Kerkbuurt 37
9005PA wergea
+31638624696
KvK 58471928

Stella Henskens beoordeelde op 2018-11-02

Gewoon prima. Snelle levering met een persoonlijk bericht erbij.

Nina Van de Pol beoordeelde op 2018-10-31

Dirk Jacobs beoordeelde op 2018-10-31

snelle levering verstand van zaken.

K. Arts beoordeelde op 2018-10-26

Het artikel had wat vertraging, maar ze heeft goed haar best gedaan het artikel toch voor de door mij gewenste datum te leveren. Toppie, zal zeker nog vaker bestellen.

l Lamboo beoordeelde op 2018-10-02

Afz. L. Lamboo , Hallo Yvonne bedankt Voor die brief in de doos, die jij naar mij toe hebt
gestuurd. Het is een ander kleur bretels maar geen probleem, het staat me goed ben zeer tevreden.
Maar Mocht het toch in voorraad binnen komen, geef dan bericht via email.
Tot de volgend keer. Groetjes leo

Jan van Dijken beoordeelde op 2018-10-01

leuke winkel, met oog voor nostalgie en fijne producten van goede kwaliteit, kom zeker weer!!!

Bart Sosef beoordeelde op 2018-09-07

De site is niet zeer toegankelijk. Navigatie is niet zo goed ontwikkeld als bij veel moderne sites het geval is. Telefonische ondersteuning en uiteindeijke afhandeling is utstekend

Reactie van Rockabilly Shop:
Hallo Bart, bedankt voor je feedback. Hier zijn we natuurlijk meteen mee aan de slag gegaan. Ik hoop dat je nogmaals wilt kijken en we horen uiteraard erg graag hoe we de site nog beter kunnen maken.

Saskia Martens beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering. Hartstikke blij mee!!!!!

Ronny Janssen beoordeelde op 2018-08-09

De kleur van de Pistonsneakers zijn niet zoals op de afbeelding. Ik zal nooit nog iets bestellen

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Ronny, Het spijt ons dat je teleurgesteld bent, de produktfoto hebben we rechtstreeks van de leverancier. We zijn het met je eens dat deze en meer beloftes van hun kant niet geheel overeenkomen met onze verwachtingen. Dit merk is dan ook per direkt uit onze collectie. Wij staan voor kwaliteit en belofte en dat hebben we niet kunnen leveren wat ons zeer betreurt.

Erwin Geurts beoordeelde op 2018-08-08

Goede site alleen jammer dat de levering erg lang duurde er werd gezegd binnen enkele dagen maar des ondanks was de bestelling het wachten waard

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Erwin, Het wachten was heel vervelend. We hadden begin juli besteld zodat, als er vertraging zou oplopen, we het 14 juli uiterlijk, binnen zouden hebben. Vervolgens werd het augustus. Voor ons is dit onacceptabel. Het is daarentegen zeer bewonderenswaardig hoe veel geduld en begrip jij en anderen hebben opgebracht voor het lange wachten, waarvoor Dank!!

G Groeneveld beoordeelde op 2018-08-08

De bestelling duurde wat langer door de leverancier van hun.
Maar het hand geschreven kaartje deed het hem goed!!!

Reactie van Rockabilly Shop:
Dank je wel voor je engelengeduld.

Andre Hakker beoordeelde op 2018-07-22

goede service

Bruno Seeuws beoordeelde op 2018-07-18

Super en binnen de 3a4-dagen geleverd.thanks,(mistte wel mijne lekstok)😍

Reactie van Rockabilly Shop:
Beste Bruno, Wat is een lekstok? oh ja Belgisch voor lolly? Amai, volgende keer krijgt u er twee!

peter vindevoghel beoordeelde op 2018-06-25

Uitstekende kwaliteit en snelle levering !

Frank v.d.Meulenhof beoordeelde op 2018-06-20

Er was een probleempje met een bestelling en dat werd heel correct opgelost.

Reactie van Rockabilly Shop:
Helaas is de post niet altijd even zorgvuldig met de pakketjes en gebeuren er wel eens ongelukjes tijdens transport. Het enige wat we kunnen doen is het pakketje nog steviger verpakken om te voorkomen dat ze stuk gaan.

Arie Versteeg beoordeelde op 2018-06-11

Leuke kleren , super snel binnen en goed verpakt ! Top hoor

Ramona Lemans beoordeelde op 2018-06-05

Top! Snelle levering & goede kwaliteit

Sjef Matthijssen beoordeelde op 2018-04-30

snel geleverd en past goed en kwaliteit prima

Filip Catteuw beoordeelde op 2018-04-15

Rockabillyshop is een leuke webshop waar wij met de band onze outfit kopen . Erg vlotte service en Yvonne is een super vriendelijke dame .Greetings The Chevys ( www.thechevys.be )

Klaas hadderingh beoordeelde op 2018-03-29

Super