Produktiestraat 19 A

Lees
waarom

Love Zola beoordeelde op 2019-07-15

Bestelling was netjes ingepakt
Ik ben heel tevreden over soshin beenmode ik bestel graag weer.

H Hagenberg beoordeelde op 2019-07-11

Goed product, snel geleverd, goede webshop en klantenservice

Clara Vogt beoordeelde op 2019-07-11

heel tevreden, snelle levering en ook nog een persoonlijk berichtje bij bestelling. Dat doet goed!

Gerda Klein beoordeelde op 2019-07-08

De levering was perfect. Alleen en kleurafwijking en te korte slipgedeelte storen mij. Maar dat is een probleem bij heel veel panty's.

Marianne Dagevos beoordeelde op 2019-07-07

Bestellen gaat gemakkelijk en bestelling was snel binnen.

Gery Verlinden beoordeelde op 2019-07-04

Altijd snel antwoord en korekte levering

erik beoordeelde op 2019-07-02

Twee paar kousen besteld van hetzelfde merk in dezelfde maat: een is duidelijk groter dan de ander. Beide mooie kwaliteit.

Brian Vandamme beoordeelde op 2019-07-01

goeie duidelijke site en snelle levering aan huis (België)

Martha Straat beoordeelde op 2019-06-25

snelle levering van een keurig verzorgd pakket

Jet beoordeelde op 2019-06-24

Mooie producten en veel keus. Ook de service is heel goed. Ik kreeg snel een persoonlijke reactie op mijn mailtje dat de bestelling niet compleet was. Het werd heel snel opgelost. Top!

ilona beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering met een persoonlijke touch.

Deborah Schrijvers beoordeelde op 2019-06-22

Altijd leuk een gepersonaliseerde boodschap te ontvangen

Peter klaster beoordeelde op 2019-06-21

Snel en goed zoals het hoort

Cindy Van deurzen beoordeelde op 2019-06-17

Goede communicatie, uitstekende kwaliteit, mooie verpakt.

Dimitri Schonenberg beoordeelde op 2019-06-17

We hebben Woensdag besteld, en de week daarop donderdag ontvangen. Natuurlijk hebben we besteld vanuit Belgïe, wat de vertraging verklaart. Dat gezegd hebbende, een tracking nummer had leuk geweest, alsook andere Nederlandse bedrijven gebruiken Postnl, en deze werkt toch sneller dan de reguliere post. :-)

Femke K beoordeelde op 2019-06-16

Mooie spullen. Snelle levering.

P. v.d. Driessche beoordeelde op 2019-06-08

Alles volgens afspraak, verzorgde verpakking, goede communicatie

Ina Crezee beoordeelde op 2019-06-06

Prima en overzichtelijke webshop en snelle levering....alleen de laatste keer kreeg ik bericht dat m'n bestelling was verzonden maar na een week had ik nog niets binnen. Even gebeld naar Soshin en ze verstuurden het meteen dezelfde dag opnieuw! Topservice!!

Hannah Veldman beoordeelde op 2019-06-03

1 panty was gelijk kapot bij het aantrekken :( hoop niet dat het bij de ander ook zo is..

Minnie Middelberg beoordeelde op 2019-06-02

snelle levering n artikel was super!!