Drukpersstraat 4

9,0

Kris beoordeelde op 2014-07-28

Steeds vriendelijk.

mevr. Dirkx beoordeelde op 2014-07-28

Valt eigenlijk wel 'n beetje tegen. De hoeken/kanten worden niet mee gestofzuigd. Je moet echt alle gordijnen/electr. kabels omhoog leggen, of hij raakt erin verstrikt. Je moet ook goed nagaan of je meubels wel 'hoog' genoeg zijn; anders raakt hij er niet onder of rijdt hij zichzelf geregeld vast (zoals bij ons). Wij zetten de stoelen ook op de tafel, anders raakt het onder de tafel niet netjes gestofzuigd. Het vraagt dus telkens enige voorbereiding voor we de Robo Cleaner kunnen gebruiken. Maar als je dat niet erg vindt: super handig apparaat om tussendoor de vloeren netjes te houden. Wekelijks 1 keer grondig stofzuigen met gewone stofzuiger blijft noodzakelijk.

Carine Van Tricht beoordeelde op 2014-07-28

Ik ben al 2 jaar zéér tevreden met ons "Flavie", een Neato , af en toe gebruik ik nog wel de gewone stofzuiger om eens extra in de hoekjes te gaan.

Steven Verstrepen beoordeelde op 2014-07-28

Goede communicatie bij bestelling en garantie.

Bart De Ruysscher beoordeelde op 2014-07-28

Zeer tevreden over de deskundigheid, de snelle service en ook nazorg van RoboCleaners (bij aankoop robotmaaier)

In 2013 de 'grote' stap naar aanschaf van een robotmaaier gezet.

Via Google in contact gekomen met RoboCleaners ... met veel kennis van zaken (en geduld) hebben ze geholpen om mijn keuze voor het meest geschikte toestel (Robomow RS630) te maken... dit aan de hand van een vragenlijst alsook mbv foto's van mijn tuin. Samen met de zeer gunstige prijs (inclusief de professionele installatie, ingraven perimeterdraad) en het feit dat het bedrijf in België aanwezig is, heeft me dit over de streep getrokken om de robot in de webwinkel te kopen.
Nadien snelle levering en installatie. Geen voorschot/voorafbetaling, betaling na installatie.

Toen de robotmaaier na enkele maanden kuren kreeg en niet meer naar behoren functioneerde, heb ik met een bang hart opnieuw contact genomen met RoboCleaners.
Onterechte vrees, even snel als bij het advies/verkoop werd mijn probleem opgenomen en behandeld .. en via het service center van Robomow ook opgelost. RoboCleaners heeft steeds (mee) mijn rechten (en garantie) verdedigd (zo is de ophaling en herstelling kosteloos gebeurd).

Kortom, de Robocleaners service - zowel advies, verkoop als nazorg - is schitterend. Mijn lokale winkel van tuinmachines kan aan deze persoonlijke service een puntje zuigen ;-)

S. Sies beoordeelde op 2014-07-27

Een goede machine,raakt op het laminaat wel eens de weg kwijt maar vind die altijd terug.

Alex Maasland beoordeelde op 2014-07-27

Supersnelle levering, duidelijke communicatie per mail. Efficient en aanbevolen!

sara beoordeelde op 2014-07-26

Goede prijs, goed te bereiken per mail, vriendelijk, goede nazorg, goede garantie, doen moeite voor de klanten

Peter beoordeelde op 2014-07-26

Levering maairobot was zeer correct.
Na twee weken elektronisch defect. Robot werd gratis opgehaald en een week later terugbezorgd. Emails werden onmiddellijk beantwoord.

Ivan beoordeelde op 2014-07-26

Snelle levering van een degelijk product...liet dit gebeuren onder rembours.
Nazorg en garantie kan ik niet over oordelen daar ik hier tot op heden geen beroep op moest doen.

Eugen beoordeelde op 2014-07-26

Goed

Alice beoordeelde op 2014-07-26

Eén mailtje met een vraag sturen en dezelfde dag telefonisch het antwoord krijgen. De volgende dag nog een e-mail of alles naar wens afgehandeld was. Snelle levering, super product, geweldige service!

C. beoordeelde op 2014-07-26

Goede aanbieding, combi van robotmaaier en stofzuigrobot. Deze laatste gaf helaas steeds problemen.
Dankzij goede nazorg (zelfs op zondag en s' avonds krijg je antwoord en suggesties om de storing op te lossen) , nieuwe accu's enz. gehad, een vervolgens tot 2x toe een nieuw exemplaar. 3 maal is scheepsrecht, deze doet het nu goed. Pech met het apparaat, maar prima garantie en afhandeling.
Enige nadeel was het terugsturen van de niet goed functionerende stofzuigrobots. Het verzendadres bevindt zich in België en daarom vrij hoge kosten voor het terugsturen van het pakket.

michael joffer beoordeelde op 2014-07-25

snelle levering, goede service en makkelijk bereikbaar, ik ben zeer tevreden.

robert beoordeelde op 2014-07-25

na de geplaatste bestelling en betaling was het stil.een aantal dagen later een mail gestuurd wanneer de levering ging plaatsvinden, hierop werd gereageerd dat er direct actie werd genomen. na een paar dagen ontving ik mijn bestelling.

Kurt Poels beoordeelde op 2014-07-25

Zeer goede service na verkoop.
Een beetje spijtig dat batterijen van een apparaat van 500€ maar 6 maand garantie meekrijgen.
Verder is alles zeer correct verlopen.
De stofzuiger werkt ondertussen nog perfect.
Firma is zeker een aanrader.

Carlo beoordeelde op 2014-07-25

Zeer goede begeleiding en advies gekregen, de enthousiaste medewerkers zijn dag en nacht bereikbaar. Vanwege de goede service kom ik telkens uit bij Robocleaners (reeds derde bestelling en vierde robot), ondanks dat ik Nederland woon.
Naast het goede advies heb ik ook nog leuk en veelvuldig emailcontact gehad, waarbij ik echt het gevoel had als klant behandeld te worden maar waarbij ook humor werd gebruikt. Volgende bestelling wordt zeker weer hier gedaan. Speciale dank gaat uit naar Steven!

a.g. beoordeelde op 2014-07-25

Goede zorg alleen bij de tweede besteling bleef post nl ingbreke

Michel beoordeelde op 2014-07-25

Zoals steeds zeer vlotte afhandeling aan zeer correcte prijzen!

Albert Snijders beoordeelde op 2014-07-24

Snelle levering van de juiste stukken. Heb verschillende "robotstofzuigers" geprobeerd, maar neato steekt er met kop en schouders bovenuit.