Pastoor Ossestraat 9
7627PH Bornerbroek
074 7501340

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

ETIENNE AUDENAERT beoordeelde op 2018-04-07

Snelle service en gemak van betaling, zelfs vanuit België

Gerhard Orsel beoordeelde op 2018-03-20

Prima service.

Ronald Keijzer beoordeelde op 2018-03-15

Top. Netjes op tijd geleverd!

SEM Schietsport beoordeelde op 2018-03-05

Helder in afspraken, en je wordt op de hoogte gehouden omtrent bestellingen en vriendelijke ontvangst

Johan Siebelink beoordeelde op 2018-02-18

Gewoon goed !

Willem van der Wal beoordeelde op 2018-02-14

Een goede service mailde in de avond en kreeg laat die avond nog een bericht terug dat vindt ik heel netjes.
Dag later wat besteld en binnen een no time had ik het thuis.
Mensen die nog wat doen voor de klanten.

Harry beoordeelde op 2018-02-09

Snelle afhandeling-Komen je tegenmoed indien je een foute bestelling hebt gemaakt en zijn in geen een opzicht om er moeilijk over te doen en lossen het snel op.Mooie producten.Zeker een aanrader