Assumburg 68
1031 GC Amsterdam

Bol.com 2 9,0

Simone beoordeelde op 2018-07-08

Prachtige sieraden, snelle levering! Wat ik vooral heel bijzonder vond was dat er naast de superleuke verpakking er nog een handgeschreven kaartje was bijgesloten. Deze webwinkel is echt een aanrader.

Kimmy beoordeelde op 2018-07-07

Mooie sieraden voor een goede prijs/kwaliteit. Snelle verzending. Ik ben enorm tevreden en heb al vaker sieraden gekocht.

Ellis beoordeelde op 2018-07-07

Prachtige sieraden,goede kwaliteit,zeer goed contact en super snel geleverd.
Zeer tevreden!!!!!!

Eva beoordeelde op 2018-05-12

Snel, netjes, betrouwbaar en een verrassend leuk en persoonlijk kaartje bij ontvangst bestelling!

M. beoordeelde op 2018-04-21

Keurig verzorgde zending en leuk verpakt. Echter.... De ring is van zeer dunne kwaliteit waardoor deze snel verbuigt en daarbij is de maansteen eruit gevallen en dat alles in nog geen drie weken tijd. Heel leuk uiterlijk vd ring maar kwaliteit is uitermate slecht. Wil de ring retourneren al vind ik het gezien het uiterlijk vd ring enorm jammer. Ben zeer teleur gesteld.

Reactie van Route508:
Hai M, wat ontzettend vervelend om te horen! Maar goed dat je dit even aangeeft, we hebben deze klacht niet eerder gehoord en nemen dit soort type klachten erg serieus; we zullen je deze week een nieuwe ring sturen incl retour label van je huidige ring. Zou je je ring retour willen sturen zodat we hier naar kunnen kijken en waar nodig kunnen leren van je feedback? Super bedankt, Alexandra

Jenny beoordeelde op 2018-04-14

Snel, mooi ingepakt en lief kaartje erbij!
Heeel blij met de mooie ring!!!
Grt jenny

Karin beoordeelde op 2018-04-12

Seren beoordeelde op 2018-04-12

Snelle levering, mooie collectie.

Ylva beoordeelde op 2018-04-12

Roos beoordeelde op 2018-02-27

Goed, snelle levering!

Jan beoordeelde op 2018-02-22

Snelle levering. Goed product. Prima service

Joni beoordeelde op 2018-02-21

Ik heb maandagavond besteld en had het donderdagochtend in huis. Het pakje moest van NL naar Be. Dus zo'n tussentijd is dan normaal. Leuk persoonlijk kaartje bij de ringen. Enige verbeterpunt: de track&trace link code klopte niet in de mail dus kon het pakje niet volgen.

Sandy beoordeelde op 2018-02-21

Fatima beoordeelde op 2018-02-20

Simone beoordeelde op 2018-02-20

Prachtige sieraden. Persoonlijke benadering. Aanrader.

Rozemarijn beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden. Leuk verpakt en leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat! Wel zou het fijn zijn om op de website hulp bij de juiste ringmaat plaatsen.

Daisy beoordeelde op 2017-11-13

Eva beoordeelde op 2017-11-13

Prachtige ring! Geweldige service :)

Quirine beoordeelde op 2017-11-12

Peggy beoordeelde op 2017-11-12