Wolweg 24a
3776LP Stroe

C.H.W.M. Post beoordeelde op 2018-11-13

Het gekochte glasobject (Kosta Boda) was bijzonder prachtig, maar de levering duurde veel te lang, bijna 7 weken en ik heb er wel 4 of 5 keer voor moeten bellen en de administratieve afhandeling (factuur) was ook niet geweldig, maar daar hebben ze zichzelf mee, want bij een niet correcte factuur wordt niet uitbetaald.

Eric Meijer beoordeelde op 2018-08-22

Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat dit zeker niet de bedoeling was. Glaskunst is zelf naar mijn adres gekomen met twee andere exemplaren van het zelfde model, waarvan ik de mooiste mocht uitkiezen voor het ruilen. Dat is wat ik noem een service die boven alle verwachting uitstijgt. Deze firma beveel ik dan ook zeker aan.

Paul Kop beoordeelde op 2018-08-10

Er was een probleem vanuit de leverancier uit Zweden hetgeen door hen uitstekend is opgelost waardoor er geen vertraging is opgetreden.

Mathijs beoordeelde op 2018-05-03

Ik was op zoek naar een Loranto object, Royal Glaskunst had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de leverancier op voorraad was en evt. binnen 3 tot 4 dagen opgestuurd kon worden. Direct besteld en na 2 dagen was het object al binnen. Geweldige service en levering, dus zeker een aanrader!!

Reactie van Royal Glaskunst:
Hartelijk dank voor uw leuke review!

Frans van Iersel beoordeelde op 2018-02-01

Scherpe prijs. Was niet meteen leverbaar maar werd goed gecommuniceerd daarover. Heel prettig afgehandeld.

Reactie van Royal Glaskunst:
Geachte heer Van Iersel, hartelijk dank voor uw beoordeling, en we hopen dat u ondanks het wachten veel plezier van uw bestelling heeft/gaat hebben!

Anoniem beoordeelde op 2018-02-01

Zoals "altijd" alles weer prima in orde. Goed verpakt, snel en een prachtig vaasje.

Reactie van Royal Glaskunst:
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling, en wat fijn dat u tevreden bent.

Ton Westra beoordeelde op 2017-12-08

Prachtig product en prima levering!

Rianne van der Werf beoordeelde op 2017-10-23

Heel tevreden. De vazen werden opgehaald bij het magazijn en naar ons kantoor gebracht, omdat we ze met spoed nodig hadden als cadeau voor relaties. Fantastisch!

Reactie van Royal Glaskunst:
Hartelijk dank voor uw beoordeling, en graag tot een volgende keer.

M.v.R. beoordeelde op 2017-09-15

Uitstekende klantgerichte service, prima communicatie, uitgebreide collectie glaskunst, snelle levering...Kortom wij zijn bijzonder tevreden en zullen bij gelegenheid de website graag weer bezoeken.

Reactie van Royal Glaskunst:
Hartelijk dank voor uw erg leuke beoordeling, en graag tot een volgende keer!

Christine Janssen-Seijkens beoordeelde op 2017-09-11

Royal Glaskunst heeft bijzonder mooie producten en Service hoog in het vaandel! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Er werd meegedacht en adequaat gereageerd.
Dank je wel en tot een volgende keer!

Reactie van Royal Glaskunst:
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling, en graag tot een volgende keer!

van der Klooster beoordeelde op 2017-09-09

Echt super! Snel contact en zeer vriendelijk!

Geachte mevrouw van der Klooster,

Bedankt voor uw positieve beoordeling, en graag tot ziens in onze webwinkel!

Chantal beoordeelde op 2017-08-11

Heel erg blij met mijn bestelling! Kristallen bol was nog veel mooier in het echt! super!!

Ferry van Pieterson beoordeelde op 2017-08-04

Adequate afwerking. Zee attent

Peter beoordeelde op 2017-07-23

Zeer goed geholpen door dit bedrijf. Hij heeft mij korting gegeven bij aankoop van meerdere glasobjecten, en heeft ze zelf gratis bij mij thuis afgeleverd wegens de waarde en fragiliteit van de objecten.

Marcel beoordeelde op 2017-07-11

Hier is de klant nog koning. Mijn bestelling werd uitstekend verpakt al de volgende dag bezorgd, terwijl er op de site 5 werkdagen levertijd werd aangegeven. Top bedrijf!

Marja beoordeelde op 2017-07-09

Ik ben zeer tevreden. De eigenaar is zeer vriendelijk en zijn passie voor glaskunst werkt zeer aanstekelijk. Het contact per mail was snel en perfect, en hij heeft me zeer goed geholpen om een geschikt glascadeau uit te zoeken.
Tevens werd mijn aankoop snel en uitstekend verpakt bij mij thuis bezorgd. Ik zal deze webwinkel zéker nog vaker bezoeken.

Vera van Dijk beoordeelde op 2017-05-09

Dit bedrijf verdient zeker een uitmuntende vermelding.
De service en klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel.
Hier is de klant nog koning.
De bestelde glassculptuur wordt perfect verpakt !!

A.M.Andrean beoordeelde op 2017-03-13

Zeer klantvriendelijke benadering !
Ruime keuze, Prachtige objecten.
Vlotte levering, en zorgvuldige verpakking.

Ed de Voogd beoordeelde op 2017-02-05

Ik kan mijn aankoop bij Royal Glaskunst alleen maar als uitmuntend kwalificeren. Het contact per mail was goed en snel, de productinformatie, en de snelle levering. Het product was ook zeer goed en netjes verpakt. Ik ben als klant gewoon zeer tevreden. Dat maakt dat ik nu ook bijzonder geniet van mijn mooie aankoop.

Cornelissen beoordeelde op 2017-01-28

zeer goed verpakt en netjes geleverd