Schoolstraat 11
9541 CE Vlagtwedde
KvK 02072526

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

Diana beoordeelde op 2017-06-22

goed tevreden had het artikel woensdag laat in de avond besteld en vrijdag al in huis.goede kwaliteit ook

Linda Faber beoordeelde op 2017-06-16

Prima, besteld, betaald, snel geleverd. Bestelling was goed te volgen.

Anneke Linnenkoper beoordeelde op 2017-05-26

Stipte levering, netjes verpakt, redelijke prijs en top kwaliteit graskantesteker. Aanrader

Johan Eggeraat beoordeelde op 2017-05-08

Had donderdag mijn aanaarder besteld; maandagochtend gekregen.

Mart beoordeelde op 2017-05-03

Snel geleverd goed verpakt redelijk geprijsd kwaliteit zal moeten blijken maar het ziet er allemaal goed en degelijk uit

Fam. van de L. beoordeelde op 2017-04-28

Zeer snel verzonden, accuraat, goede communicatie!

Hans Hogendoorn beoordeelde op 2017-04-26

het was netjes op tijd en een goede kwaliteit

Adrie Breevaart beoordeelde op 2017-04-07

Echt handwerk

W.G. Verschuur beoordeelde op 2017-03-28

Snelle levering, goed ingepakt.
De spades zouden wat scherper mogen zijn.
Graag D-handvat in het assortiment opnemen voor spades, Werkt 10x beter.

wim rodenburg beoordeelde op 2017-03-21

mooi verpakt snellen levering.
en een mooiepreis.

C.L Hut beoordeelde op 2017-02-21

Tevreden

alex coddens beoordeelde op 2017-02-17

bestelling werd geleverd volgens afspraak. Was zeer goed verpakt maar van de rozenhark was 1 tand afgebroken. Ht is gegoten alu en dus kwetsbaar. Werd opgelost door Marcel tot onze tevredenheid.

dhr E. Palmen beoordeelde op 2017-02-17

Bestelling is voldoet en kwaliteit - prijs is goed. Netjes verpakt. Voorbeeld voor andere internet verkopende partijen.

J. Smit beoordeelde op 2017-01-25

Prima product tegen een goede prijs.

A.J. Siedsma beoordeelde op 2017-01-24

Vlotte afwerking en prima verpakt.

Douwe van der Tuin beoordeelde op 2017-01-24

Meerdere keren hier gereedschap besteld, zeer tevreden. Zowel over de kwaliteit van de producten als de snelle verzending.

Jos anbergen beoordeelde op 2017-01-23

Zeer tevreden, op woensdagavond besteld en de (in dit geval)sneeuwschuiver stond vrijdagochtend kant en klaar om afgehaald te worden

Reina van der Heide beoordeelde op 2017-01-19

Netjes op tijd geleverd en de Obos schoppen werken perfect.

A. Konings beoordeelde op 2017-01-11

snelle aflevering en goed mee denken geweldig !!!

Henk Hanssen beoordeelde op 2016-12-29

Zeer tevreden. De bestelling op tijd geleverd. Daarnaast bereidt om ook 14 dagen na levering mee te denken over het ruilen van de bestelling. Top.