Rijksweg-zuid 3
5856AA Wellerlooi

saskia de boer beoordeelde op 2018-11-11

Ik zou uiterlijk 1 avond van te voren een mail krijgen met de gegevens hoe laat mijn bestelling zou komen maar niks ontvangen. De dag van bezorging ook gebeld met staalvakman geen gehoor, voicemail ingesproken maar ook geen reactie gekregen.

Harry te Pas beoordeelde op 2018-11-11

Alles volgens het boekje. Bestelling, levering en product.

Alexander Pot beoordeelde op 2018-11-05

Ontvangen wat ik bestwld had en nog vlot ook.
TOP !!!

B Kuiper beoordeelde op 2018-10-27

Ik ben zeer ontevreden. In het kort mankeert het volgende:

-Het profiel waarmee geadverteerd werd op de site kon niet worden geleverd. Ik moest dus maar voor een alternatieve maat kiezen nadat ik al een bestelling had geplaatst.
-Leveringtijd is lang. Leveren duurde meer dan 3 weken.
-Geadverteerd werd dat het profiel gegalvaniseerd is. Bij levering bleek het echter een gezaagd gegalvaniseerd profiel te zijn waarvan de zaagsnedes dus niet meer gegalvaniseerd zijn.
-Het profiel is beschadigd, waardoor naast de zaagsnedes meerdere plekken niet meer gegalvaniseerd/beschermd zijn.

Nadat ik het bovenstaande gemeld heb bij staalvakman werd ik gebeld en mij werd verteld dat ik zelf maar zinkspray zou moeten kopen om bovenstaande punten te verhelpen.

Helaas had ik destijds dringend het profiel nodig, maar anders zou ik met behulp van mijn rechtsbijstandsverzekering gemakkelijk hebben kunnen krijgen waar ik recht op had.

Roland beoordeelde op 2018-10-25

Keurig gezaagd en netjes aan de maat. Als je rekening houdt met de levertijd, dan grijp je nooit mis.

Jeroen Hertog beoordeelde op 2018-10-25

Snel geleverd, perfect op maat

Filip Vugts beoordeelde op 2018-10-11

Goede levering, geheel volgens afspraak.

Robin Stadt beoordeelde op 2018-10-11

alles keurig in orde!

jan sterckx beoordeelde op 2018-10-11

de levering was iets later dan verwacht en er was geen communicatie rond de leverdatum op het moment van bestelling,
ik vind het spijtig dat ik zelf moest bellen en mailen om te weten wanneer jullie gingen leveren
het product zelf was van goede kwaliteit, we houden rekening met de levertermijn en zullen volgende keer genoeg op voorhand bestelling plaatsen

Liza war beoordeelde op 2018-10-09

Wat happens

PMR van Berne beoordeelde op 2018-09-30

Prima bedrijf, goeie levering.

Paul Claessens beoordeelde op 2018-09-20

levering was oke, maar moest wel zelf bellen of het klaar lag.

Anky van Riet beoordeelde op 2018-09-20

Prima geregeld allemaal

John Mars beoordeelde op 2018-09-15

Prima geregeld

Johnny Douma beoordeelde op 2018-09-12

Snel en keurig afgeleverd

Job van Eijndhoven beoordeelde op 2018-09-06

Goede kwaliteit, goede prijs!

Roel beoordeelde op 2018-09-06

Netjes op maat gezaagd, en goed materiaal!

Kasper van Kooten beoordeelde op 2018-08-29

Prima geregeld. Flexibel en vriendelijk. Super voor de kleine hoeveelheden.

Jan van Klinken beoordeelde op 2018-08-11

Heel tevreden! Veel keuze uit profielen en zaagwerk is netjes op maat!

Martin Valkenier beoordeelde op 2018-08-08

Levert uitstekend werk.