Loevesteinlaan 35
4206XS Gorinchem
0619356031
KvK 70962014

Estelle Braam - Grootfaam beoordeelde op 2019-03-04

kleur, maat en snelle service is uitstekend πŸ‘

Reactie van SH1RTS & SUGAR:
Dank u wel hoor, heel veel plezier ermee

Abigail Watson beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en ziet er goed uit

Reactie van SH1RTS & SUGAR:
Dank je wel Abigail , heel veel plezier ermee :)

Ferry Savijn beoordeelde op 2018-12-30

Super snel geleverd en wow dat shirt is echt waar voor je geld

Tania Nederbiel beoordeelde op 2018-11-09

Zeer tevreden, goeie kwaliteit, snelle levering

F Savijn beoordeelde op 2018-08-18

Weer een super snelle levering en echt te gek hoe de kleuren eruit komen...superprints πŸ”πŸ”πŸ”

Jennifer Grootfaam beoordeelde op 2018-08-05

Kwaliteit is goed en zeker in verhouding met de prijs. Ik ben zeer tevreden en plaats binnenkort weer een bestelling.

Reactie van SH1RTS & SUGAR:
Ik ben altijd blij met de positieve reacties van klanten , dat zorgt er altijd weer voor dat ik met plezier mijn werk doe!

F Savijn beoordeelde op 2018-07-30

Heel tevreden, snelle levering en goede kwaliteit voor de prijs

Joan beoordeelde op 2018-07-26

Wie had dat gedacht, dat het na 8 weken nog steeds zo prachtig weer in NL is, en daarom ging mijn voorkeur voor een WITTE donut shirt. Zo fris en de donuts komen zoo mooi eruit. Ik ben superrr blij met mijn shirt. Goede kwaliteit shirt want na het wassen komt het weer als nieuw eruit.
Maar de andere kleuren zien er ook heel mooi uitπŸ€”πŸ€”πŸ€”...groetjes van een trotse zusπŸ‘•πŸ©πŸ˜™πŸ‘ŒπŸ’•

Diana Grootfaam beoordeelde op 2018-07-26

Het is de eerste keer dat ik een shirt hebt besteld en ben er heel tevreden mee en is ook nog eens in goede verpakking bezorgd.

F Savijn beoordeelde op 2018-04-29

Snelle levering volgens afspraak en waar voor je geld, goede kwaliteit shirt. Leuke extra verassing in doos.