Beatlesstraat 53
6663GS Lent

A. beoordeelde op 2019-04-20

Tatiana beoordeelde op 2019-03-28

Marjolein beoordeelde op 2019-02-14

Prachtig ingepakt snel geleverd en extra Valentijns cadeautje erbij!!! Geweldig !!!

Ken beoordeelde op 2019-02-05

Carolina beoordeelde op 2019-01-28

Yvette beoordeelde op 2019-01-04

Mooi verpakt en op tijd geleverd.

Monika beoordeelde op 2018-12-31

Jeroen beoordeelde op 2018-12-24

Vlotte, snelle, juiste levering

Wendy beoordeelde op 2018-12-23

snelle levering en wat een geweldig cadeau om uit te pakken
gewoon helemaal TOP

Esther beoordeelde op 2018-12-22

Angelique beoordeelde op 2018-12-22

Geweldige klantenservice: ze hebben er speciaal voor gezorgd dat ik mijn cadeautje nog voor de kerst nog binnen zou krijgen! En idd: dag later bezorgd: ik ben blij!

Ronald beoordeelde op 2018-12-13

het is niet mijn gewoonte om een beoordeling te schrijven daar ik anders nog een dagtaak erbij heb gezien de hoeveelheid online bestellingen die we doen, maar voor deze zaak maak ik een uitzondering.
Deze zaak is zeer snel, correct en vriendelijk, zelfs de factuur zat in een mooi envelopje, meestal word die in de doos gekwakt..
Dit geeft een persoonlijk tintje aan de bestelling, prettig bestellen zo...
Ga zo door......

Irene beoordeelde op 2018-12-12

M'n bestelling was keurig verpakt en er werd adequaat gereageerd toen de bezorger het liet afweten. Prima en snelle service. Ook het bestelde product was prima!

Bo beoordeelde op 2018-12-11

Het pakje wat ik zocht was helaas uitverkocht. Toch een mailtje gestuurd om te kijken of ze nog nieuwe zouden krijgen en binnen enkele minuten al een mail terug.

De rest van de dag echt super service gehad en alsnog diezelfde dag het pakje wat ik wilde kunnen bestellen.

Het pakje is precies zoals die is uitgebeeld en ik ben er dus ook heel blij mee.

Kelly beoordeelde op 2018-12-10

Vorige week maandag besteld en na een week nog altijd niet in huis,... Wel al een mail gehad om een beoordeling te geven,...

Na een paar korte mails hebben we vlug het aangekochte bedrag teruggestort gekregen. Vlotte service

Reactie van Romantisch-kadootje:
Zoals we onderling via E-mail hebben besproken is dit pakket helaas zoekgeraakt bij de levering naar Belgiƫ. Wij hebben u hierop aangeboden het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening en u bent hiermee akkoord gegaan. Dit is een vervelende situatie, maar hopelijk hebben we deze op deze manier toch netjes voor u opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Geraldine

Sandra beoordeelde op 2018-12-09

Bestelling bleek niet op voorraad voor bezorging volgende dag maar uiteindelijk toch snel geleverd. Goede en eerlijke communicatie van RK via mobiel en mail. Mooi kerstsetje is van prima kwaliteit!

Svetlana beoordeelde op 2018-12-01

Samantha beoordeelde op 2018-11-30

Erg leuk ingepakt. En optijd geleverd

Cees beoordeelde op 2018-11-28

Miriam beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering..leuke verrassing voor klant daardoor persoonlijke touch...mooie kwaliteit....verzorgd en sjiek verpakt ...top! De levering toverde een big smile on my face.