Berkenven 5
7534 NG Enschede
KvK 08192110

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Maartje Zomer beoordeelde op 2017-08-21

De arrangementen van Rogier werken fijn en zijn mooi geschreven! Altijd genieten als ik iets van hem uitdeel!

Bedankt Maartje! Veel plezier ermee!! :D

Zanggroep Senza beoordeelde op 2017-08-05

Met name de communicatie en het snelle reageren op vragen van onze kant uit maken deel uit van de positieve beoordeling.

Ontzettend bedankt voor jullie positieve beoordeling! Veel zangplezier! :-D

Mark beoordeelde op 2017-08-04

Rogier schrijft goed zingbare arrangementen die tegelijkertijd voldoende uitdaging bieden voor het koor. Hij houdt goed rekening met specifieke wensen en staat open voor feedback. Heel prettig!

Dank je, Mark! Super! :-D

G Beijer beoordeelde op 2017-07-31

Super snelle levering.

Reactie van Rogier IJmker - Arrangementen voor koor en vocal group:
Bedankt voor je fijne beoordeling! :-D

Rob beoordeelde op 2017-07-13

Rogier maakt arrangementen die origineel zijn en verrassend. Bovendien zijn ze redelijk geprijsd en is het geen punt om aan te passen aan groep of bezetting.

Petra beoordeelde op 2017-07-12

Rogier is een toparrangeur die uitdagende, frisse en groovy arrangementen schrijft met mooie harmonieën. Hij heeft regelmatig arrangementen op maat gemaakt voor Popkoor Switch, waarbij we altijd precies onze wensen konden aangeven: bezetting, moeilijkheidsgraad, stijl, enz. Aanrader!

Jan beoordeelde op 2017-07-12

Theaterkoor Prove It hecht aan arrangementen-op-maat. Qua moeilijkheidsgraad én sfeer passend bij het koor. Rogier is één van degenen die weinig woorden nodig heeft om die sfeer te treffen. Zo is bij voorbeeld 'Ken je mij' één van de hoogtepunten geweest van onze laatste voorstelling. Ook voor ons nieuwe theaterprogramma (mei 2018) is Rogier weer één van de Hofleveranciers van schitterende bewerkingen.

Annalisa beoordeelde op 2017-07-12

Rogier is een zeer vakkundige, ervaren musicus. Hij is zowel in dirigeren thuis als arrangeren. Zijn arrangementen zijn eigentijds en vaak net wat anders dan het origineel. Dat maakt het veel interessanter voor een koor of vocal group. Rogier kan ook zowel begeleid als a cappella arrangeren. Ik heb een aantal arrangementen op maat laten maken voor mijn groepen en de projecten van mijn stichting, EduVox. Wij zijn altijd eens over het feit dat de arrangementen van Rogier tot de betere, zo niet de beste horen. Daarom heb ik Rogier gevraagd om de huisarrangeur te zijn voor mijn damesgroep Stacked. We zoeken het in ongewone, edgy nummers waar Rogier er iets geweldigs van maakt. Daarnaast is het altijd mogelijk om in overleg te treden met Rogier ten aanzien van gewenste aanpassingen etc. Voor hem is de klant ook heel erg belangrijk. Hij is netjes, zakelijk en ook heel vriendelijk met een gezond gevoel voor humor. Ik beveel hem altijd aan wanneer iemand een "anders dan gewoon" arrangement zoekt. Zijn arrangementen geven de uitvoerende groep meer identiteit. Bovendien kun je goede afspraken maken over niveau van het arrangement. Hoe moeilijk of makkelijk wil je het hebben? Hoeveel stemmen? etc.