Beatlesstraat 53
6663GS Lent

Henri Pors beoordeelde op 2018-09-08

Treetje Schurink beoordeelde op 2018-08-20

Ik heb een maat l van kleding. En een setje besteld dat de maat M/L heeft. Ik had wel moeite om het aan te trekken. Het past net,had niet kleiner moeten zijn.

Mathijs Berg beoordeelde op 2018-08-16

Optijd geleverd en juist verpakt

W Verheijden beoordeelde op 2018-08-10

Jacqueline Castricum beoordeelde op 2018-08-09

Frans K. beoordeelde op 2018-06-24

Hallo Geraldine

Ik werk in een grote organisatie en kan je vertellen dat ik heel veel lovende woorden overheb voor u als “ webwinkel”

Uw interesse in mij als klant is van een ongelooflijk niveau.Van bestelling tot aflevering (incl. cadeau verpakking ),tot uw blijvende interesse of de bestelling 100% is goed gegaan.

Hier kunnen heel veel bedrijven zich een voorbeeld in nemen.

Heel prettig met u zaken te doen

Tineke beoordeelde op 2018-01-23

Snelle service en heel snel antwoord op m’n vraag.

Manuele Martinez beoordeelde op 2018-01-06

Verzorgd, netjes ingepakt en presentatie, levering

Svetlana Janse beoordeelde op 2017-12-23

Heel tevreden met bestelling en snel bezorgd

Marc de Kok beoordeelde op 2017-12-19

Marjan beoordeelde op 2017-12-01

Lucinda Mevissen beoordeelde op 2017-11-25

Mark beoordeelde op 2017-11-14

Uitstekend. Bestelling geplaatst volgende dag in huis, goed product, was zeer tevreden. Mooie website.

Peter beoordeelde op 2017-03-15

Massageolie snel geleverd en super lekker.

Marc De Kok beoordeelde op 2017-02-13

Netjes op tijd geleverd en er zat een leuke kleine attentie bij de bestelling.

Kookie beoordeelde op 2017-01-25

Ze hebben nu een nieuwe shop. Echt beter dan de vorige maar hun services blijft altijd top!!

Anoniem beoordeelde op 2013-11-01

Super service! Snel antwoord op mijn vraag en door de snelle bezorging nog net op tijd een leuk kadootje voor mijn vriendin huis!

Geraldine beoordeelde op 2013-10-28

Het massage olie pakket is echt goedkoop en lekker.

2013