiger. De technologie is indrukwekkend. Toch is hij 1 maal van de trap gevallen (meer dan een jaar geleden). Bijna 3m lager en het meest indrukwekkende was dat hij tot de dag vandaag nog altijd werkt. Sindsdien gebruik ik de magneetstrip daar het vertrouwen weg is. Ik heb indertijd Robocleaners gekontakteerd daar het binnen de garantieperiode viel en onmiddellijk werd mij een nieuwe aangeboden. Wel een duur toestel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Kristof beoordeelde op 2014-07-28

Is ondertussen al 3 jaar geleden, maar de 2 robots rijden nog steeds rond. Flexibiliteit i.v.m. levering was super. Nazorg was niet van toepassing.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Robin beoordeelde op 2014-07-28

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle reactie op vragen via mail.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Dirk beoordeelde op 2014-07-28

Zeer goede service naverkoop. De Neato xv-15 doet na 3 jaar nog steeds dagelijks zijn rondje en maakt alles goed schoon.. Geluid fel verminderd na een upgrade van de borstel en software update. Na 2 jaar werden de batterijen vervangen door een nieuwe set . Deze begaf het reeds na 3 maanden maar werd zonder discussie vervangen door Robocleaners. Vragen worden , ook 's avonds , binnen het uur beantwoord. Kortom , ik ben een tevreden klant.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Marina Thomas beoordeelde op 2014-07-28

correcte prijzen, dito producten, degelijke firma

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Walter beoordeelde op 2014-07-28

Dweilrobot functioneert niet meer. zelfs na reinigen werkt het niet meer. geen goede aankoop

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

jose' beoordeelde op 2014-07-28

Zeer tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Nick Balcaen beoordeelde op 2014-07-28

Mijn stofzuigrobot was defect net binnen garantie. Na onderhandelen met RoboCleaners stuur ik het toestel op. Het toestel komt terug met dezelfde problemen ondertussen buiten garantie! Ook al staat er op de herstelbon dat ik 3 maand garantie heb op de herstelling, toch val ik buiten garantie, geen doen aan! Uiteindelijk heb ik het toestel opnieuw mogen opsturen, mogen opdraaien voor de onkosten en heb ik zelfs nog eens alles zelf mogen afhandelen rechtstreeks met hun hersteldienst! Dus dienst na verkoop zeker niet te vreden!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Kris beoordeelde op 2014-07-28

Steeds vriendelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

mevr. Dirkx beoordeelde op 2014-07-28

Valt eigenlijk wel 'n beetje tegen. De hoeken/kanten worden niet mee gestofzuigd. Je moet echt alle gordijnen/electr. kabels omhoog leggen, of hij raakt erin verstrikt. Je moet ook goed nagaan of je meubels wel 'hoog' genoeg zijn; anders raakt hij er niet onder of rijdt hij zichzelf geregeld vast (zoals bij ons). Wij zetten de stoelen ook op de tafel, anders raakt het onder de tafel niet netjes gestofzuigd. Het vraagt dus telkens enige voorbereiding voor we de Robo Cleaner kunnen gebruiken. Maar als je dat niet erg vindt: super handig apparaat om tussendoor de vloeren netjes te houden. Wekelijks 1 keer grondig stofzuigen met gewone stofzuiger blijft noodzakelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Carine Van Tricht beoordeelde op 2014-07-28

Ik ben al 2 jaar zéér tevreden met ons "Flavie", een Neato , af en toe gebruik ik nog wel de gewone stofzuiger om eens extra in de hoekjes te gaan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Steven Verstrepen beoordeelde op 2014-07-28

Goede communicatie bij bestelling en garantie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Bart De Ruysscher beoordeelde op 2014-07-28

Zeer tevreden over de deskundigheid, de snelle service en ook nazorg van RoboCleaners (bij aankoop robotmaaier)

In 2013 de 'grote' stap naar aanschaf van een robotmaaier gezet.

Via Google in contact gekomen met RoboCleaners ... met veel kennis van zaken (en geduld) hebben ze geholpen om mijn keuze voor het meest geschikte toestel (Robomow RS630) te maken... dit aan de hand van een vragenlijst alsook mbv foto's van mijn tuin. Samen met de zeer gunstige prijs (inclusief de professionele installatie, ingraven perimeterdraad) en het feit dat het bedrijf in België aanwezig is, heeft me dit over de streep getrokken om de robot in de webwinkel te kopen.
Nadien snelle levering en installatie. Geen voorschot/voorafbetaling, betaling na installatie.

Toen de robotmaaier na enkele maanden kuren kreeg en niet meer naar behoren functioneerde, heb ik met een bang hart opnieuw contact genomen met RoboCleaners.
Onterechte vrees, even snel als bij het advies/verkoop werd mijn probleem opgenomen en behandeld .. en via het service center van Robomow ook opgelost. RoboCleaners heeft steeds (mee) mijn rechten (en garantie) verdedigd (zo is de ophaling en herstelling kosteloos gebeurd).

Kortom, de Robocleaners service - zowel advies, verkoop als nazorg - is schitterend. Mijn lokale winkel van tuinmachines kan aan deze persoonlijke service een puntje zuigen ;-)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

S. Sies beoordeelde op 2014-07-27

Een goede machine,raakt op het laminaat wel eens de weg kwijt maar vind die altijd terug.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Alex Maasland beoordeelde op 2014-07-27

Supersnelle levering, duidelijke communicatie per mail. Efficient en aanbevolen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

sara beoordeelde op 2014-07-26

Goede prijs, goed te bereiken per mail, vriendelijk, goede nazorg, goede garantie, doen moeite voor de klanten

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.