Rozenstraat 74
6942 WL Didam
+31 (0) 85 130 49 66

Harry Derksen beoordeelde op 2019-05-23

Snelle correcte levering en een prachtig product
Mijn vrouw was er zeer blij mee

Pieter Wolters beoordeelde op 2019-05-14

Schitterende bloemen. Goeie service. Echt een aanrader!

Boy beoordeelde op 2019-05-10

Prachtige Flowerboxen. Snelle service en top kwaliteit!

Lindsay beoordeelde op 2019-05-09

Top kwaliteit een exclusieve Flowerbox waar ik erg blij mee ben. Echt een aanrader!!!

Joey beoordeelde op 2019-05-09

Super producten!! Snel leverbaaar echt een aanraderšŸŒ¹šŸŒ¹

Sonja beoordeelde op 2019-05-09

Supersnel geleverd. Goed verpakt zodat de box met rozen 100% goed aankomt. Hele mooie box. Ben er heel erg blij mee.

Gerda van Osenbruggen beoordeelde op 2019-05-07

De box ziet er prachtig uit, Ik ben zeer tevreden