Drukpersstraat 4
1000 Brussel
KvK BE0824212760

8,6

W Dekkers beoordeelde op 2018-05-09

Duidelijke website. Bestellen in het buitenland altijd spannend. Maar door duidelijke verzendinformatie heb je toch vertrouwen

Bedankt.

Joeri Vandamme beoordeelde op 2018-05-09

Ik heb zaterdag besteld en heb vandaag woensdag het produkt nog niet in huis. Doch na mailtje blijkt dit enkel aan bpost te liggen.
Kreeg bonnen het halfuur reactie terug van robocleaners. Super!!!

Bedankt.

GEORGES DE BACKER beoordeelde op 2018-05-08

De bestelling verliep zeer vlot en na enkele uren was het al in het leveringsdepot toegekomen;
Daar is het gisteren vertrokken rond 18u23;
Wij wachten nu op de levering thuis.

Jfm Kooijman beoordeelde op 2018-05-04

Vragen werden zelfs zaterdag avond beantwoord.
Is zeer netjes binnengekomen vandaag. Nog niet uitgeprobeert.

Jaap Mallekoote beoordeelde op 2018-05-03

Wat later geleverd dan verwacht maar verder in orde.

annemie kempenaers beoordeelde op 2018-05-02

Stipte levering; fijn gevoel!

alain bastiaens beoordeelde op 2018-04-30

Code robot ontbreekt, jekan niemand bellen

Mark beoordeelde op 2018-04-29

Zeer goede service. Zowel in het weekend als 's avonds wordt er snel gereageerd op vragen. Daarnaast is Steven van de klantenservice erg vriendelijk.

Ga zo door!

J Bakker beoordeelde op 2018-04-28

Uiteindelijk tevreden de levering was niet vandaag besteld morgen in huis. Maar na een mail van mij bleek dat hij direct dezelfde dag was afgevoerd bij bpost. Voor de verdere afhandeling niks dan lof.

Guy Vanderstricht beoordeelde op 2018-04-28

Pakket nog NIET geleverd
Al vijf dagen besteld !!!
Het is nogthans een klein pakket en de verzendingskosten zijn relatief hoog

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste Guy, een aangetekende zending tegen minder dan 8,5 euro kan je ons inziens nergens vinden. Het is inderdaad zo dat op een bestelling van rond de 20,00 euro dit veel geld is, maar persoonlijk heeft dit meer met de inhoud van de bestelling dan met de verzendkost te maken. De track and trace van de maaimesjes is evenwel actief en overmorgen (vandaag is het weekend) zal de levering zeker plaats vinden. Mvg, RoboCleaners Customer Service

Steven Vandevyver beoordeelde op 2018-04-27

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Suzanne Schaffer beoordeelde op 2018-04-27

Robot was kapot gegaan. Erg goed opgelost en er is een nieuwe robot onderweg! Hartelijk dank voor deze geweldige, snelle service!

Sven Hoornaert beoordeelde op 2018-04-25

Probleempje met b-post dat onmiddellijk uitgeklaard werd door Robocleaners...super service

Rohnny Swennen beoordeelde op 2018-04-25

Zeer correcte afhandeling en snelle respons

M Belkheir beoordeelde op 2018-04-24

Heb na 48 u nog niks ontvangen is nog niet eens verzonden produkt was op voorraad.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste, uw machine is reeds onderweg. Trace wordt vannacht automatisch toegstuurd door onze logistieke provider. Groeten, Steven

Walter Kliemert beoordeelde op 2018-04-23

Na een week nog steeds niets ontvangen. De track en trac&trace code werkt ook niet. Krijg wel telkens correct en snel antwoord en de melding dat het de volgende dag wordt afgeleverd maar helaas.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Geachte Heer, de waarheid gebiedt te vertellen dat Uw bestelling wel opgestuurd is en onderweg. Helaas zit Uw pakje geblokkeerd in het internationaal postsorteercentrum te Nederland. De track en trace werkt wel, hetgeen U ook in Uw e-mail naar ons toe bevestigde. Kortom, we zitten met een tijdelijk probleem bij de logistieke partner in het sorteercentrum. Zoals gesteld, zal U een verklaring van BPost Belgiƫ ontvangen waarin U "voor echt en waar" verklaart dat U het pakket niet ontvangen heeft tesamen met een copij van Uw identiteitskaart. Zodra U ons deze verklaring bezorgt, betalen we U onmiddellijk terug. Het pakket zit "vast" in het postsorteercentrum, maar is wel degelijk onderweg. Wij betreuren ook dat U nog niet van uw bestelling kon genieten en zullen de zaak zeer correct tegenover Uzelf afhandelen. Daar kunt U van op aan. Wij zelf kunnen ons evenwel niet in de plaats stellen van internationale koeriersbedrijven, hetgeen niet betekent dat we niet maximaal trachten Uw pakket gedeblokkeerd te krijgen en/of Uw aankoopbedrag terugbetalen. We hebben U dit ook gemaild. Mvg, RoboCleaners Customer Service

Christophe Deman beoordeelde op 2018-04-23

Snel geleverd, snel en goed geïnstalleerd, nu genieten.

Marleen De Coninck beoordeelde op 2018-04-20

Zeer tevreden met jullie service en duidelijke website we zeggen dit zeker door :D

Nico beoordeelde op 2018-04-20

Very fast service. No complaints!

Philipp Nicolai beoordeelde op 2018-04-19

Heb zondag besteld. Moest twee dagen thuis wachten zonder iets te ontvangen ondanks track and trace. Pakje wordt dan toch opnieuw geleverd. Niemand wist waar de eerste levering was. Resultaat: nog een dag wachten.
Er werd wel zeer snel gereageerd op mijn emails.