Schoolstraat 11

Heel goed afgeleverd.

jonas lammens beoordeelde op 2018-09-06

top!

watersportvereniging Blinckvliet beoordeelde op 2018-08-27

Na wat strubbelingen in verband met de vakanties is het bestelde toch afgeleverd.
De klantenservice heeft dit verder prima opgelost.

Reactie van SCHOPPENshop:
Goedemorgen Heer Strijbos,

Wij hebben geprobeert op onze homepage onze vakantiesluiting zo duidelijk mogelijk aan te geven, klaarblijkelijk zijn wij daar slechts deels in geslaagd. Ik verzoek u per mail contact met ons op te nemen als u de vooruit gestuurde hark nog steeds niet hebt ontvangen ,deze is een week geleden reeds verstuurd. Wij zullen er alles aan doen om u toch met een goed gevoel naar onze webshop te laten kijken.

E Van Loenen beoordeelde op 2018-08-27

Tijdens hun vakantie bestelt, helaas was dat niet bekend op het moment van de bestelling.
Later op de website heb ik dat ontdekt. Maar daarna snel en prettig contact gehad.

P.D. Bakker beoordeelde op 2018-08-04

oke

Paul Ootjers beoordeelde op 2018-07-20

Product werkte boven verwachting goed, na het eerste gebruik erg tevreden.

Reactie van SCHOPPENshop:
Hallo Heer Ootjes wat vervelend dat er een beschadiging op zat. ik hoop dat het niet zo danig is dat het de werking van uw kansteker beinvloed.Mocht dat wel zo zijn verzoek ik u telefonisch of per mail contact met ons te nemen zodat we het probleem opkunnen lossen.

De Gast beoordeelde op 2018-06-29

Hele fijne persoonlijke service, snelle levering en een mooi Nederlands product met een hoge kwaliteit!

Ben Van Egmond beoordeelde op 2018-06-19

Ik heb slechts een paar stelen besteld maar deze kwamen keurig verpakt op tijd aan. Of de kwaliteit goed is, moet ik natúúrlijk afwachten.

MARJAN NIJLAND beoordeelde op 2018-06-18

Prima service!
Na bestelling geplaatst te hebben, in overleg ophaalpunt aangepast.
Materialen super.
Marjan

JEAN PIERRE EECKELEERS beoordeelde op 2018-05-30

Zeer te tevreden met mijn aankoop , supper goede service , dank u

Tineke de Groot beoordeelde op 2018-05-24

Wij zijn heel tevreden over de afhandeling van de bestelling. We gebruiken hem al.

Marijn Schrage beoordeelde op 2018-05-18

uitstekende levering, netjes zoals afgesproken/aangegeven qua tijd. Wel heel erg veel plastic voor het verpakken, dit kan duurzamer. kwaliteit van product lijkt tot nu toe uitstekend!

Koninklijke Jagersvereniging beoordeelde op 2018-05-08

Voor de tweede keer een Streudeg besteld. Snelle levering en administratief een goede afhandeling.

Marjo van Well-Hagemeijer beoordeelde op 2018-05-08

Website gebruiksvriendelijk, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima verpakt en snel thuisbezorgd. Wat wil je nog meer.

Hugo van Driel beoordeelde op 2018-04-23

Producten voldoen aan de verwachting en omschrijving.
Levering volgens afspraak .

J.E. Sprang beoordeelde op 2018-04-18

Product was goed verpakt;echter de bezorgfirma hield zich niet aan aangekondigde bezorgtijd:kwam onaangekondigd meer dan 3 uur te laat.

J.G.D. Brinkman beoordeelde op 2018-04-17

Alles goed geregeld

H.G. van Til beoordeelde op 2018-04-17

Bestellen en de volgende dag in huis.

Lennart Moes beoordeelde op 2018-03-28

Bestelling verliep zoals verwacht; de mestvork was zeer snel geleverd. Top!