Pastoor Ossestraat 9
7627PH Bornerbroek
074 7501340

bastiaan de kock beoordeelde op 2018-06-12

snel geleverd goede communicatie.......

Rudolf Schutte beoordeelde op 2018-06-12

Uitstekend vakkundige en vriendelijke hulp. Goede service. Vlotte reactie op vragen. Leuke winkel om ook fysiek te bezoeken. Kleine winkel met groeipotentie. Helaas nu nog wat beperkte openingstijden, maar dat zal ongetwijfeld nog veranderen in de toekomst.

Mno beoordeelde op 2018-06-10

Goed betrouwbaar en snelle levering.
Werd doormidden van status mails goed op de hoogte gehouden van de levering.

Gerrit Molenaar beoordeelde op 2018-05-27

Goede website, er wordt vermeld wat daadwerkelijk aanwezig. Mailcontacten snel duidelijk en correct. de informatie op de website klopt.
Ik vindt dit de BOL.COM voor de Schietsport,

Gerrit Molenaar

Hub Borghans beoordeelde op 2018-05-23

Bij het bestelde product stond niet vermeld dat hier een wettelijke restrictie van toepassing is , waardoor ik aanvullende gegevens moest nasturen .

Antoon Koolhout beoordeelde op 2018-05-21

Eerlijk gezegd had ik mijn bestelling in eerste instantie bij een andere leverancier geplaatst.
Hiervan kreeg ik bericht dat het niet geleverd kon worden.
Mijn bestelling GAMO PBA Platinum 6.35 had ik bij SEM na 2 dagen in huis.

Wouter Meenks beoordeelde op 2018-05-14

x

Fred van der Wal beoordeelde op 2018-05-04

Prettig contact. Komt gemaakte afspraken na. Heeft hart voor de klant!

Jan Benning beoordeelde op 2018-05-01

keurige behandeling uitstekende tijdens wachten

ETIENNE AUDENAERT beoordeelde op 2018-04-07

Snelle service en gemak van betaling, zelfs vanuit België

Gerhard Orsel beoordeelde op 2018-03-20

Prima service.

Ronald Keijzer beoordeelde op 2018-03-15

Top. Netjes op tijd geleverd!

SEM Schietsport beoordeelde op 2018-03-05

Helder in afspraken, en je wordt op de hoogte gehouden omtrent bestellingen en vriendelijke ontvangst

Johan Siebelink beoordeelde op 2018-02-18

Gewoon goed !

Willem van der Wal beoordeelde op 2018-02-14

Een goede service mailde in de avond en kreeg laat die avond nog een bericht terug dat vindt ik heel netjes.
Dag later wat besteld en binnen een no time had ik het thuis.
Mensen die nog wat doen voor de klanten.

Harry beoordeelde op 2018-02-09

Snelle afhandeling-Komen je tegenmoed indien je een foute bestelling hebt gemaakt en zijn in geen een opzicht om er moeilijk over te doen en lossen het snel op.Mooie producten.Zeker een aanrader