RoboCleaners bvba

RoboCleaners bvba

Webwinkel in robotica.
Distrubuteur van Neato Robotics.
Meer dan 17.000 klanten.
Zorgeloos genieten van uw vrije
tijd.

8,6
Filter 250 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

Taal

• Greg Arnou
    Review voor RoboCleaners bvba

Onze robot was na een aantal maanden defect. Dankzij de goede opvolging van de klantenservice hebben wij een nieuw toestel gekregen. Top!

• Heidy van der Vreede
    Review voor RoboCleaners bvba

Litter Robot Open Air III besteld zeer snelle levering en goede service. Snel antwoord bij vragen. Echt een aanrader.

• Hoe beoordeel je RoboCleaners bvba?

• Jamie
    Review voor RoboCleaners bvba

Aankoop van 4 scooters voor mijn verhuurbedrijf is perfect verlopen. Zeer tevreden over de geleverde service en de produkten. Aanrader. Jamie

• Klaus
    Review voor RoboCleaners bvba

Zeer tevreden van de Mamibot Prevac. Ik was op zoek naar een stofzuiger en dweilrobot voor mijn apparatement. Na lang advies en zoeken overal, kwam ik bij RoboCleaners terecht. Na enkele informatieverzoeken per chat (dank Steven) ben ik overgaan tot de aanschaf. De machine rijdt probleemloos in mijn appartement. Zeer tevreden.

• Babette
    Review voor RoboCleaners bvba

Net een SEGWAY-NINEBOT S-PLUS aangekocht na zeer deskundige uitleg. Ook voor zakelijke aankopen een aanrader.

Antwoord van RoboCleaners bvba

Dank je wel, we trachten ook onze zakelijke klanten een uitstekende service te leveren!

• Jos
    Review voor RoboCleaners bvba

Ik heb maandag een roomba i7 besteld en deze vandaag geleverd gekregen. Toestel voldoet aan mijn verwachtingen. Prijs was de laagste op kieskeurig.nl.

Hartelijk dank!

• JulieV
    Review voor RoboCleaners bvba

Ik heb zonet een onderdeel voor mijn Litter III kattenbak aangeschaft er werd om 23u30 nog steeds te woord gestaan via de chat box. Er werd me ook een instructievideo bezorgd van hoe ik de "bonnet" dien te plaatsen

Antwoord van RoboCleaners bvba

Hartelijk dank Julie, het doet altijd deugd dat mensen de avond dienstverlening appreciƫren. Mvg, Customer Service RoboCleaners

• timmy Adriaens
    Review voor RoboCleaners bvba

items in voorraad die toch niet voorradig waren en dan een leverdatum van 3 weken later opgedrongen krijgen.
    refund was enige voordeel van hele ervaring.

Antwoord van RoboCleaners bvba

Beste klant, er was inderdaad een onverwachte stockbreuk en we hebben U voorgesteld om te wachten tot belevering of onmiddellijk terugbetaald te worden. Dat is dan ook gebeurd zodanig dat U elders onmiddellijk het artikel kan aanschaffen. Desalniettemin is de stockbreuk in gans West-Europa. Onze oprechte excuses voor de ongemakken. Mvg Customer Service RoboCleaners

• xavier
    Review voor RoboCleaners bvba

Als early adopter was ik er snel bij om een maairobot aan te kopen via een gespecialiseerde verdeler, na enkele jaren was die aan vervanging toe. Na wat internet research kwam ik uit bij Robocleaners. Had nog even getwijfeld om toch niet bij een fysieke verdeler te kopen. Maar omwille van prijs toch Robocleaners gekozen. Nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb jammer genoeg wat pech gehad met mijn maaier de laatste 2 jaar maar Robocleaners heeft dit altijd super snel afgehandeld binnen de garantie. Geen discussies. De service is naar mijn mening nog beter dan wat je zou krijgen bij een fysieke winkel. Daar denk ik dat ze moeilijker zouden doen, zeker omdat ik al meerdere keren de garantie heb moeten inroepen. Echt top service en super vriendelijk!

• Christoph
    Review voor RoboCleaners bvba

Super service, zelfs in het weekend!
    Zeer tevreden!