Langebreek 52
1121 KV Landsmeer

Paul van vugt beoordeelde op 2018-08-22

Bijzonder goed geholpen
Direct geleverdt voor productie waar spoed ge eist was.
Dus bedankt Rokkinit.

Assortiment

Reactie van Rokkinit:
Graag gedaan! Altijd fijn om klanten uit de brand te helpen!

Franz beoordeelde op 2017-08-08

super service, snel, betrouwbaar en hulpvaardig.

Assortiment

Reactie van Rokkinit:
Dank je wel voor de positieve feedback! Fijn te horen en tot een volgende keer.

Stavenuiter Producties beoordeelde op 2017-06-09

Fijne telefonische service! Goed geleverd!

Reactie van Rokkinit:
Dank je wel! Fijn te horen en tot een volgende keer.

Wouter Gieben beoordeelde op 2017-02-13

Heel snel bestelling gekregen. Tevens ook goede prijzen. Ik blijf bestellen hier!

Reactie van Rokkinit:
Bedankt voor de beoordeling! Tot de volgende keer.

Arnoud beoordeelde op 2016-12-31

Als groot (log) bedrijf voor een noodgeval zaken gedaan met Rokkinit! Super afhandeling, snel, goeie prijsstelling en persoonlijke aandacht!!

Reactie van Rokkinit:
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring Arnoud. Het was een prettige samenwerking!

M. beoordeelde op 2016-12-29

Afrok en Nichiban besteld, moest snel geleverd worden. Is netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit spul.

Reactie van Rokkinit:
Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat je de samenwerking prettig vindt! Tot de volgende keer.
2016