Onze Lieve Vrouwestraat 181
4735AD Zegge

Sjoerd Kuilman beoordeelde op 2018-12-08

Prima winkel. Wel was het pakket erg laat, maar dit lag aan PostNL. Romany kon telefonisch aangeven wanneer men verwachtte dat ik het wel zou krijgen, en dat klopte.

GJJ Willems beoordeelde op 2018-12-03

Goed product, gunstig geprijsd met een persoonlijke noot. Helaas een week op de levering moeten wachten maar dat was te wijten aan post.nl en niet aan Romany. Werd nog persoonlijk door eigenaar gebeld om mij op de hoogte te brengen waarom de zending langer duurde dan normaal. Zal de volgende keer zeker weer bij hun bestellen.

Fred Fonteijn beoordeelde op 2018-11-27

Als je contact opneemt met Romany word je vriendelijk en netjes te woord gestaan . ze geven goed advies maar dringen je niets op
de levering is geweldig de volgende dag had ik het al thuis en een hele mooie prijs stuk goedkoper dan in de winkel
zal hier zeker mijn volgende bestelling ook doen

Rinse Zijlstra beoordeelde op 2018-11-18

SNELLE LEVERING ZONDER PROBLEMEN EN EEN NETTE PRIJS

Rico beoordeelde op 2018-10-30

Prima webshop en dito afhandeling.

albert de haas beoordeelde op 2018-10-23

Alles is gegaan zoals belooft is

JC Donkhorst beoordeelde op 2018-10-21

Fijne website, goede prijzen en snelle afhandeling.

Rudy Cornelis beoordeelde op 2018-10-20

Vlugge en correcte service< Degelijke producten, scherpe prijs. Eén minpuntje (persoonlijk) "Gratis verzending" is niet gratis.

Erik van Dongen beoordeelde op 2018-10-16

Uitstekende service, mooie winkel en lage prijzen. Al jaren mijn vaste adres voor fietsbanden

Krijn beoordeelde op 2018-10-07

Eldert Lit beoordeelde op 2018-09-29

De E-mailtjes van Romany lopen soms vast...……………. (dit was ca 2 jaar geleden ook al)
Maar de fietsbanden zijn scherp geprijsd en snel geleverd!

Henk Bosma beoordeelde op 2018-09-29

Gemakkelijk te bestellen, gunstig geprijsd en snelle levering.

frank hoekstra beoordeelde op 2018-09-24

Snelle leveringen, goede banden, goede prijskwaliteit :)

Steven Van de vyver beoordeelde op 2018-09-23

Bestelling uitstekend verpakt en in orde enige nadeel verzendingskosten gratis proberen aanbieden!

Karel van der Heijden beoordeelde op 2018-09-22

dank ook voor het kaartje erbij

Hans Duel beoordeelde op 2018-09-18

Yet Baas beoordeelde op 2018-09-18

Snel geholpen, vriendelijke hulp aan de telefoon, goed advies, ik kan zonder problemen met m'n broer gaan fietsen. Ik kom zeker bij jullie terug als ik weer iets nodig heb.

J.L. Sinnema beoordeelde op 2018-09-15

Bestelling snel en doelmatig afgehandeld

K. Kaas beoordeelde op 2018-09-13

Helemaal niets op aan te merken. Snel, relatief goedkoop.

John Cohnen beoordeelde op 2018-09-11

Snel en goed