Kerkbuurt 37
9005PA Wergea
+31638624696
KvK 58471928

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Roger Bonsak beoordeelde op 2017-08-17

Snel behandeling, altijd vriendelijk.

Judy Van der Mei beoordeelde op 2017-08-16

Heel tevreden contact ging super en product is super

Sabine Vrijdag beoordeelde op 2017-08-10

Helaas is deze jeansmaat 34 geen normale jeansmaat 34....krijg m niet eens dicht! Maar de broek is prachtig....

Reactie van Rockabilly Shop:
Hoi Sabine, dat is heel spijtig om te horen. Helaas gaan de damesmaten niet verder dan 34 en kan ik je deze niet in een grotere maat aanbieden. Echter staan de herenmodellen minstens zo goed ! #emancipatie.

Eddy Vandereyt beoordeelde op 2017-08-09

Veel te dure verzending!!!

Beste Eddy,
Helaas is de mogelijkheid er niet om brievenbuspakjes naar Belgie te verzenden en betalen we volledige pakketpost prijs (boven 150,- is verzending gratis ) en met kortingscodes proberen we de pijn wat te verzachten. We hopen binnenkort de verzendkosten naar beneden te kunnen doen.

Jacqueline ankiewicz beoordeelde op 2017-08-08

Goede service.. je kunt er terecht met vragen . En er wordt voor alles een oplossing gezocht

Jean Pol Degavre beoordeelde op 2017-08-07

trés satisfait du service deux articles achetés livraison et taille impeccable merci.....

Merci!

Jozsef Balint beoordeelde op 2017-07-11

Express-Lieferung und hohe Qualität!

Jutta beoordeelde op 2017-06-26

Wir haben mit dem Shop nur gute Erfahrungen gemacht. Die Bestellung wurde von Rockabillyshop mit E-Mail-Hilfe unterstützt. Ware sehr gut, Bluse passt wie angegossen und ist von guter Qualiutät. Wir sind rundum zufrieden.

Séan beoordeelde op 2017-06-07

Snel binnen, mooie t-shirts. Zekers het waard.

erwin packbier beoordeelde op 2017-05-21

Heel tevreden, zelfs een extra T-shirt gekregen.

Patrick Nuiten beoordeelde op 2017-05-11

mooie portomonee gekocht, nette kwaliteit voor een correcte prijs, verpakking mag iets netter

Reactie van Rockabilly Shop:
Patrick, je hebt helemaal gelijk hoor, was even een afweging, een (veel te grote) doos, of wachten op de nieuwe bubbel enveloppen. De precies passende bubbel enveloppen waren op en derhalve is de keus gemaakt om een zo nauwsluitend mogelijk, stevige verpakking te gebruiken zodat er niets uit kan scheuren/vallen tijdens verzending. (en deze toch meteen kon worden verzonden als brievenbuspakje) Prioriteit nr.1 is dat de inhoud heel en netjes overkomt.

BDR Raaymakers beoordeelde op 2017-05-04

Goede communicatie. Snelle afhandeling van de bestelling. Goeie levering. Kortom: Ik ben tevreden!

d f Dietvorst beoordeelde op 2017-05-01

Vlotte manier van werken bedankt

Dennis Veenma beoordeelde op 2017-05-01

Goeie service, snelle levering. Ze hadden mijn maat niet voor een T-shirt wat ik graag wilde hebben ik gaf toen mijn lengte en gewicht door waardoor hun met andere maat kwamen die eigenlijk beter paste dan de maat die ik dacht te moeten hebben

ruud thielen beoordeelde op 2017-04-28

Uitstekend. Snel en alles geleverd.

Jeffrey Johannes beoordeelde op 2017-04-27

Hardstikke tevreden met de snelle levering , boven verwachting.

Jelmer Nieuwhof beoordeelde op 2017-04-27

Tevreden. Een item was niet in voorraad en er werd contact opgenomen voor een oplossing (ander item of geld terug). Tip: de mogelijkheid om een alternatief afleveradres of ophaaladres op te geven mis ik. Ik ben meestal overdag niet thuis.

Dank je Jelmer,
Dit hadden we zeker voor je kunnen regelen.
De extra opties staan niet vermeld omdat er al zoveel invulvelden zijn. Ook wil ik geen garanties bieden die ik misschien niet kan waarmaken omdat we net op een festival staan en de eerste drie dagen helemaal niet kunnen verzenden. Daarom geven we de voorkeur aan persoonlijke communicatie zodat we maatwerk kunnen leveren.
Volgende keer kan je bij opmerkingen je voorkeuren aangeven, dan maken we het helemaal in orde.

D Schuling beoordeelde op 2017-04-27

gewoon een TOP shop met goede service en denkt ook met je mee en geeft advies !!

Harry van Blitterswijk beoordeelde op 2017-04-13

Mooie kleding, kekke hebbedingetjes en leuke RnR accessoires.
Alles voor acceptabele prijzen. Prettige mensen, lekker no nonsens.
Aanrader !

Eric Delcroix beoordeelde op 2017-04-12