De Vriesstraat 43
2593 XG Den Haag

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2016

P.A.M. van der Poel beoordeelde op 2016-08-11

Orderverwerking is prima verlopen. Het bestelde product voldoet helemaal aan de verwachting.
Alles bij elkaar dus gewoon goed.

Marlous de Lang beoordeelde op 2016-08-10

Ik heb een mooie barnsteen besteld en de service is snel en netjes.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden betreft de bestelling!

Ricarda Zielonka beoordeelde op 2016-08-09

Ik heb een mooie Kyanietring besteld. Hij heeft een zachte blauwe kleur en een mooi opengewerkt patroon aan de zijkanten.

de Vries beoordeelde op 2016-07-03

Erg tevreden met mn product die ik heb besteld en de volgende dag al in huis. Snelle service.
Duidelijke uitleg.

Amanda Leeuwenburgh beoordeelde op 2016-05-19

Goede service

Jeapiebel beoordeelde op 2016-04-27

Ik ben tevreden over de webshop met genoeg informatie van de producten dat ze te bieden hebben. Ook over de verschillende prijsklasse dat voor iedereen toegankelijk is, die graag betekenisvolle sieraden in bezit willen hebben. De verpakking is mooi en de webwinkel is betrouwbaar.

N. Dijkhuizen beoordeelde op 2016-04-05

Helemaal tevreden, mooie producten, goede service!!!.
Rootz Sieraden.nl krijgt van mij een dikke 10!!!
Wel even opletten op de site v.w.b. landkeuze i.v.m. portokosten.
TIP: Wellicht iets minder rekenen voor portokosten bij kleine pakketjes.

Amanda Leeuwenburgh beoordeelde op 2016-03-26

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Toen ik mijn envelop openmaakte kwam er al een heerlijke geur mij tegemoet, Wierook gelijk aangezet en echt heerlijk. De 2 ringen die ik besteld hebt, zijn werkelijk beeldschoon. Een hele gelukkige klant!

Myrtle Brongers beoordeelde op 2016-03-10

Niets aan toe te voegen!

Ricarda Zielonka beoordeelde op 2015-12-23

De ring is in het echt ook zo mooi dan op de site. Ik ben er erg blij mee. Hij heeft iets geheimzinnigs. Ik had hem 's avonds bestelt en twee (krappe) dagen later in huis. Goede service en een smaakvol design!

Kyra beoordeelde op 2015-12-02

Zeer goede service! Het doosje (en de hanger) was bij de post helaas beschadigd, via mail contact opgenomen en direct antwoord gekregen. Alles binnen een uur naar grote tevredenheid opgelost! Een aanrader.

marieke beoordeelde op 2015-10-06

Zeer snelle en vriendelijke reactie op mijn vraag. De bestelde stukken waren de volgende dag al in huis en zijn van zeer goede kwaliteit. Kortom: een aanrader om hier te kopen.

Chantal beoordeelde op 2015-09-25

De steen die ik besteld heb is in het echt nog mooier dan op de foto, wat een goede kwaliteit! Ik ben er heel blij mee. Bedankt ook voor de snelle toezending!Inderdaad de volgende dag al in huis!

Jeroen beoordeelde op 2015-09-23

De sieraden die ik heb besteld, vind ik in het echt eigenlijk nog mooier dan ze er op de foto's van de site uitzien.
Zeer goede service.

2015