Drukpersstraat 4
1000 Brussel
KvK BE0824212760

8,6

Marcel Rits beoordeelde op 2018-05-13

Als u een vraag hebt deze word binnen de 12 uur beantwoord via mail.
Dus hele goede na Servis van mijn Robomow Grasmachine.

pieter Slooter beoordeelde op 2018-05-13

Ruim een week geleden een robot grasmaaier besteld, stond voor 14:00 besteld andere dag in huis, ik had hem na 14:00 besteld dus dacht zal een dag langer duren, nu ruim een week verder en nog steeds geen grasmaaier binnen, gelukkig te volgen via track & trace en daar zie ik dat mijn bestelling onderweg is.
Het is geen aanrader om hier wat te bestellen wat je iemand cadeau wil doen, je weet niet wanneer het komt.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Geachte klant, Uw pakket doet er inderdaad langer over dan gepland, hetgeen wij net als U betreuren. U bent evenwel in het bezit van een track and trace waardoor U -net als ons- het verloop van verzending via het internationaal koeriersbedrijf GLS kan opvolgen. We begrijpen evenwel Uw ontgoochelde reactie en hebben U voorgesteld de aankoop van de robotmaaier bij ons te annuleren en U vanzelfsprekend netjes terug te betalen. Een robotmaaier is een toestel voor meerdere jaren en dan is een een positieve houding tegenover de verdeler van dergelijke machines absoluut noodzakelijk. We doen ons uiterste best om de zaken zsm aan te pakken maar omwille van feestdagen/brugdagen en hoge volumes doet dit pakket er uitzonderlijkerwijze te lang over. Onze welgemeende excuses daarvoor. Mvg RoboCleaners

Klant uit Nederland beoordeelde op 2018-05-12

Pluspunten.
- De informatie vanuit RoboCleaners tijdens de bestelling was duidelijk en kwam professioneel over.
- 3 Vragen over de installatie werden per email duidelijk beantwoord. Ook avonds.

Minpunten
- bpost heeft lang over de levering gedaan (ca 1 week). Ik kreeg wel een voortgang via track and trace maar geen melding vooraf wanneer er geleverd zou worden. DHL stond zonder aankondiging op de stoep.
- 1 vraag over de installatie heb ik na 1 week moeten re-minden. Uiteindelijk kreeg ik wel direct een passend antwoord.

Het product Robomow rc308u lijkt goed te werken.

Ik ben een tevreden klant en beveel RoboCleaners aan.

Stefano Savant Moton beoordeelde op 2018-05-11

Velocissimi!!!

Bedankt. We doen ons best. Steven

Inge beoordeelde op 2018-05-11

Ik heb hem na een week nog niet ontvangen.

Reactie van RoboCleaners bvba:
Geachte Mevrouw, net als alle Belgische webshops worden we momenteel geconfronteerd met sociale acties bij onze logistieke partner. Hierdoor zijn pakjes "kwijt" of veel te lang "onderweg"... We zijn logistieke alternatieven aan het bekijken, maar dit doe je niet van vandaag op morgen. Bovendien is onze logistieke partner normaliter zeer betrouwenswaardig. Onze oprechte excuses en via privé mail trachten we U een oplossing aan te reiken. Mvg, Customer Service RoboCleaners

Ldn beoordeelde op 2018-05-10

Snelle en correcte levering. Bij vragen, onmiddellijk antwoord.
Minpuntje: geen Nederlandstalige handleiding

W Dekkers beoordeelde op 2018-05-09

Duidelijke website. Bestellen in het buitenland altijd spannend. Maar door duidelijke verzendinformatie heb je toch vertrouwen

Joeri Vandamme beoordeelde op 2018-05-09

Ik heb zaterdag besteld en heb vandaag woensdag het produkt nog niet in huis. Doch na mailtje blijkt dit enkel aan bpost te liggen.
Kreeg bonnen het halfuur reactie terug van robocleaners. Super!!!

GEORGES DE BACKER beoordeelde op 2018-05-08

De bestelling verliep zeer vlot en na enkele uren was het al in het leveringsdepot toegekomen;
Daar is het gisteren vertrokken rond 18u23;
Wij wachten nu op de levering thuis.

Jfm Kooijman beoordeelde op 2018-05-04

Vragen werden zelfs zaterdag avond beantwoord.
Is zeer netjes binnengekomen vandaag. Nog niet uitgeprobeert.

Jaap Mallekoote beoordeelde op 2018-05-03

Wat later geleverd dan verwacht maar verder in orde.

annemie kempenaers beoordeelde op 2018-05-02

Stipte levering; fijn gevoel!

alain bastiaens beoordeelde op 2018-04-30

Code robot ontbreekt, jekan niemand bellen

Mark beoordeelde op 2018-04-29

Zeer goede service. Zowel in het weekend als 's avonds wordt er snel gereageerd op vragen. Daarnaast is Steven van de klantenservice erg vriendelijk.

Ga zo door!

J Bakker beoordeelde op 2018-04-28

Uiteindelijk tevreden de levering was niet vandaag besteld morgen in huis. Maar na een mail van mij bleek dat hij direct dezelfde dag was afgevoerd bij bpost. Voor de verdere afhandeling niks dan lof.

Guy Vanderstricht beoordeelde op 2018-04-28

Pakket nog NIET geleverd
Al vijf dagen besteld !!!
Het is nogthans een klein pakket en de verzendingskosten zijn relatief hoog

Reactie van RoboCleaners bvba:
Beste Guy, een aangetekende zending tegen minder dan 8,5 euro kan je ons inziens nergens vinden. Het is inderdaad zo dat op een bestelling van rond de 20,00 euro dit veel geld is, maar persoonlijk heeft dit meer met de inhoud van de bestelling dan met de verzendkost te maken. De track and trace van de maaimesjes is evenwel actief en overmorgen (vandaag is het weekend) zal de levering zeker plaats vinden. Mvg, RoboCleaners Customer Service

Steven Vandevyver beoordeelde op 2018-04-27

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Suzanne Schaffer beoordeelde op 2018-04-27

Robot was kapot gegaan. Erg goed opgelost en er is een nieuwe robot onderweg! Hartelijk dank voor deze geweldige, snelle service!

Sven Hoornaert beoordeelde op 2018-04-25

Probleempje met b-post dat onmiddellijk uitgeklaard werd door Robocleaners...super service

Rohnny Swennen beoordeelde op 2018-04-25

Zeer correcte afhandeling en snelle respons