Dokter van Deenweg 108
8025 BK Zwolle

8,1

R Van Pelt beoordeelde op 2017-01-09

Ik heb ruitenwissers besteld voor mijn Ford Mondeo bij deze site.De klemmetjes die erop zaten pastten niet maar ze hadden er een paar bij gedaan en daarmee kon ik de wissers wel mee vastzetten.Ruitenwissers doen wat ze moeten doen weinig mis mee. Kreeg de ruitenwissers binnen na 2 dagen nadat ik ze besteld had was goed verpakt.

Wilma beoordeelde op 2017-01-03

Tevreden nette wissers PostNL komt altijd op goed moment!
Monteren ging gemakkelijk.
Volgende meer bestel ik weer hier

Wanda beoordeelde op 2016-12-31

Bestelling snel ontvangen met monteren ging er een hulpstuk kapot. Deze werd netjes nagestuurd! Heren bedankt!

Lauren Jan beoordeelde op 2016-12-30

Ik ben heel tevreden over de snelle service van dit bedrijf. nette verpakking duidelijke communicatie over hoe en wanneer ik het pakket ontvang. Ik zal het iedereen aanraden

L. Meijer beoordeelde op 2016-12-30

Pakket werd snel geleverd. En de ruitenwissers waren voor gemonteerd zodat ik ze gemakkelijk kon monteren.

Bart beoordeelde op 2016-11-15

Complete set besteld, voor en achter. Krijg een set voor alleen de voorkant geleverd. Meerdere malen toezegging dat het wordt opgelost maar na een week of 7 nog niks geleverd

Geachte heer Jagers Op Akkerhuis,

Word net gebeld door PostNL de 3 pakketen liggen daar bij een service balie.
We gaan ze nu ophalen en opnieiuw versturen!

Erg vervelden allemaal. Er is nu wel duidelijkheid waar het mis gaat.

Team Ruitenwissers.Biz

N. Stet beoordeelde op 2016-07-20

Ik had nog na 22.00 uur besteld en ze waren er de volgende dag al!!

Peter beoordeelde op 2016-07-20

Tevreden over de snelheid van de levering, echter pasten de ruitenwissers niet op mijn auto, terwijl dit wel was aangegeven. Gelukkig kon ik de ruitenwissers makkelijk retourneren.

A.Tersteeg beoordeelde op 2016-07-15

Snel en vlot geleverd de volgende dag
beter kan niet.

Raymond Bourgonje beoordeelde op 2016-07-14

Ruitewissers voor: Verkeerde montageklemmetjes bijgeleverd. Ik heb de ruitewissers voor kunnen monteren met de klemmetjes van de oude ruitewisser.
Ruitewisser achter: Deze was veel te lang en kon helemaal niet gemonteerd worden. Uiteindelijk heb ik het dlad uit de nieuwe gehaald, ingekort en in de ouder ruitewisser geplaatst.

Beste Raymond,

Vervelend te horen dat de adapters niet pasten.
Als u het aangegeven had hadden we u direct anderen opgestuurd.
Dit geld tevens voor de achter wisser.

Excuses voor het ongemak.

Syed beoordeelde op 2016-07-14

Tevreden

k baldew beoordeelde op 2016-07-14

snelle levering

supernsnell reactie,,,,,,enhulp

bedankt voor de service

Arjen beoordeelde op 2016-07-13

Snelle levering. Pasten niet op de auto, verkeerde lengte en verkeerde aansluiting. Rubbers omgebouwd naar originele ruitenwissers .
Eenmalige besteld.

Beste Arjen,

Vervelend te horen dat de wisserbladen niet pasten.
Als u het aangegeven had hadden we dit met u opgelost.

Excuses voor het ongemak.

Schouten beoordeelde op 2016-07-13

snelle levering, easy fit en goede kwaliteit

Rien beoordeelde op 2016-07-13

Verkeerde wissers gekomen, zelf teruggebracht en er zouden orginele besteld worden, verschillende malen contact gehad. Zeer slechte communicatie. Werd na 5 dagen meegedeeld dat de wissers naar verkeerd adres verstuurd waren verstuurd?!
opdracht gecanceld.

Beste Rien,

Wij vinden het ook erg vervelend dat uw auto verkeerd in onze systemen stond.
De uiteindelijke oplossing die we u boden vond u te duur!

Excuses voor het ongemak. En jammer dat we u niet hebben kunnen helpen.

Rene beoordeelde op 2016-07-13

Ruitenwissers besteld online. Op kenteken gezocht en besteld. Snelle service qua levering, miste helaas achter ruitenwisser. Had namelijk een rondom set gekocht. Had geld al overgemaakt. Hierop contact gezocht en iemand vertelde mij dat ze diezelfde avond nog met de pakketdienst weg werden gestuurd. Helaas , na enkele dagen nogmaals gebeld, wederom o ja, was waarschijnlijk niet op voorraad, komen binnen en vandaag worden ze verstuurd. Wederom een paar dagen later nog niets. Hierop ( word verteld dat je dit moet doen) via de Whats-app een bericht gestuurd, inmiddels twee dagen geleden geen reactie hierop gehad. Dat men iets niet op voorraad heeft , dat kan, maar vertel de mensen wat ze te wachten staat. Ik heb betaald!! Zeer slechte service naar mijn idee, geen sorry geen niets.......stilte alom. Daarvoor van mij een onvoldoende, moet wel kanttekening maken dat de ruitenwissers goed werken, maar ik ben op deze site gekomen vanwege de goede prijs verhoudingen qua hoeveelheid, nu had ik gewoon de wissers ergens anders nog goedkoper kunnen krijgen want ik krijg er maar twee. Service is dus gewoon slecht.!

Beste Rene,

Excuses voor het rommelige verloop van de levering. We zaten in een verhuizing.
Ik heb het even nagelopen en zie dat we u 7-7 de achterwisser hebben nagestuurd.
Is deze aangekomen?

Ik hoor graag zodat ik op zoek kan naar een oplossing waarmee we deze vervelende ervaring kunnen omdraaien.

H. van der Veen beoordeelde op 2016-05-23

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

SR beoordeelde op 2016-05-20

Goede prijs, snel bezorgd, en de ruitensproeiervloeistoftabs zijn een uitkomst. De wissers zijn geen topmerk, maar daar koos ik ook niet voor. De service was perfect, er was in plaats van twee setjes maar één setje tabs meegeleverd, en die werden kosteloos nagestuurd.

AAM PETERS beoordeelde op 2016-05-15

Ik kreeg vertrouwen in het bedrijf door de accurate beantwoording van mijn vragen bij de bestelling.Na een paar dagen werd de bestelling afgeleverd.
De bestelling was eenvoudig, doch degelijk verpakt.De ruitenwissers zien er degelijk uit en doen prima hun werk.Ik had een rondom set besteld: voor twee ruitwissers en een voor de achterruit.De achterruitwisser werd niet meegeleverd, omdat deze niet op voorraad was.Jammer genoeg duurt deze nalevering wat...,, lang.
Op mijn navraag werd wederom correct en accuraat gereageerd.

Erik beoordeelde op 2016-05-06

Na het bestellen van het 'juiste product', kreeg ik het product (de ruitenwissers). Echter gemonteerd met de verkeerde adapters, waardoor deze niet pasten op de draagarm. Na het sturen van een mail met foto's waarin het probleem duidelijk was, werd dit opgelost door de juiste adapters te sturen .. echter men vergat deze te versturen. Pas na informeren na een paar dagen, werden deze alsnog verstuurd.

Beste Erik,

Nogmaals excuses voor de vertraging in het nasturen van de adapters.
We hebben het goed willen maken met het meesturen van 6 ruitenwisser vloeistof tabletten.

Heeft u die ontvangen?