Schoolstraat 11

waarom

Jan Aben beoordeelde op 2019-05-15

👍

Sita van der schors beoordeelde op 2019-05-15

Had nog nooit iets besteld en dan gaat alles super vlot

Lieve Aerts beoordeelde op 2019-05-14

Ik heb diverse schoppen die ik door mijn stijgende leeftijd minder gebruik. Ook heb ik zware kleigrond in de tuin, zowel voor als achter en veel boomwortels van bomen die ik daar vroeger had. Niet om doorheen te komen. Een steekspade dan wel een kleispade is bij een gewoon tuincentrum niet te vinden, dus moest ik wel het internet op.
De schop die ik bij Schoppenshop besteld heb is uitstekend van kwaliteit en ligt voor mijn lichaamslengte van 1,65m net goed in de hand, want hij is behoorlijk lang: 1,27m, steel plus blad. Nu nog de keien ruimen die ik hier en daar tegen kom.
Maar niks verkeerds over de Schoppenshop. Keurig betaald via het internet en op tijd en netjes geleverd. Alle lof!

Reactie van SCHOPPENshop:
Goed om te horen dat u zo tevereden bent over uw spade. En we zijn blij dat u uw ervaring met onze andere klanten deelt. Want tenslotte is het zo " voor brood ga je naar een bakker en voor een schop of spade naar de schoppenshop ".

Simone beoordeelde op 2019-05-08

N. Lont beoordeelde op 2019-05-02

Duidelijke website, duidelijke verzending en zelfs accurate bezorgtijd van de vervoerder.
Product voldoet aan de beschrijving op de website.

Wim van Tilborg beoordeelde op 2019-04-15

netjes snel geleverd. product volgens de beschrijving. Geen enkel probleem

Frits Criens beoordeelde op 2019-03-27

Ik had een brede hark van 16 tanden besteld. Een van de tanden was bij ontvangst verbogen. Omdat ik de hark direct nodig had voor het aanleggen van een gazon, heb ik de verbogen tand enigszins in fatsoen gewrikt, maar daarmee had ik mijn recht op retourzending natuurlijk verspeeld. Maar wie stuurt er nou zo'n bestelling de deur uit?

Theo van den Berg beoordeelde op 2019-03-07

Duidelijke webshop met mooi leveringsprogramma. Gemakkelijk te bestellen. Zeer snelle levering en product goed verpakt. Top!

wim Martens beoordeelde op 2019-02-20

goed

Tijmen De Vries beoordeelde op 2019-02-11

Mooie schepen voor een nette prijs.
Levertijd duurd wel paar dagen!
Dat zou sneller kunnen, maar verder zeer tevreden.

Gert Vermeulen beoordeelde op 2019-01-30

Kwaliteit goed voor een zeer redelijke prijs. Snelle, goed verpakte, levering.

John Rozema beoordeelde op 2019-01-23

Tevreden, heb het product zelf opgehaald.

Simon Speksnijder beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling plaatsen via website ging heel vlot, duidelijke uitleg ook. Bestelling werd op de gewenste dag geleverd. Bestelling was goed verpakt.

Marcus de Regt beoordeelde op 2018-12-17

Prima producten, snel en goed verzonden

H.P.M. van Ravenswaaij beoordeelde op 2018-12-05

prima, snel geleverd en keurig verpakt.

A van der Heiden beoordeelde op 2018-11-21

Prima snelle levering

ikke beoordeelde op 2018-10-23

Product is geleverd zoals afgesproken en goed geholpen via facebook chat.

Erna Van Liempd beoordeelde op 2018-10-15

Op de foto staat een bats met steel en wat krijg ik thuisbezorgt? Alleen de bats en de steel moet ik er maar bijkopen, wat het duurder maakt dan dat ik het in het geheel zou kopen. Zeer teleurgesteld en in mijn ogen niet duidelijk aangegeven.

Rosemary Betlem beoordeelde op 2018-09-10

WvdD beoordeelde op 2018-09-10