Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

RoboCleaners bvba

Drukpersstraat 4
1000 Brussel
Bezoek alleen op afspraak
00324955474
KvK BE0824212760

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
RoboCleaners bvba

Gemiddelde beoordeling

8,8

196 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

6%

7%

RoboCleaners bvba

sonia beoordeelde op 2018-03-17

Zeer tevreden, onmiddellijk geleverd en doet hetgeen ik er van verwachtte

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Ivan Lecoutre beoordeelde op 2018-03-17

Heel kort alles ok
Bestellen, leveren, betalen,en zeker de producten

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Lia de SMIT beoordeelde op 2018-03-12

De sevice is uitstekend, alleen ben ik benieuwd wanneerhet pakket binnenkomt (de robotstofzuiger) hij is vandaag nog steeds bij de bpost voor te verzenden sinds vrydagj om17uur 7 met vriendelijke groet mevr de smit eduard flipsepad 23 4491 gs wissenkerke


Reactie van RoboCleaners bvba:
Pakket is vandaag verstuurd. De trace is vannacht actief. Pakket wordt, zoals steeds, aangetekend en verzekerd geleverd. Veel genot. Pakket komt er weldra aan.
RoboCleaners bvba

Bob Borghart beoordeelde op 2018-03-11

Wel betaald, na 3 dagen nog niks bezorgd gekrege,. Geen update wanneer wordt geleverd, maar wel een mail waarin wordt gevraagd naar mijn ervaring?

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van RoboCleaners bvba:
Dag Bob, de e-mails worden automatisch door WebwinkelKeur verstuurd. In het weekend werken onze logistieke partners niet. Morgen krijgt U van ons de GLS verzendingstrace. Mogen we U vragen de beoordeling aan te passen als U het produkt daadwerkelijk ontvangen heeft aub. Onze excuses, maar we hebben zelf géén vat op deze automatische e-mails. Mvg, Customer Service RoboCleaners
RoboCleaners bvba

Wouter beoordeelde op 2018-03-08

Snel en correcte prijzen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van RoboCleaners bvba:
Dank je!
RoboCleaners bvba

A.J.M. Bels beoordeelde op 2018-03-04

Niks ontvangen, Maken reclame van "voor 10.00 besteld de volgende dag geleverd" Nou, niets dus!!!!
Donderdag morgen besteld en nu nog steeds niks binnen, waardeloos bedrijf !!!!!!!!!

En dan als klapstuk een korting aanbieden op een artikel wat je net gekocht en betaald hebt!! Denken ze daar dat ik iedere week een stofzuiger koop of is de kwaliteit zo SLECHT !!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste klant, bedankt voor Uw reactie.
Toch wou ik U volgende zaken meegeven:
- in België was er de afgelopen week een stakingsactie van de openbare diensten (incl. BPost) waardoor we geopteerd hebben om Uw artikel via een ander koeriersbedrijf te laten leveren. Door de staking was het onmogelijk voor onze medewerkers om alle pakketten met vertraging op te volgen. Morgen bezorgen we U de trace.
- Wij moedigen inderdaad onze klanten aan om een reactie te geven en belonen hen met een korting bij de "volgende" aankoop. De korting is niet alleen voor robotstofzuigers maar voor alle type robotica. Onze prijszetting is op zich al zeer scherp en correct, maar klantentrouw (vervolgaankopen) belonen wij.

Het spijt ons dan ook ten zeerste dat U zo over ons denkt. Wij beschouwen U nog steeds waardevol!

Mvg,
Customer Service RoboCleaners
RoboCleaners bvba

Wouter beoordeelde op 2018-03-02

Begin januari een Neato robotstofzuiger besteld, die heeft nooit volledig gewerkt en was na een paar weken kapot. Kan gebeuren, daar is de service voor toch?

Service Robocleaners gecontacteerd die ook Neato inschakelden, maar na meer dan 2 weken en na verschillende mails nog geen schot in de zaak: geen omruiling, geen herstelling, niets. Per mail wel de garantie van Robocleaners "dat het absoluut goed komt", meer niet.
Telefoonnummer gebeld op de website, maar die mevrouw aan de lijn werkt niet voor Robocleaners, heeft geen toegang tot orders en herstellingen en geeft je het standaardantwoord: mailtje sturen. Best dan geen telefoonnummer vermelden, want dit is echt klanten afschepen.
Tagline van Robocleaners "Commitment to success". Voorlopig stevent het bij mij af op failure...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste klant,

De after sales van Neato Robotics gebeurt gecentraliseerd. Dit werd zo bepaald door de fabrikant. Wij hebben alle informatie mbt de herstelling van Uw artikel doorgespeeld aan de fabrikant en volgen de zaak mee op. Echter, gaan over een herstelling van een artikel enkele dagen tot soms 2 à 3 weken overeen. In uw geval was er ook nog een miscommunicatie tussen de helpdesk van de het reparatiecentrum en Uzelf. Zoals U reeds meermaals werd gemaild, volgen wij de zaak mee op. De situatie verandert evenwel niet van minuut tot minuut. Herstellingen vragen toch een beetje geduld. We doen ons uiterste best, maar we kunnen niet het werk van het reparatiecentrum van de fabrikant overnemen. We houden U op de hoogte en volgen de zaak mee op. Mvg, Customer Service RoboCleaner
RoboCleaners bvba

André Groeneveld beoordeelde op 2018-02-25

Snelle en correcte afhandeling. Geen opmerkingen. Wel apart dat de stofzuiger zonder extra doos verstuurd wordt zodat de bezorger precies weet wat hij afgeeft.

RoboCleaners bvba

Geert Vandemaele beoordeelde op 2018-02-25

Heel tevreden ook de poezen tevreden en proper en geen werk meer om kattenbak uit te kuisen ook de poezen altijd propere bak om hun behoeften in te doen

RoboCleaners bvba

Maio Kooistra beoordeelde op 2018-02-23

laagste prijs , snel geleverd en de samsung robot stofzuiger is ook nog een fantastisch apparaat , wat wil een mens nog meer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Wesley Lemmens beoordeelde op 2018-02-20

Laagste prijs en snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Marieken Cels beoordeelde op 2018-02-19

Ik kreeg bericht dat mijn bestelling verzonden was en een paar dagen later het bericht dat het toestel totaal vernield was en niet meer toegezonden kon worden.


Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste, wanneer de machine is beschadigd kunnen we deze ook niet naar de klant toesturen. Levering was daarenboven ook tegen rembours, waardoor we dus zelf een produktderving hebben. De "prospect" heeft dus ook niets betaald.
RoboCleaners bvba

Sylvain Doclo beoordeelde op 2018-02-18

Goede opvolging behalve bpost, 2 dagen. Moeilijk aanvaardbaar.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Walter Caremans beoordeelde op 2018-02-17

Dinsdag nm besteld en donderdag morgen geleverd. het was een dagaanbieding en na 2 dagen zijn we uiterst tevreden over onze Samsung robotstofzuiger0

RoboCleaners bvba

Antoin Hoogstad beoordeelde op 2018-02-16

Ik heb het product om 22.00 besteld en kreeg zelfs meteen antwoord op mijn vraag neergezet in het opmerkingen veld. Product goed afgeleverd in de gestelde termijn van 2 dagen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

piotr litwin beoordeelde op 2018-02-16

ze verkopen goederen die ze niet hebben

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste Piotr, wij verkopen enkel toestellen die we hebben. U had de laatste machine en deze is beschadigd. We hebben u direct terugbetaald met de nodige uitleg.
RoboCleaners bvba

Elly Rademakers beoordeelde op 2018-02-15

Snelle levering vanuit Belgie naar Nederland !
Een minpunt: bij de R95 MKii zit een zeer uitgebreide handleiding in vele talen maar niet in Nederlands, héél jammer.....

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Brunetje beoordeelde op 2018-02-10

Een ramenwas robot besteld op woensdag en vrijdag al thuisbezorgd (vanuit Belgie!). Snel antwoord op mijn vragen. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Koen Verbruggen beoordeelde op 2018-02-08

Beste klant, in het magazijn is er inderdaad iets misgelopen bij de behandeling van Uw bestelling. Dit was niet onmiddellijk af te leiden uit onze automatische software checks omdat om een onverklaarbare wijze de "landencode" was gewijzigd.
We zijn nu eenmaal mensen en maken af en toe ook een fout. Blij dat we de zaak toch snel hebben kunnen rechtzetten zodat U alsnog van U aankoop ten volle kan genieten. Uw bemerking inzake pro-activiteit naar klanten nemen we ten harte!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
RoboCleaners bvba

Mike Zuiderduin beoordeelde op 2018-02-08

Kortgeleden 2 dezelfde robotstofzuigers besteld. Bij levering maar één ontvangen. Hiervoor zelf moeten navragen wat er met de tweede is gebeurd. Het nederlandse telefoonnummer gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat ze niet in het ordersysteem kon (wat naar mijn idee dan nogal vreemd is want daar bellen de meeste mensen voor). Ook een WhatsApp nummer gevonden en de persoon die daarachter zit heeft netjes gereageerd. Echter krijg ik achteraf de indruk dat de stofzuiger niet op voorraad meer was en ik eigenlijk gewoon moest wachten tot die er weer was. Ik verwacht meer communicatie vanaf magazijn over wat er mis was gegaan.
Producten uiteindelijk wel netjes ontvangen en dat maakt het dat het nog het een matige beoordeling is geworden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.