Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

freesiastraat 58, 4904CS Oosterhout

0619984539

Gem. beoordeling

8,8

2015

serap zei op 2015-02-18

ria zei op 2015-02-15

Doen wat ze beloven en dat kom je niet veel tegen als je via internet besteld. Helemaal tevreden en geweldige communicatie, levering en service. Geen

Regien zei op 2015-02-12

Waaaaardeloze webshop!
Slechte producten, en bij terugzenden, zeggen ze dat de boel niet aan is gekomen. Dus geld niet terug gekregen!

Petra zei op 2015-01-20

Karin zei op 2015-01-17

Anoniem zei op 2015-01-10

Marc zei op 2015-01-07

Snelle levering en super prijs.

José zei op 2015-01-04

meedenken bij uitverkochte artikelen

Anoniem zei op 2015-01-03

Leuke chunks voor een leuke prijs Ik heb nu ca. 4 x een bestelling geplaatst, maar helaas is er niet een vlekkeloos geleverd. De service die je daarna krijgt is in mijn geval tot nu toe ook beneden peil geweest. Erg jammer!!!!

Anoniem zei op 2014-12-29

manon zei op 2014-12-23

Andrea zei op 2014-12-21

Sehr zufrieden ! Danke !!! Immer gerne wieder !!!
Schöne Feiertage und alles Gute für 2015 !!!

Anoniem zei op 2014-12-20

Nvt

Anita zei op 2014-12-17

yvonne zei op 2014-12-17

Anoniem zei op 2014-12-13

waarom deze beoordeling? heb al maanden helemaal niets besteld!!!
(behalve op marktplaats, maar daar gaat dit niet over toch!)

Jessica zei op 2014-12-09

Super snelle service en hele goede nazorg.
Leuke collectie! Nvt

chbiki zei op 2014-07-26

pakket niet ontvangen, zeer klantonvriendelijke mailtjes ontvangen. wordt uitgemaakt voor leugenaar!!!
Raad dit bedrijf bij niemand aan!

ann zei op 2014-07-14

Ben helemaal niet tevreden van deze webshop. Ik heb op 29 juni 2014 een bestelling gedaan en daarna onmiddellijk betaald. Na 2 dagen kreeg ik een email dat ze de betaling nog niet ontvangen hadden. Omdat ik vanuit België bestelde, zei ik dat dit tot 3 werkdagen kan duren en of ze dan konden laten weten wanneer ze de betaling ontvangen hadden. Heb nu al 3 mails gestuurd waar mijn pakje blijft want mijn betaling is wel degelijk correct overgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen. Ik krijg ook geen antwoord meer op mijn emails. Update : intussen is het 18 juli en nog steeds geen enkele reactie. Ik vrees dat ik mijn 15, 41 euro kwijt ben. Update : 11 augustus en nog steeds niets !!

Anoniem zei op 2014-04-29

De prijzen zijn veel te hoog. Sieraden op deze site heb ik op een andere website gezien voor 75 % minder en ook gratis bezorging. Nee, dit is geen aanrader maar gewoon iemand die snel rijk wilt worden.