Lichttoren 32
5611 BJ Eindhoven
06 20929251

Iraima Thielman beoordeelde op 2019-07-14

Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan. Uitstekend advies en service en zeer tevreden over de prachtige en sterke pannen. Aanrader wat ons betreft

Gerrit Dommerholt beoordeelde op 2019-06-11

Alles goed verlopen, de 1e ontvangst gemist, beschrijving in duits en voor mijniet duidelijk,
Gerrit

Reactie van SKK Cooking:
Dank voor je beoordeling Gerrit, wij zijn bezig met vertalingen maar de belangrijke info die op de labels staat in de verpakking hebben we al opgenomen op onze site onder FAQ.

Guido Clerckx beoordeelde op 2019-05-16

Degelijk en veilig verpakt.

Reactie van SKK Cooking:
Dank voor je mooie beoordeling Guido en veel succes met je nieuwe pan

M Van de Sande beoordeelde op 2019-03-30

Prima pannen

Corrie van Limpt beoordeelde op 2019-03-22

Ik ben zeer tevreden. Mijn product was binnen 2 dagen al in huis. Het is even een investering maar door de uitstekende kwaliteit heb ik er jaren plezier van. Mijn volgende aankoop zal ik zeker weer bij SKK doen!!

Reactie van SKK Cooking:
Dank je wel Corrie voor deze prachtige woorden. Veel plezier met je nieuwe braadpan

Dilly Hermes beoordeelde op 2019-02-22

Zeer tevreden

Reactie van SKK Cooking:
Dank je wel Dilly voor deze mooie beoordeling en veel plezier met je nieuwe pan.

Iraima beoordeelde op 2018-11-10

Uitstekende service, goed advies, kennis van zaken en kwaliteitsproduct. Perfecte prijs- kwaliteitsverhouding. Compliment voor de mooie producten in een mooie webshop.

Reactie van SKK Cooking:
Dank voor deze mooie beoordeling Iraima. Dit maakt ons extra trots

Maarten van de Sande beoordeelde op 2018-09-26

We hebben de grilpan op advies van vrienden besteld, nou dat had ik veel eerder moeten doen.
Eerst hadden we altijd die tefalpannen met die antiaanbaklaag, maar omdat wij bedrijfsmatig heel veel sashimi bakken versleten wij iedere 2 maanden een nieuwe pan.
Nu hebben we deze grilpan van SKK Cooking en het is een wereld van verschil, hij bak met weinig boter en olie perfect, schoonmaken in een handomdraai enkel met heet water en na 2 maanden geen slijtage.
Een echte aanrader !!!!

Viswinkel Aris Zwarthoed te Waalre

Reactie van SKK Cooking:
Dank je wel voor de mooie beoordeling Maarten; hier doen we het voor met onze mooie producten.

Ilse D`hoker beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering.
Mijn vraag naar een aankoopbewijs is tot op heden onbeantwoord; Inmiddels meer dan een week geleden.

Beste Ilse,
Wij hebben op 16 juli 10.37 uur je mail ontvangen met het verzoek om je aankoopbewijs opnieuw te mailen. Op 16 juli 11.23 uur hebben wij je mail beantwoord met in de bijlage de factuur van je bestelling. Mogelijk is die in je spam terecht gekomen?

Corinne beoordeelde op 2018-06-26

Ik ben zeer blij met de aankoop van mijn pannen. Het is een genot om er mee te koken of te braden. Geen aangekoekte resten in de pan, geen geschuur. De pannen zijn na de afwas weer zo goed als nieuw.

Reactie van SKK Cooking:
Dankjewel Corinne voor deze mooie beoordeling

Carla beoordeelde op 2018-06-24

De pannen van SKK Cooking zijn van uitstekende kwaliteit. Heel praktisch vind ik de afneembare steel en zoals het product ook beschrijft, totaal geen gespetter van olie of boter. Het verhoogt echt het kook- braad en bakplezier en waarborgt ook kwaliteit voor lange duur. De kwaliteit van de pannen draagt zeker bij aan
de kwaliteit en gezondheidsnorm van de bereide maaltijd, vlees, vis of ieder ander product. Een aanrader voor een ieder die bewust met voeding bezig is en investeert in een gezonde maaltijd.

Reactie van SKK Cooking:
Dank je wel Carla, voor de mooie beoordeling

Johan beoordeelde op 2018-06-20

duidelijke webshop, levering volgens afspraak van een perfect product. Aanrader!

Reactie van SKK Cooking:
DankJeWel voor de mooie beoordeling Johan