Schoolstraat 11

Mystery shopper

Lees
waarom

Henk beoordeelde op 2019-09-09

Snel in huis. Prima kwaliteits product, nog beter als verwacht.

Joek Jeronimus beoordeelde op 2019-08-27

Bij geen enkele webwinkel is vandaag besteld , morgen in huis , bij mij nog waargemaakt!!
Bij de Schoppenshop wel!!!!
Goed verpakt , prima gereedschap!!

Goedemorgen heer Jeronimus,
Eerlijk is eerlijk, het lukt ons niet altijd maar we doen ons best ;-)

Marc Verbeeten beoordeelde op 2019-08-26

Simpel, duidelijke communicatie, snelle levering volgens afspraak.

Cees Vos beoordeelde op 2019-08-26

Goed , alleen korting was niet toe

Graddus Schrijver beoordeelde op 2019-08-26

Uitstekend en snel correct geleverd

Pieter Dekker beoordeelde op 2019-08-26

Goede service

Ron Esser beoordeelde op 2019-07-16

professionele producten en super snelle levering

Huub Broks beoordeelde op 2019-07-02

prima materiaal en op tijd geleverd!

cor Bouma beoordeelde op 2019-06-19

Top

Jan beoordeelde op 2019-06-10

Snel geleverd wat er besteld is.

Jan Hendrik Eertink beoordeelde op 2019-05-28

tevreden over snelheid en kwaliteit. ik had echter gevraagd ook schroeven te leveren voor montage. niks ontvangen en ook geen antwoord.

Reactie van SCHOPPENshop:
Goedemiddag heer Eertink, dat van de schroefjes is ons helaas ontkomen ! Mocht u ze als nog nodig zijn hoor ik het graag via de mail van u en zullen we ze uiteraard kostenloos na zenden.

J. Steijn beoordeelde op 2019-05-22

alles keurig geregeld en op tijd

Loes Runge beoordeelde op 2019-05-20

De schrepel die ik besteld heb, was er na 1 werkdag. Prima! ook de kwaliteit van het artikel is prima en de prijs is laag Kortom: goede aankoop

Goedemorgen, bedankt voor uw mooie recensie

Jan Aben beoordeelde op 2019-05-15

👍

Goedemorgen, bedankt voor uw mooie recensie

Sita van der schors beoordeelde op 2019-05-15

Had nog nooit iets besteld en dan gaat alles super vlot

Lieve Aerts beoordeelde op 2019-05-14

Ik heb diverse schoppen die ik door mijn stijgende leeftijd minder gebruik. Ook heb ik zware kleigrond in de tuin, zowel voor als achter en veel boomwortels van bomen die ik daar vroeger had. Niet om doorheen te komen. Een steekspade dan wel een kleispade is bij een gewoon tuincentrum niet te vinden, dus moest ik wel het internet op.
De schop die ik bij Schoppenshop besteld heb is uitstekend van kwaliteit en ligt voor mijn lichaamslengte van 1,65m net goed in de hand, want hij is behoorlijk lang: 1,27m, steel plus blad. Nu nog de keien ruimen die ik hier en daar tegen kom.
Maar niks verkeerds over de Schoppenshop. Keurig betaald via het internet en op tijd en netjes geleverd. Alle lof!

Reactie van SCHOPPENshop:
Goed om te horen dat u zo tevereden bent over uw spade. En we zijn blij dat u uw ervaring met onze andere klanten deelt. Want tenslotte is het zo " voor brood ga je naar een bakker en voor een schop of spade naar de schoppenshop ".

Simone beoordeelde op 2019-05-08

N. Lont beoordeelde op 2019-05-02

Duidelijke website, duidelijke verzending en zelfs accurate bezorgtijd van de vervoerder.
Product voldoet aan de beschrijving op de website.

Wim van Tilborg beoordeelde op 2019-04-15

netjes snel geleverd. product volgens de beschrijving. Geen enkel probleem

Frits Criens beoordeelde op 2019-03-27

Ik had een brede hark van 16 tanden besteld. Een van de tanden was bij ontvangst verbogen. Omdat ik de hark direct nodig had voor het aanleggen van een gazon, heb ik de verbogen tand enigszins in fatsoen gewrikt, maar daarmee had ik mijn recht op retourzending natuurlijk verspeeld. Maar wie stuurt er nou zo'n bestelling de deur uit?