Burgemerdaam 28
9251GD Bergum
+31638624696
KvK 58471928

Bart Sosef beoordeelde op 2018-09-07

De site is niet zeer toegankelijk. Navigatie is niet zo goed ontwikkeld als bij veel moderne sites het geval is. Telefonische ondersteuning en uiteindeijke afhandeling is utstekend

Saskia Martens beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering. Hartstikke blij mee!!!!!

Ronny Janssen beoordeelde op 2018-08-09

De kleur van de Pistonsneakers zijn niet zoals op de afbeelding. Ik zal nooit nog iets bestellen

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Ronny, Het spijt ons dat je teleurgesteld bent, de produktfoto hebben we rechtstreeks van de leverancier. We zijn het met je eens dat deze en meer beloftes van hun kant niet geheel overeenkomen met onze verwachtingen. Dit merk is dan ook per direkt uit onze collectie. Wij staan voor kwaliteit en belofte en dat hebben we niet kunnen leveren wat ons zeer betreurt.

Erwin Geurts beoordeelde op 2018-08-08

Goede site alleen jammer dat de levering erg lang duurde er werd gezegd binnen enkele dagen maar des ondanks was de bestelling het wachten waard

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Erwin, Het wachten was heel vervelend. We hadden begin juli besteld zodat, als er vertraging zou oplopen, we het 14 juli uiterlijk, binnen zouden hebben. Vervolgens werd het augustus. Voor ons is dit onacceptabel. Het is daarentegen zeer bewonderenswaardig hoe veel geduld en begrip jij en anderen hebben opgebracht voor het lange wachten, waarvoor Dank!!

G Groeneveld beoordeelde op 2018-08-08

De bestelling duurde wat langer door de leverancier van hun.
Maar het hand geschreven kaartje deed het hem goed!!!

Reactie van Rockabilly Shop:
Dank je wel voor je engelengeduld.

Andre Hakker beoordeelde op 2018-07-22

goede service

Bruno Seeuws beoordeelde op 2018-07-18

Super en binnen de 3a4-dagen geleverd.thanks,(mistte wel mijne lekstok)😍

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Bruno, Wat is een lekstok? oh ja Belgisch voor lolly? Amai, volgende keer krijgt u er twee!

peter vindevoghel beoordeelde op 2018-06-25

Uitstekende kwaliteit en snelle levering !

Frank v.d.Meulenhof beoordeelde op 2018-06-20

Er was een probleempje met een bestelling en dat werd heel correct opgelost.

Reactie van Rockabilly Shop:
Helaas is de post niet altijd even zorgvuldig met de pakketjes en gebeuren er wel eens ongelukjes tijdens transport. Het enige wat we kunnen doen is het pakketje nog steviger verpakken om te voorkomen dat ze stuk gaan.

Arie Versteeg beoordeelde op 2018-06-11

Leuke kleren , super snel binnen en goed verpakt ! Top hoor

Ramona Lemans beoordeelde op 2018-06-05

Top! Snelle levering & goede kwaliteit

Sjef Matthijssen beoordeelde op 2018-04-30

snel geleverd en past goed en kwaliteit prima

Filip Catteuw beoordeelde op 2018-04-15

Rockabillyshop is een leuke webshop waar wij met de band onze outfit kopen . Erg vlotte service en Yvonne is een super vriendelijke dame .Greetings The Chevys ( www.thechevys.be )

Klaas hadderingh beoordeelde op 2018-03-29

Super

Sandra van Gestel beoordeelde op 2018-03-20

De bestelling was naar beleving

Jurgen Mebis beoordeelde op 2018-03-20

Vlotte verzending en goede kwaliteit

Luuk-jan Schumer beoordeelde op 2018-03-12

Fijne communicatie. Product netjes en snel verstuurd... perfect!

Jordi Meijn beoordeelde op 2018-03-09

Snel geleverd goeie kwaliteit product

Sander Liebrand beoordeelde op 2018-03-06

Goed advies vooraf. Snelle levering

Janneke beoordeelde op 2018-03-06

Ik heb onlangs een heel mooie blouse bij Rockabilly Shop gekocht. Deze bleek niet goed te passen waarop ik een mailtje heb gestuurd hierover (omdat me op de site niet helemaal duidelijk was hoe de procedure voor het omruilen precies verloopt).
Ik kreeg vrijwel direct een mailtje terug dat ik het pakketje gewoon terug kon sturen en dat ze de juiste maat op zou sturen naar me.
Dit is allemaal vlekkeloos verlopen en ik heb nu een toffe blouse die past.