Produktiestraat 19 A

waarom

Marieke Waaijenberg beoordeelde op 2018-11-13

Veel keuze, snel geleverd

D.A. beoordeelde op 2018-11-12

Maattabel bij product klopt niet, gepaste artikelen mogen niet teruggestuurd worden. Retourzendingen kunnen niet naar een antwoordnummer of iets dergelijks.

Ingrid Janszen beoordeelde op 2018-11-12

Veel en overzichtelijke keuze, betaalbaar en héél snel bezorgd. Wel een beetje moeilijk dat, als je wilt ruilen, de sokken/kousen/legging niet gepast mag hebben

jacqueline evers beoordeelde op 2018-11-12

Ik was aangenaam verrast door de uitgebreide collectie beenmode. Prima prijs en geweldige snelle levering.

Trees Hunen-Bronkhorst beoordeelde op 2018-11-12

Snelle en goede levering. Jammer dat niet alle kleuren te verkrijgen zijn. Heb mijn bestelling geretourneerd en heb alle kosten incl. portokosten vergoed gekregen. Uitstekende afhandeling en communicatie.

Liang Li beoordeelde op 2018-11-11

Goed qualiteit,snel verschiepen.

Sylvia Knaap beoordeelde op 2018-11-11

Alles was er volgens bestelling. Pasvorm precies goed. En dat voor panties!
Heel blij met de snelle levering

Yolande Henskens beoordeelde op 2018-11-11

Door de mailtjes, heb je het gevoel als een persoon te worden gezien in plaats van als een klantnummer. Het nodigt uit om te reageren en nu ook te beoordelen. Iets wat ik normaal gesproken niet doe. Keep up the good work

Shelley Verkaart beoordeelde op 2018-11-10

Super snel ontvangen. Echter waren enkele kousen wat aan de kleine kant, Ookal heb ik ruim rekening gehouden met het matentabel.

Antoinette beoordeelde op 2018-11-09

Leuk bedrijf, voldoende keus en uitstekend vriendelijke dienstverlening

Sylvia Reurink beoordeelde op 2018-11-09

Slechte pantys, super snel kapot. Jammer, best aan de prijs.

Monique van Kempen beoordeelde op 2018-11-09

Makkelijk bestellen, goede levering.
Maten is altijd lastig. Ben afgegaan op de tabel op de site.
De ene legging zat perfect, anderen ietsjes te strak.
Neem ik ze niet kwalijk en heb desondanks alles gehouden.

Bea Rovers beoordeelde op 2018-11-08

Kousen terug gestuurd waren eerder zwart, dan blauw!
Daarna kreeg ik de medefeling dat ik de kousen had gepast!
Wat Nier waar is!
Heb alleen de kleur beleken, meer niet!
Voor dat ke antwlord krijgt gaan er 2 dagen over heen!

Reactie van SOSHIN Beenmode:
Hoi Bea, bedankt voor je reactie, maar wat jammer dat je niet tevreden bent! Zoals op de site duidelijk staat aangegeven is het een donkerblauwe kleur en dat het dan niet de gewenste kleur is, is natuurlijk jammer, maar het is zeker geen zwart. Daarnaast hebben we 11 jaar ervaring en kunnen we zo zien of een artikel gepast is en eerlijk is eerlijk; deze panty is gewoon gepast. Dat is op zich helemaal niet zo'n probleem, maar het ontkennen is wel een beetje vreemd. Net zo vreemd als de verpakking zo beschadigd terugsturen, dat we die ook gelijk konden weggooien. Op je eerste email hoe de bestelling was verzonden hebben we binnen 2 uur gereageerd en op je tweede email, die je snachts rond half 2 verstuurde, kreeg je om half 11 in de ochtend al een reactie...
Kortom: wij zijn echt de moeilijkste niet als het op retouren aankomt en natuurlijk is het jammer als de kleur niet is wat je had verwacht, maar blijf wel gewoon eerlijk en ga geen dingen lopen roepen, die helemaal niet waar zijn.

linda van der olivier beoordeelde op 2018-11-08

hele goede service

Saskia Betel beoordeelde op 2018-11-05

Veel keuze, duidelijke webwinkel en snelle levering

Marloes beoordeelde op 2018-11-05

Bestelling was erg snel binnen. Goed verpakt met een leuke persoonlijke tekst op het pakformulier.

Maria Nederlof beoordeelde op 2018-11-05

Veel keus en snel geleverd

daniella roovers beoordeelde op 2018-11-04

heb redelijk goed gevonden wat ik zocht

Elke Blaauwendraat beoordeelde op 2018-11-04

Snelle en accurate levering.

r Dona beoordeelde op 2018-11-04

Ben zeer te vrede een bestelling was de volgende dag al in huis, producten precies omschreven als in wekelijkheid.