RoboCleaners BV/SRL

RoboCleaners BV/SRL

RoboCleaners is een e-commerceshop dat zich focust op de verkoop van hoogtechnologische apparaten.

RoboCleaners wordt geleid door een combinatie van ervaren managers op het vlak van logistiek, marketing, IT en sales. Wij garanderen dat u het beste product krijgt tegen de beste voorwaarden.

Onze bedrijfsvisie kan samengevat worden in de slogan "Commitment to success". Dit betekent dat u als klant of prospect (toekomstige klant) voor ons het belangrijkste bent in alle stappen van het verkoopproces:

Advies bij keuze: wij helpen u het product te selecteren dat beantwoordt aan uw noden of behoeften
De "beste" aankoop: de beste verhouding kwaliteit - prijs
We leveren het product bij u aangetekend thuis
After sales: wij helpen u bij alle problemen die u ervaart met het gekochte product. Wij beschikken eveneens over de nodige onderdelen om uw apparaat te onderhouden. Verder informeren we u regelmatig, via onze nieuwsbrief, over diverse tips, nieuwigheden en acties.

Lidmaatschap per 22-07-2023 stopgezet

9,1

Taal

• Edwin
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Litter Robot kattebak besteld bij dit bedrijf.
    Voeding en voedingskabel ontbraken in de verpakking.
    Contact opgenomen met dhr. demunck van Robocleaners, en hij hou zou dit via de fabrikant in orde laten maken.
    Drie maanden later is er nog steeds niets gebeurt. Ondertussen ben ik zelf maar gaan knutselen om deze aankoop van 500 euro alsnog werkend te krijgen.

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Beste klant, spijtig te vernemen dat U ons pas na 3 maanden laat weten dat U nog wachtende bent op een voeding en een vijs van een voedingskabel. U mag onze helpdesk veel sneller contacteren, want dan hadden we al bijna 3 maanden geleden bij de fabrikant kunnen vragen de zaak na te kijken. We dachten dat U al lang de zaken zou ontvangen gehad hebben. Fabrikant is opnieuw gecontacteerd en ik ben er zeker van dat alles binnen enkele dagen geregeld is. We zijn allemaal mensen. Dus, géén 3 maanden meer wachten om ons te contacteren. De klantendienst is er immers om aanvankelijke vergissingen zsm recht te zetten! Onze excuses alvast, maar aarzel geenziens ons sneller te contacteren. Dan was dit nooit gebeurd! Mvg RoboCleaners

• Lieke C.
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Vriendelijke en fijne service waardoor ik elke keer snel en goed geholpen ben. Bij een probleem wat eigenlijk mijn eigen fout was, maakten ze een uitzondering op de garantievoorwaarden en losten het probleem kosteloos en snel op. Deze webshop is de beste in robots, maar de klantenservice is absoluut van mens tot mens ;)

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Hartelijk dank voor deze zeer mooie review!

• Luc Bautmans
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Uitstekende service en dienst na verkoop.
    Dank zij de bijgevoegde foto's en filmpjes wordt het een koud kunstje om zelf reparaties uit te voeren.
    Robocleaners van harte bedankt.

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Dat doet ons plezier! Dankjewel daarvoor.

• Patrick Ruyssinck
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Zeer goede naservice , hebben mij perfect geholpen voor herstelling aan onze kattenbak litter robot lll . Bedankt Voor de snelle en professionele hulp !
    Nogmaals bedankt aan Steven

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Super bedankt voor dit schouderklopje!

• Bart Voermans
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Verschillende problemen gehad met onze litter Robot. Maar door nou contact met RoboCleaners is het probleem opgelost. Ze gaan door tot er geen problemen meer zijn

Dankjewel!

• Inge van den Bosch
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

De LavvieBot Litter-Robot besteld met daarbij een gratis drinkfontein. Na veel verwarring door DHL berichten over wel en niet aanwezig zijn van het pakket werd inderdaad gisteravond een pakket bezorgd. Echter het was niet de litterrrobot maar de (gratis) drinkfontein. De DHL bezorger had geen ander pakket bij zich voor me. Nu hoop ik maar dat ik niet ruim 1000,00 heb betaald voor een drinkfontein. Als ik bel krijg ik bericht dat nummer niet in gebruik is. Raar dat ik hier wat zenuwachtig van word? Overigens wordt er op de chat wel gereageerd door Steven. Maar het duurt wel erg lang voor ik reactie krijg. Ik vind de gang van zaken en de communicatie niet erg bemoedigend.

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Hallo, niet zenuwachtig van worden aub. De robotica dienen U immers te ontlasten. De Lavviebots zitten verpakt in pakketten buiten standaard formaat waardoor er een speciaal DHL traject dient ingelegd te worden. Zoals U werd gemaild, lijkt er een scanpoort gemist te zijn waardoor de trace niet werkt. Is er morgen nog een probleem, dan sturen we een "tweede" pakket op. We leveren altijd maar soms hebben we niet alles in de hand. Komt er zeker aan! Mvg RoboCleaners

• SAS PAUL MARIAN
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Very good and trustworthy firm ! I highly recomend.

Many thanks!

• Shannen
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Uitstekende service. Ik had een zwart/grijze kattenbak besteld met los een beige trap. Dezelfde dag ontving ik een e-mail met de vraag of ik niet liever een grijze trap erbij wilde. Super fijn, ik had zelf de grijze variant over het hoofd gezien.

Ook toen ik tussen het moment van bestellen en leveren verhuisde was het geen enkel probleem om het adres te wijzigen.

Al met al ben ik erg tevreden en zou ik zeker nogmaals bestellen.

Super fijn dit te horen. Mvg RoboCleaners

• Nancy
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Ik heb op 11/06/2021 een hondenriem en robot stofzuiger bij hun gekocht. Vandaag tijdens het wandelen met mijn hondje is de hondenriem los geschoten en rolt hij niet meer terug in het handvat. Jammer dat een hondenriem van 74€ (heb hem gelukkig in sale gekocht voor 44,50€) al stuk gaat op minder dan 1 jaar tijd en mijn veel goedkopere flexi leiband al bijna 4 jaar meegaat en er nog niets aan scheelt!!!

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Beste, zoals meegedeeld is de hondenriem geen electronica. We kunnen ook niet achterhalen waarom de leiband stuk is gegaan. Vergelijk het met een mantel die gesheurd is na één jaar of waarvan de ritssluiting niet meer werkt. Mvg RoboCleaners

• eddy
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

defect aan robotstofzuiger we kregen meteen een nieuwe opgestuurd perfecte service

dankjewel

• Natanya
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Al lang klant, wordt bij bestellingen steevast door Steven geholpen. Erg fijne medewerker/bedrijf. Snelle communicatie. En zorgvuldige hulp bij storing!

Groet Natanya

Hartelijk dank. Zo'n review maakt ons geweldig blij. Mvg RoboCleaners

• Ed
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Heel goede service. Als je een vraag hebt, krijg je direct antwoord. Mijn robot blijkt onherstelbaar. Ik krijg de toezegging dat ik mijn geld terugkrijg. De volgende dag staat het geld al op mijn rekening. Waar vind je nog zo'n bedrijf?

Hartelijk dank!

• Danny
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Al bijna vier jaren zeer tevreden klant uit NL hier. Begon met aanschaf van de Litter Robot 3. Tussendoor veel bijproducten bij hen aangeschaft. Maar ook onderdelen ter vervanging en reparatie. Top allemaal!! Vriendelijke support!! Zelfs savonds laat antwoord op een mailtje. Ik ben fan, en zal blijven aanschaffen bij hen 👍🏻👍🏻

Hartelijk dank!

• Huon Nico
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Een van de goedkoopste , super service , zeer snel antwoord op vragen zelfs na 21u , garantiegeval gehad dat binnen de kortste keren opgelost was. Topshop!

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Hartelijk dank! Dit motiveert ons om zo verder te doen!

• samira
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Zeer goede service, snelle levering, aangename en vriendelijke mensen die voldoende uitleg geven.

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Hartelijk dank met deze mooie review!

• Joeri

Goede service!
    Wij hebben moeten beroep doen op de garantie (kan gebeuren).
    Maar deze was snel in orde zonder poespas. Top!

Dankjewel Joeri!

• MD
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Firma heeft zeer slechte service, bij leveren van toestel was dit reeds kapot, dit werd opgelost door jullie maar 1 jaar later was het terug kapot .. misschien toch niet zo een goede reparatie ? ook ging het toestel terug kapot op 1 jaar tijd op 2 andere onderdelen. (Batterij en gsm module) ook deze werden vervangen maar ook deze gingen terug kapot na enkele weken.

Alsook dreigt deze firma met een rechtzaak omdat ik hun slechte service aankaart.

Ik raad iedereen dan ook zeker aan om geen zaken te doen met deze firma.

Antwoord van RoboCleaners BV/SRL

Wij geven geen verder commentaar meer over frustraties die weinig met de aankoop van robotmaaier te maken. Hopelijk ziet U de zon terug door de wolken verschijnen in de nabije toekomst. Wij hopen dit alvast voor U en wensen U alle succes in de toekomst. Mvg RoboCleaners

• Bart
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

De Eufy was kapot. Robovac heeft prima service verleend bij het laten nakijken (en toesturen van een nieuwe door de fabrikant). Prima service!

• Laurens
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Had een probleem met met mijn Litter Robot nadat de garantie van 24 maanden vervallen was. Gelukkig was Robocleaners erg behulpzaam en wist waar het probleem zat. Ze bezorgden mij de benodigde onderdelen en instructies zodat ik het probleem zelf heb kunnen oplossen. 5 sterren!

• Dirk
    Review voor RoboCleaners BV/SRL

Wel ik heb echt gesukkeld met mijn robotmaaier en ze hebben alles op alles gezet om eigenlijk via fabrikant uiteindelijk een nieuwe in de plaats te vragen waarvoor al mijn respect en positieve beoordeling! Doe zo verder!