Drukpersstraat 4
1000 Brussel
KvK BE0824212760

8,6

Sven Hoornaert beoordeelde op 2018-04-25

Probleempje met b-post dat onmiddellijk uitgeklaard werd door Robocleaners...super service

Rohnny Swennen beoordeelde op 2018-04-25

Zeer correcte afhandeling en snelle respons

M Belkheir beoordeelde op 2018-04-24

Heb na 48 u nog niks ontvangen is nog niet eens verzonden produkt was op voorraad.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste, uw machine is reeds onderweg. Trace wordt vannacht automatisch toegstuurd door onze logistieke provider. Groeten, Steven

Walter Kliemert beoordeelde op 2018-04-23

Na een week nog steeds niets ontvangen. De track en trac&trace code werkt ook niet. Krijg wel telkens correct en snel antwoord en de melding dat het de volgende dag wordt afgeleverd maar helaas.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Geachte Heer, de waarheid gebiedt te vertellen dat Uw bestelling wel opgestuurd is en onderweg. Helaas zit Uw pakje geblokkeerd in het internationaal postsorteercentrum te Nederland. De track en trace werkt wel, hetgeen U ook in Uw e-mail naar ons toe bevestigde. Kortom, we zitten met een tijdelijk probleem bij de logistieke partner in het sorteercentrum. Zoals gesteld, zal U een verklaring van BPost Belgiƫ ontvangen waarin U "voor echt en waar" verklaart dat U het pakket niet ontvangen heeft tesamen met een copij van Uw identiteitskaart. Zodra U ons deze verklaring bezorgt, betalen we U onmiddellijk terug. Het pakket zit "vast" in het postsorteercentrum, maar is wel degelijk onderweg. Wij betreuren ook dat U nog niet van uw bestelling kon genieten en zullen de zaak zeer correct tegenover Uzelf afhandelen. Daar kunt U van op aan. Wij zelf kunnen ons evenwel niet in de plaats stellen van internationale koeriersbedrijven, hetgeen niet betekent dat we niet maximaal trachten Uw pakket gedeblokkeerd te krijgen en/of Uw aankoopbedrag terugbetalen. We hebben U dit ook gemaild. Mvg, RoboCleaners Customer Service

Christophe Deman beoordeelde op 2018-04-23

Snel geleverd, snel en goed geïnstalleerd, nu genieten.

Marleen De Coninck beoordeelde op 2018-04-20

Zeer tevreden met jullie service en duidelijke website we zeggen dit zeker door :D

Nico beoordeelde op 2018-04-20

Very fast service. No complaints!

Philipp Nicolai beoordeelde op 2018-04-19

Heb zondag besteld. Moest twee dagen thuis wachten zonder iets te ontvangen ondanks track and trace. Pakje wordt dan toch opnieuw geleverd. Niemand wist waar de eerste levering was. Resultaat: nog een dag wachten.
Er werd wel zeer snel gereageerd op mijn emails.

Tommy Van Overmeeren beoordeelde op 2018-04-18

was goed. zat alleen factuur in voor andere persoon.

Jeff van Meurs beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering & goedkoopste van het web

Marie-Louise Luyten beoordeelde op 2018-04-15

Sorry maar ik kan nog geen beoordeling geven, heb nog niets ontvangen.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Dag Marie-Louise, toestel (Hobot) is voorhanden. De gele set doekjes als accessoire is in backorder, want is verkeerd geleverd. Hierop wachten we nog. Komt er dus aan. Zoniet mag u steeds aangeven te cancellen.

Koenraad Rombaut beoordeelde op 2018-04-14

Levering en installatie van de grasmaaierrobot Robomow niet supervlot, maar OK.
Helaas heel veel problemen gehad met de Robomow, een defect dat een heel maaiseizoen aangesleept heeft. Robocleaners is pas druk beginnen uitoefenen als verkoper op de hersteller na meermaals aandringen, de hersteller heeft het defect echter niet deftig kunnen oplossen. Geen compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de Robomow gedurende een heel seizoen.
Robocleaners weigert bepaalde defecten (bv. roestvorming) op te lossen.
Wel vrij snelle en duidelijke communicatie van Robocleaners.
Recente herstellingen blijken alweer niet effectief

Reactie van RoboCleaners bvba:
Geachte Heer, zoals U werd meegedeeld vallen gebroken plastic clips en roestvorming op vijsjes niet onder gratis fabrieksgarantie aangezien zij afhankelijk zijn van het gebruik en onderhoud van het toestel. Een fabrieksgarantie dient niet om het toestel op de laatste dagen ervan gratis te herstellen tot een gloednieuw produkt. Kortom, dit draait om wat er onder fabrieksgarantie valt of niet. Een garantie is er niet om na 24 of 36 maanden (afhankelijk van merk en model) een toestel in nieuwe staat te claimen. Dit is niet het geval bij een wagen, maar ook niet bij een grasrobot. We zijn evenwel blij dat U bij ons blijft accessoires aankopen en we hopen alsnog uw vertrouwen te kunnen blijven genieten voor verdere aankopen. In dit geval konden we U niet meer gratis dienstverlening aanbieden.

Paul Van den Wyngaert beoordeelde op 2018-04-14

Alles correct verlopen, aan een scherpe prijs ;-)

Vincent Bougeatre beoordeelde op 2018-04-13

Tot op heden is mijn bestelling nog steeds niet toegekomen. Ondertussen heb ik reeds 2 track en trace codes van 2 verschillende transportfirma's. Het pakket gaat met een slakkengangetje vooruit startend uit Oosterrijk ? Doet enkele tussenstoppen in Duitsland ? En hopelijk geraakt deze ooit wel in België en wordt deze bij mij afgeleverd. Dus het apparaat/product was allesbehalve op voorraard zoals vermeldt op de site.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste Vincent, het toestel komt rechtstreeks vanuit het EU magazijn. Dit weekend zijn er omv de promotie zoveel RC304u Robomows verkocht tegen een prijs die meer dan 90 euro goedkoper is dan elders. Onze eigen voorraad (>30 stuks) in Boormeerbeek was spijtig genoeg op een bepaald moment op. Dus dropshippen wij uit onze consignatievoorraad bij de fabrikant. U zal de machine tegen een fractie van de prijs hebben van elders. Indien u niet wil wachten, kan u steeds annuleren. WIj betalen binnen het uur terug. Groeten, Steven

JIMMY Van den broeck beoordeelde op 2018-04-12

Goede en snelle gelevert

Dag Philip,
De transporteur had een probleem met je adres. Het enige alternatief is dus een "nieuwe" machine opsturen omdat het originele label (en trace) corrupt is. Komt er dus aan. Groeten, Steven

Harry Palstra beoordeelde op 2018-04-12

Snelle levering. Voor een gunstige prijs.

Jan Hensen beoordeelde op 2018-04-08

Snelle reactie op vragen. Bestelling snel geleverd.

Claudio Meyers beoordeelde op 2018-04-05

Goede prijs-kwaliteit met goede en snelle levering en bijkomend stipte opvolging. Alles online te volgen via de mailbox.

Willy Pitz beoordeelde op 2018-04-05

Na vele weken zoeken was robocleaner veruit de goedkoopste leverancier voor mijn worx robotmaaier.
Dan maar besteld en onmiddellijke reactie vanwege deze leverancier met de planning van GLS voor levering.
De informatie van deze bestelde worx kon ik vanuit de opslagplaats in Oostenrijk tot aflevering op de minuut volgen. Gaf mij volle vertrouwen. Bravo

M de Jager beoordeelde op 2018-04-05

Goede prijs, snelle levering naar Nederland ( 2 dagen ) .
Ik had nog een vraag die werd super snel en zeer vriendelijk beantwoord.

Kortom aanrader!