Schoolstraat 11

Mystery shopper

Lees
waarom

Harrie Hindriks beoordeelde op 2017-10-20

snel geleverd en voor een nette prijs

Robert Kersten beoordeelde op 2017-09-06

Ik was al lang opzoek naar een hark met rechte tanden, uiteindelijk gevonden bij schoppen.nl. De bestelling heb ik ontvangen volgens afspraak en goed verpakt. Het bestelde tuingereedschap is van een goede degelijke kwaliteit. Als je op zoek bent naar degelijk tuingereedschap dan ga je het zeker vinden op WWW.schoppen.nl

ahg vd heijden beoordeelde op 2017-09-05

door vakantie duurde de levering wat langer..

J.C. van Dam beoordeelde op 2017-09-05

De levering duurde erg lang, terwijl hierover niet werd gecommuniceerd.
Op een mail van mijn waar het product bleef, kreeg ik een wat geïrriteerd antwoord dat een ondernemer ook op vakantie gaat.
Vooral omdat dit een cadeau betrof was dit erg vervelend.
Het product was verder naar mijn zin.

Reactie van SCHOPPENshop:
Geachte heer van Dam wij vinden het zeer vervelend dat de levering te lang heeft geduurd helemaal nu wij weten dat het een cadeau betrof, hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Wij hebben getracht op onze home page de wachttijd voor een levering in de vakantie periode aan te geven,dit is helaas naar nu blijkt maar ten dele gelukt. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen om te kijken of wij het vervelende gevoel weg kunnen nemen. Uiteraard zijn we wel blij dat uw aankoop aan al u wensen voldeed.
Mvg Marcel
SCHOPPENshop.nl

Diana beoordeelde op 2017-06-22

goed tevreden had het artikel woensdag laat in de avond besteld en vrijdag al in huis.goede kwaliteit ook

Linda Faber beoordeelde op 2017-06-16

Prima, besteld, betaald, snel geleverd. Bestelling was goed te volgen.

Anneke Linnenkoper beoordeelde op 2017-05-26

Stipte levering, netjes verpakt, redelijke prijs en top kwaliteit graskantesteker. Aanrader

Johan Eggeraat beoordeelde op 2017-05-08

Had donderdag mijn aanaarder besteld; maandagochtend gekregen.

Mart beoordeelde op 2017-05-03

Snel geleverd goed verpakt redelijk geprijsd kwaliteit zal moeten blijken maar het ziet er allemaal goed en degelijk uit

Fam. van de L. beoordeelde op 2017-04-28

Zeer snel verzonden, accuraat, goede communicatie!

Hans Hogendoorn beoordeelde op 2017-04-26

het was netjes op tijd en een goede kwaliteit

Adrie Breevaart beoordeelde op 2017-04-07

Echt handwerk

W.G. Verschuur beoordeelde op 2017-03-28

Snelle levering, goed ingepakt.
De spades zouden wat scherper mogen zijn.
Graag D-handvat in het assortiment opnemen voor spades, Werkt 10x beter.

wim rodenburg beoordeelde op 2017-03-21

mooi verpakt snellen levering.
en een mooiepreis.

C.L Hut beoordeelde op 2017-02-21

Tevreden

alex coddens beoordeelde op 2017-02-17

bestelling werd geleverd volgens afspraak. Was zeer goed verpakt maar van de rozenhark was 1 tand afgebroken. Ht is gegoten alu en dus kwetsbaar. Werd opgelost door Marcel tot onze tevredenheid.

dhr E. Palmen beoordeelde op 2017-02-17

Bestelling is voldoet en kwaliteit - prijs is goed. Netjes verpakt. Voorbeeld voor andere internet verkopende partijen.

J. Smit beoordeelde op 2017-01-25

Prima product tegen een goede prijs.

A.J. Siedsma beoordeelde op 2017-01-24

Vlotte afwerking en prima verpakt.

Douwe van der Tuin beoordeelde op 2017-01-24

Meerdere keren hier gereedschap besteld, zeer tevreden. Zowel over de kwaliteit van de producten als de snelle verzending.