Nederhof 17
6171 HA Stein

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2015

steven beoordeelde op 2015-09-20

Judith beoordeelde op 2015-09-20

Snel! Bij aanmelden van de retour via mail even bevestigen. Ik wachtte tevergeefs voordat ik het pakketje retour zond.

Patricia beoordeelde op 2015-09-19

Anoniem beoordeelde op 2015-09-18

goede service

Ilse beoordeelde op 2015-09-18

Ik vind de Melano sieraden nergens goedkoper.
Ruilen is geen probleem. Er wordt snel en netjes geregeerd op vragen of opmerkingen via de mail.
Goede service. Nvt

Veronique beoordeelde op 2015-09-18

Zeer klantgericht en wat ze beloven over nazorg en garantie maken ze helemaal waar. Snelle service!

Silvie beoordeelde op 2015-09-17

Alles ging vlot en snelle ontvangst /

Ingrid beoordeelde op 2015-09-15

Duidelijke website, vlotte service en levering

Geke beoordeelde op 2015-09-14

Snelle levering, je wordt ook prima op de hoogte gehouden bij elke stap! Geen verbeterpunten, ga zo door :-) !

Anita beoordeelde op 2015-09-14

Patricia beoordeelde op 2015-09-14

Prima ervaring om te bestellen bij SJD Jewelry. Snelle levering en mooi assortiment. Er kwam 1 artikel in de verkeerde maat binnen, daar heb ik over gebeld en het artikel verder zonder problemen geruild voor de juiste maat. Prima telefonische bereikbaarheid en dat heb ik als zeer prettig ervaren! Geen! Gewoon zo doorgaan!

Anoniem beoordeelde op 2015-09-12

zeer snelle levering

Vivian beoordeelde op 2015-09-11

Saskia beoordeelde op 2015-09-11

Supersnelle levering. Goede communicatie omtrent (het moment van) levering.

Astrid beoordeelde op 2015-09-11

Snel de nieuwste collectie in huis :)

Janine beoordeelde op 2015-09-10

Wendy beoordeelde op 2015-09-10

Danielle beoordeelde op 2015-09-09

Echt super service!!!!
De ring was niet mooi gegraveerd,maar ze hebben hem opgestuurd en weer een nieuwe besteld,echt top!

Mieke beoordeelde op 2015-09-09

Snelle, correcte levering en gunstige prijzen! Ruilen gaat eenvoudig en snel. Ik ben een erg tevreden klant! Ga vooral zo door!

Helga beoordeelde op 2015-09-08

Snelle en goede levering. Omruilen ging goed en snel. Jammer dat je bij ruilen zelf de verzendkosten moet betalen.