Dodaarslaan 75
3645 JB Vinkeveen
KvK 30199451

6,0

Ibbi beoordeelde op 2019-01-29

Heb via marktplaats contact gehad met Mirjam
We zijn overeen gekomen dat ik 2 ladenkasten koop met 10% korting
Daarna heb ik op hun website gezien dat ze gratis kruk weggeven bij aankoop van een meubel. Omdat ik 2 meubels kocht vroeg ik om 2 krukjes. Dit was akkoord maar niet van harte.
Vervolgens negeerde ze mij. Ik wilde bevestiging dat de kasten daadwerkelijk 30-01 bezorgd zouden worden; want dat waren we overeen gekomen maar elke reactie bleef uit.

Ik mailde naar de planning, deze reageerde ook niet. Toen heb ik nog een klacht gestuurd naar klachten@rootmann.nl
Rara wie er reageert; jawel; Mirjam. Met het verzoek geen contact meer op te nemen.
Ik begrijp er werkelijk niks van. Ik ken heel die Mirjam niet en wil gewoon de kasten kopen die ik Mn dochter als cadeau zou doen. Maar ik krijg een zeer boze verkoopster tegen over me die dit persoonlijk maakt

Anna beoordeelde op 2015-10-31

Ik heb een krukje besteld. Eerst hadden wij eventjes communicatie probleempje maar het werd snel en naar tevredenheid opgelost. Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Rootsmaan. Bedankt!

2015