Schoolstraat 11

Mystery shopper

Lees
waarom

Theo van den Berg beoordeelde op 2019-03-07

Duidelijke webshop met mooi leveringsprogramma. Gemakkelijk te bestellen. Zeer snelle levering en product goed verpakt. Top!

wim Martens beoordeelde op 2019-02-20

goed

Tijmen De Vries beoordeelde op 2019-02-11

Mooie schepen voor een nette prijs.
Levertijd duurd wel paar dagen!
Dat zou sneller kunnen, maar verder zeer tevreden.

Gert Vermeulen beoordeelde op 2019-01-30

Kwaliteit goed voor een zeer redelijke prijs. Snelle, goed verpakte, levering.

John Rozema beoordeelde op 2019-01-23

Tevreden, heb het product zelf opgehaald.

Simon Speksnijder beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling plaatsen via website ging heel vlot, duidelijke uitleg ook. Bestelling werd op de gewenste dag geleverd. Bestelling was goed verpakt.

Marcus de Regt beoordeelde op 2018-12-17

Prima producten, snel en goed verzonden

H.P.M. van Ravenswaaij beoordeelde op 2018-12-05

prima, snel geleverd en keurig verpakt.

A van der Heiden beoordeelde op 2018-11-21

Prima snelle levering

ikke beoordeelde op 2018-10-23

Product is geleverd zoals afgesproken en goed geholpen via facebook chat.

Erna Van Liempd beoordeelde op 2018-10-15

Op de foto staat een bats met steel en wat krijg ik thuisbezorgt? Alleen de bats en de steel moet ik er maar bijkopen, wat het duurder maakt dan dat ik het in het geheel zou kopen. Zeer teleurgesteld en in mijn ogen niet duidelijk aangegeven.

Rosemary Betlem beoordeelde op 2018-09-10

WvdD beoordeelde op 2018-09-10

Heel goed afgeleverd.

jonas lammens beoordeelde op 2018-09-06

top!

watersportvereniging Blinckvliet beoordeelde op 2018-08-27

Na wat strubbelingen in verband met de vakanties is het bestelde toch afgeleverd.
De klantenservice heeft dit verder prima opgelost.

Reactie van SCHOPPENshop:
Goedemorgen Heer Strijbos,

Wij hebben geprobeert op onze homepage onze vakantiesluiting zo duidelijk mogelijk aan te geven, klaarblijkelijk zijn wij daar slechts deels in geslaagd. Ik verzoek u per mail contact met ons op te nemen als u de vooruit gestuurde hark nog steeds niet hebt ontvangen ,deze is een week geleden reeds verstuurd. Wij zullen er alles aan doen om u toch met een goed gevoel naar onze webshop te laten kijken.

E Van Loenen beoordeelde op 2018-08-27

Tijdens hun vakantie bestelt, helaas was dat niet bekend op het moment van de bestelling.
Later op de website heb ik dat ontdekt. Maar daarna snel en prettig contact gehad.

P.D. Bakker beoordeelde op 2018-08-04

oke

Paul Ootjers beoordeelde op 2018-07-20

Product werkte boven verwachting goed, na het eerste gebruik erg tevreden.

Reactie van SCHOPPENshop:
Hallo Heer Ootjes wat vervelend dat er een beschadiging op zat. ik hoop dat het niet zo danig is dat het de werking van uw kansteker beinvloed.Mocht dat wel zo zijn verzoek ik u telefonisch of per mail contact met ons te nemen zodat we het probleem opkunnen lossen.

De Gast beoordeelde op 2018-06-29

Hele fijne persoonlijke service, snelle levering en een mooi Nederlands product met een hoge kwaliteit!

Ben Van Egmond beoordeelde op 2018-06-19

Ik heb slechts een paar stelen besteld maar deze kwamen keurig verpakt op tijd aan. Of de kwaliteit goed is, moet ik natúúrlijk afwachten.